Gå til innhold

Hvordan flørter menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av samme tråd som retter seg mot kvinnelig flørting.

Hvordan flørter du som mann med ei dame du finner attraktiv? Og er det forskjell på flørtemetodene om du kjenner dama fra før kontra om hun er en fremmed? 

Anonymkode: 28428...fa8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

90% av all flørting og sjekking utføres av 10% av alle menn. For denne tiprosenten handler det om ganske pågående og tydelig sjekking, med høy selvtillit.

For menn flest er det ikke slik. De fleste vil nok bare prøve å prate med dama, prøve å være morsom kanskje. Uten noen form for initiativ og respons tilbake vil det ikke bli noe mer enn prat. 

Anonymkode: d9e18...d96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på de åpne jaktmarkeder, tror jeg ikke at jeg var så flink med kjappe, akkurat passe seksuelle kommentarer som var morsomme. Noen klarer den balansen og jeg tror det kan få kvinner til å tenke på menn på en seksuell måte og samtid le. (Kanskje jeg tar feil?) 

Sjekketriks ble forkastet tidlig. 

Jeg pleide å gå inn for å være pakkeløsningen og få henne til å sjekke meg opp. Ta vare på kropp, fine klær, jeg kan være morsom, er som regel blid, har utdannelse, god lønn, ambisjoner, men dette er NPR man først prater. 

Uklart om jeg egentlig var en flørter når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: 377b6...05f

Skrevet

Jeg har aldri noen gang flørtet med noen. Jeg har en normal samtale med de jeg snakker med om det som måtte interessere, uavhengig av singel eller ikke.

Trolig kunne både jenter og gutter ha mer å tjene på å snakke med folk som mennesker, uten å ha en eller annen målsetning om å ende i senga. Så får ting gå som de går.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av samme tråd som retter seg mot kvinnelig flørting.

Hvordan flørter du som mann med ei dame du finner attraktiv? Og er det forskjell på flørtemetodene om du kjenner dama fra før kontra om hun er en fremmed? 

Anonymkode: 28428...fa8

Det kommer an på settingen. Jeg ble dratt med på et forkurs til et helgeseminar som kostet 5000 kr. Der skulle vi lære å nedlegge kvinner med en ving mann. Jeg betalte ikke 5000 kr for dette tullet. Kan man si at det er lurt at man trives i hverandres selskap  ?

Skrevet
Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Det kommer an på settingen. Jeg ble dratt med på et forkurs til et helgeseminar som kostet 5000 kr. Der skulle vi lære å nedlegge kvinner med en ving mann. Jeg betalte ikke 5000 kr for dette tullet. Kan man si at det er lurt at man trives i hverandres selskap  ? Om du vil se henne i sengen er det lurt å sette inn et aggressivt støt når hun har myknet opp .

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

90% av all flørting og sjekking utføres av 10% av alle menn. For denne tiprosenten handler det om ganske pågående og tydelig sjekking, med høy selvtillit.

For menn flest er det ikke slik. De fleste vil nok bare prøve å prate med dama, prøve å være morsom kanskje. Uten noen form for initiativ og respons tilbake vil det ikke bli noe mer enn prat. 

Anonymkode: d9e18...d96

Søppelinnsikt. Finns ikke engang et grunnlag til dette påståelse. Fake news. 

Anonymkode: 48e66...7b3

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, isw said:

Jeg har aldri noen gang flørtet med noen. Jeg har en normal samtale med de jeg snakker med om det som måtte interessere, uavhengig av singel eller ikke.

Trolig kunne både jenter og gutter ha mer å tjene på å snakke med folk som mennesker, uten å ha en eller annen målsetning om å ende i senga. Så får ting gå som de går.

Vi er alle mennesker ja. Men man må tar ansvar for dig egen seksualitet. Å bli en slags tøffel lønner ikke seg...

Anonymkode: 48e66...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...