Gnå Skrevet 23. juni 2019 #21 Skrevet 23. juni 2019 Kan du ikke bare sende en sms og spørre om e-post-adressen hennes, og så sende oppsigelsesbrevet dit? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #22 Skrevet 23. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvis jeg gjør det vil det jo ikke være fremme før etter 1. juli, og da blir oppsigelsestiden i august istedenfor juli. Anonymkode: 867cb...7dc Hæ? Det er mange dager igjen til 1.juli Anonymkode: b062f...cb4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #23 Skrevet 23. juni 2019 Vis det skyldige svikende fjeset ditt til sjefen din, sånn at han får et riktig inntrykk av deg. Anonymkode: 175bb...556
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #24 Skrevet 23. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vis det skyldige svikende fjeset ditt til sjefen din, sånn at han får et riktig inntrykk av deg. Anonymkode: 175bb...556 Hva faen? For det første er det ikke noe svikende ved å si opp, og for det andre er sjefen totalt udugelig, som er grunnen til at jeg må si opp. Sa ifra og skrev i søknaden at jeg ikke kunne jobbe i august, men likevel har jeg blitt satt opp på vakter da. Derfor må jeg si opp. Sjefen har ikke gitt meg kontrakt, selv om jeg har mast flere ganger. Jeg har ikke fått noen info om verken opplæring eller annet. Jeg må ha politiattest, men sjefen gidder ikke sende attest med bekreftelse på formål for å kunne søke. Jeg jobber altså uten politiattest i et yrke der det kreves. Jeg har også fått bare dagvakter på hverdager, noe som gjør at jeg til sammen får utrolig dårlig betalt, og mine kollegaer var sjokkert over hvor dårlig turnus jeg hadde fått. Jeg KAN IKKE jobbe i august, da jeg reiser tilbake til studiestedet 4. august, og jeg kan ikke noe for at sjefen ikke har brydd seg om den opplysningen, ei heller gidder å svare de gangene jeg har påpekt det. Anonymkode: 867cb...7dc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #25 Skrevet 23. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Det er mange dager igjen til 1.juli Anonymkode: b062f...cb4 Jeg vil helst prøve å få ordnet vaktene på skikkelig vis innen det, for kan jobbe 1. og 2., men hvis det ikke blir ordnet har jeg ikke annet valg enn å si opp. Anonymkode: 867cb...7dc
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #26 Skrevet 24. juni 2019 Leder bør være tilgjengelig i helger også, så det bør gå bra. Anonymkode: c0bb7...5a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå