Gå til innhold

Hundevakten sviktet

Gjest nyherinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hundepasserne ville jobbe for å tjene penger, men så skal de på festival i stedet? Hvor fikk de penger fra? Frekke folk. 

Forsøk appen Rover, tidligere dogbuddy. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt både pawshake og rover(dogbuddy), og har vært veldig fornøyd. Du kan finne noen med anmeldelser så du ser at andre har vært fornøyd. I tillegg møtes man på forhånd og hilser før man inngår avtale om hundepass. Vil anbefale deg å sjekke om det finnes noe slikt der du bor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyherinne

Takk for svar alle sammen, og takk for tilbud om hundepass. Vi snakket sammen  i går kveld/ natt og ringte mamma som kommer. . Det er fordi at denne tispa har opplevd en del i livet sitt og er ganske så sær så blir det at hun kommer å passer hunden vår, hun skulle egentlig reise bort selv men kunne endre det.. Det er litt snålt fordi jeg fikk en pm av de som skulle passe henne at de hadde lest her inne, ( hei hei til dere) og følte seg urettmessig fremstilt, at lønn var for dårlig, vel når man tilbyr 1500 pr døgn + fult kjøleskap så trodde jeg det var nok men det var det ikke. Så da vet jeg det at skal man ha hundepass så må man opp i 2000 pr døgn + fullt matskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du tuller?? 1500 nok døgnet?? Og det er ikke nok?!

Da lurer jeg virkelig på hva disse folka tjener til vanlig.... Tror nok de har noen stygge overraskelser i vente hvis de ikke er i jobb..

Anonymkode: da132...b3a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

1500 samt fullt kjøleskap er da veldig grei lønn for å passe en hund. Å avlyse i siste liten fordi "har ikke lyst" vitner om null ansvarsfølelse.

Anonymkode: 7a18c...7c0

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 i døgnet var for lite? Har du skrevet feil her? Hjelpe meg, jeg hadde gjort det for 1500 I UKA. For venner og familie hadde jeg gjort det gratis. Du måtte selvsagt kjøpt inn hundematen i tillegg da. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, nyherinne skrev:

Takk for svar alle sammen, og takk for tilbud om hundepass. Vi snakket sammen  i går kveld/ natt og ringte mamma som kommer. . Det er fordi at denne tispa har opplevd en del i livet sitt og er ganske så sær så blir det at hun kommer å passer hunden vår, hun skulle egentlig reise bort selv men kunne endre det.. Det er litt snålt fordi jeg fikk en pm av de som skulle passe henne at de hadde lest her inne, ( hei hei til dere) og følte seg urettmessig fremstilt, at lønn var for dårlig, vel når man tilbyr 1500 pr døgn + fult kjøleskap så trodde jeg det var nok men det var det ikke. Så da vet jeg det at skal man ha hundepass så må man opp i 2000 pr døgn + fullt matskap.

Hei dere som skulle passet hunden! :vinke:

Man avlyser ikke en avtale i siste liten, fordi man plutselig ikke er fornøyd med avtalen. Da gir man beskjed med en gang avtalen kommer på bordet! 

Og 1500 kr i døgnet er mye, ts! Hadde aldri noengang forventet så mye i betaling om jeg skulle passet en hund, det er jo helt rått betalt!! Så du skal ikke tenke at du må opp i 2000 kr dagen for pass, det er helt ville summer, spør du meg :ler:

Håper det løser seg for deg! Jeg er desverre fra andre siden av landet, så jeg aner ikke hvilke steder og ikke som er å anbefale. 

Anonymkode: b70b4...1c3

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den største gleden hadde jo etter min mening vært å ta vare på hunden deres, så et fullt kjøleskap og 1500 kr per døgn er jo en god bonus. Uansett er det dårlig stil å trekke seg etter man har avtalt hundepass fordi noe mer spennende visstnok dukker opp. Det har ikke noe med lønnen å gjøre. Det har med hvor ansvarlig og seriøs man er. 

Anonymkode: 23784...c04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må være pr. uke ts mener. Fortsatt grei lønn, da.

Anonymkode: f3893...5ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 timer siden, #Rasshøl skrev:

Ja, jeg skrev bare hva jeg ikke ville gjort. Jeg forstår jo at andre trenger å reise på ferie, og komme seg bort. Men jeg vil ha med meg hunden min på "ferie", jeg vil være med henne. Vi pleier å dra på hytta. 

Synes det er deilig å ha fri fra hunden et par uker om sommeren jeg. Ellers i året er vi sammen hver dag og har kun de to ukene hvor vi reiser med barna og full fokus på de. Men er det kun deg og hunden forstår jeg at du føler det sånn. Jeg er nok ikke like mye knyttet til hunden vår. 

Anonymkode: 015e3...668

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 kr?! Døgnpass på hundehotell her er 450 kr! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1500,- per døgn???!?! Du mener vel i uka ? 🤔

For 1500,- per døgn så hadde selv jeg tatt på meg jobben, og jeg vil egentlig absolutt ikke ha flere hunder i hus :ler: 

1500,- i uka er for øvrig greit betalt for å ta seg av en hund, så fremt hundematen kommer i tillegg. 

Siden vi ikke har råd til å reise bort i sommer så burde vi kanskje melde oss som hundepassere :ler: 4500,- for tre uker hadde kommet godt med til sparing til ferie senere. Og hadde det vært 1500,- per døgn så lurer jeg på hvor jeg kan melde meg på, for da hadde det blitt ferietur til høsten! :ler: 

Anonymkode: f6884...42b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

iden vi ikke har råd til å reise bort i sommer så burde vi kanskje melde oss som hundepassere :ler: 4500,- for tre uker hadde kommet godt med til sparing til ferie senere. Og hadde det vært 1500,- per døgn så lurer jeg på hvor jeg kan melde meg på, for da hadde det blitt ferietur til høsten! 

Sitter akkurat og tenker på det samme! Jeg vil, jeg vil! Er det noen som har en hund jeg kan ha i noen uker? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære vene så bortskjemt! Å sende sutremelding til deg fordi de ikke tåler å høre at de selv har behandlet noen dårlig. Ta det til dere i stedet for å bli krenket! Det ER dårlig gjort å gå tilbake på en avtale, samme hva grunnen er. Avtalen har dere frivillig gått inn i, det er kun deres egen feil.. 1500 i døgnet er en høy pris for en så enkel jobb, og er mer enn grunnlønna til en sykepleier. På tide å gå litt i seg selv...

Anonymkode: 9dd6b...96b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reddet en venn i den situasjonen selv om jeg ikke er så glad i å være bundet til de forpliktelsene en hund innebærer.

Spør folk!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1500 kr uka for å passe en hund...! Eller om ts ikke skrev feil, pr døgn?! Så det finnes altså en drømmejobb man kan tjene fett på! Hadde glatt passa hund for mye mindre enn det, er jo likevel hjemme og får en hund på besøk, og bli smårik i tilegg? Wow! 

Anonymkode: 15c42...055

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...