Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

ble nylig singel etter 15 års samboerskap. Lurer på hvor man går for å finne date nå for tiden? Før var det brevvenner, nå er det sånn app som heter vipps? 

Hvis noen her inne har vipps og vil bli kjent med en kvinne i sin beste alder - så er det bare å si fra så kan jeg legge deg til:)

mvh kvinne 37

Anonymkode: c0492...c62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vipps er en bank app for å overføre penger. Du tenker nok på tinder som er en dating app

Så har du møteplassen og sukker son er litt mer seriøs for din alder

Mitt råd til deg er å holde deg singel litt og nyte livet. Du har nettopp blitt singel etter 15 år...da hopper du ikke på ny mann og dater med engang. Slapp av nyt livet, vær selvstendig

Anonymkode: 74c98...cb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

ble nylig singel etter 15 års samboerskap. Lurer på hvor man går for å finne date nå for tiden? Før var det brevvenner, nå er det sånn app som heter vipps? 

Hvis noen her inne har vipps og vil bli kjent med en kvinne i sin beste alder - så er det bare å si fra så kan jeg legge deg til:)

mvh kvinne 37

Anonymkode: c0492...c62

Nuvel, søtt forsøk det her da. Det var sukker.no og match.no på den tiden også og brevvenner var det ikke. ;)

Anonymkode: 2add4...671

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så koselig at dere var brevvenner for 15 år siden. Da jeg fikk kjæreste på den tiden var nettdating begynt å bli vanlig. Har du prøvd brevduer? Kan kanskje være en gøy hobby.

Vipps er gøy da!

Mvh. Kvinne 34 år

Endret av applestories
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker en app som heter Snappchatt for å finne kvinner

Mvh Mann 56

Anonymkode: d86a2...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vipps er bra. Desto mer hun vippser meg, desto mer vil jeg ha et forhold.  M50. 

Anonymkode: 3bf44...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...