Gå til innhold

Svelge, når?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til de av dere som svelger, ikke dere andre!

Hvor godt vil du si at vil kjenne typen før du svelger etter blowjob? 

Vil dere si det er ok etter p ha datet et par mnd? Er litt usikker på hva som er vanlig her.. 

Anonymkode: 45da8...25e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke sånn på det. Hvis kjemien er god, mannen deilig og gjerne litt dominant, alt er renslig og digg, og jeg er i stemning, så har jeg gjort det første gang. Dvs. det har skjedd én gang. Så har jeg nektet å få det i munnen et helt forhold med en annen, fordi jeg aldri ble komfortabel med lukten av han der nede.

Anonymkode: 34c34...16b

Skrevet (endret)

Tiden er vel ikke avgjørende her, men om du kjenner han godt nok og kan stole på han. 

Selv hadde jeg aldri datet noen så lenge som 2 måneder om jeg ikke stolte såpass at jeg følte for å gjøre det lenge før det var gått så lenge. 

Endret av Missfitness
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg først suger en mann så svelger jeg også. 

Anonymkode: fd1d8...122

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg først suger en mann så svelger jeg også. 

Sånn tenker jeg også. Nå er jeg gift og en stund siden jeg har sugd andre enn gubben, men ser liksom ikke helt greia når du først suger. Tror de fleste blir rimelig skuffa hvis du trekker deg på slutten 😫

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når alle tre kriteriene er på plass.

1. Vi er eksklusive og har ikke sex med andre.

2. Begge har sjekket seg hos legen og fått alle resultatene.

3. Han har en lukt og en smak som ikke byr meg imot. 

Så egentlig samtidig som jeg er villig til å ha oralsex uten beskyttelse. 

Anonymkode: 9864c...443

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, LeneXCII skrev:

Sånn tenker jeg også. Nå er jeg gift og en stund siden jeg har sugd andre enn gubben, men ser liksom ikke helt greia når du først suger. Tror de fleste blir rimelig skuffa hvis du trekker deg på slutten 😫

Vel, jeg tenker at jeg er heldig hvis hun suger hele veien ut og lar meg komme i munnen hennes .

Og, om hun  svelger eller spytter ut er i grunne ikke så viktig. Da har jeg allerede levert og for min del er det ikke viktig hva hun gjør med varen. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hillbill skrev:

Vel, jeg tenker at jeg er heldig hvis hun suger hele veien ut og lar meg komme i munnen hennes .

Og, om hun  svelger eller spytter ut er i grunne ikke så viktig. Da har jeg allerede levert og for min del er det ikke viktig hva hun gjør med varen. 

Skjønner det, men selv synes jeg det virker, og forstår godt at menn også synes det, kleint å skulle spytte ut etterpå. Liksom ikke fullført helt da. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, LeneXCII skrev:

Skjønner det, men selv synes jeg det virker, og forstår godt at menn også synes det, kleint å skulle spytte ut etterpå. Liksom ikke fullført helt da. 

Akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Har full forståelse for at det er lit ekkelt i konsistens/smak og at hun ikke vil svelge. Og når orgasmen min er over, så betyr det overhodet ikke noe for meg om hun svelger eller spytter. Begge deler er greit for min del.

Skrevet
Akkurat nå, Hillbill skrev:

Akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Har full forståelse for at det er lit ekkelt i konsistens/smak og at hun ikke vil svelge. Og når orgasmen min er over, så betyr det overhodet ikke noe for meg om hun svelger eller spytter. Begge deler er greit for min del.

Det setter sikkert dama di pris på :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, LeneXCII skrev:

Det setter sikkert dama di pris på :) 

Typen din da, forlanger han at du svelger eller? 

Anonymkode: 8f10d...63e

Skrevet

For meg som mann er dette et tveegget sverd, ja jeg vil gjerne at daten skal suge og svelge (selvsagt ønsker jeg det!!) men hvis jeg ser potensiale for noe mer seriøst kan jeg jo bli litt skeptisk når hun går så rett til verks, for å si det slik. 

Uansett, etter å ha snart vær singel i to år er jeg fortsatt overrasket over hvor mange som suger og svelger veldig tidlig i "forholdet"(egentlig lenge før det er snakk om noe forhold). Tipper at ca 50% gjør det allerede på første eller andre møte :) 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, LeneXCII skrev:

Er jo bedre å svelge enn å spytte ut. Kjenner smaken bedre om jeg skal holde det i munnen og så spytte. Er jo bedre å bare svelge.. Om smaken ikke er god er det bare å ta en sjokoladebit eller drikke et glass med noe med smak rett etterpå og skylde på at man er tørr i munnen. 😄 

Noen menn liker jo faktisk å komme PÅ kvinnen og ikke i munnen, så om han foretrekker det så har jeg ikke tenkt å nekte på det heller. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bedre å svelge enn å spytte ut

Jeg har vel ikke sagt noe annet !? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid valgt å svelge, om jeg suger til orgamse da. Den er alltid såpass langt inn i munnen så det går raskt ned uten å kjenne noe særlig smak. Smaken varierer jo også. Men liker det slik 🙂 Ganske pirrende når man kjenner mannen er like ved, så kommer det....heftig.

Sugde første gangen som 16åring da alt kom i munnen, var ikke noe særlig da. Men etter en stundr ble jeg vandt med det, samt elsker jeg å se mannens nytelse i det han spruter. 

Anonymkode: 2cb03...251

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, LeneXCII skrev:

Jeg har vel ikke sagt noe annet !? 

Nei har jeg sagt at du har sagt noe annet da?????? 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei har jeg sagt at du har sagt noe annet da?????? 

Nei, det var ikke sånn ment :) 

AnonymBruker
Skrevet

TS her; mye frem og tilbake her ser jeg.. men ja, jeg føler jo at jeg kjenner han godt nok. Og han er veldig renslig og sånn. 👍

Huff, jeg burde sikkert ha gjort det mye tidligere.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at jeg er ganske uerfaren og ung! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her; mye frem og tilbake her ser jeg.. men ja, jeg føler jo at jeg kjenner han godt nok. Og han er veldig renslig og sånn. 👍

Huff, jeg burde sikkert ha gjort det mye tidligere.. 

Burde og burde, er hva du ønsker selv som er avgjørende. Har du lyst har du lov;) Er en del av oss menn som ikke bryr seg om man spytter ut eller svelger

Endret av Loff77
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...