Gå til innhold

Svelge, når?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med min mann da vi var 17. Vi var begge jomfruer og det tok mange år før jeg var fortrolig med å svelge. Han klagde aldri, eller antydet noe slik at jeg fikk dårlig samvittighet. Jeg husker at jeg har spyttet, men oftest kom han nok et annet sted. Det liker han fremdeles, men nå har vi vært sammen i 19 år og jeg kan godt like å svelge nå. 

Anonymkode: 75e83...a8b

Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

Har svelgt fra aller første gang jeg ga en blowjob, jeg. Syns liksom det er det enkleste :) At mannen liker det er såklart en bonus, men det var ikke det jeg tenkte på da jeg begynte med det. Gadd ikke å løpe å spytte det ut når jeg heller ville bli liggende i senga, liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri svelget, har bare sugd han hard og satt meg oppå... er det teit? Klarer liksom ikke suge for bare å suge, jeg vil kjenne han inni meg..

Anonymkode: af30c...ce7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri svelget, har bare sugd han hard og satt meg oppå... er det teit? Klarer liksom ikke suge for bare å suge, jeg vil kjenne han inni meg..

Anonymkode: af30c...ce7

Akkurat som kona mi 👍

Anonymkode: 5fdd7...1bc

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sammen med min mann da vi var 17. Vi var begge jomfruer og det tok mange år før jeg var fortrolig med å svelge. Han klagde aldri, eller antydet noe slik at jeg fikk dårlig samvittighet. Jeg husker at jeg har spyttet, men oftest kom han nok et annet sted. Det liker han fremdeles, men nå har vi vært sammen i 19 år og jeg kan godt like å svelge nå. 

Anonymkode: 75e83...a8b

Fin og naturlig utvikling. Slik var det med oss også, aldri i livet ble til ok av og til. 

Anonymkode: c8c40...ee3

AnonymBruker
Skrevet
On 6/23/2019 at 7:00 PM, AnonymBruker said:

TS her; mye frem og tilbake her ser jeg.. men ja, jeg føler jo at jeg kjenner han godt nok. Og han er veldig renslig og sånn. 👍

Huff, jeg burde sikkert ha gjort det mye tidligere.. 

Anonymkode: 45da8...25e

Ja han ser seg nok etter ei anna jente nå, siden du gjør det så sent :(

Anonymkode: ada12...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...