Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Nå har jeg hatt flyskrekk lenge, ingen spesiell grunn egentlig, og vet at det er større sjanse for at jeg dør i en bilulykke for den saks skyld. I tillegg har jeg høydeskrekk som ikke gjør dette noe bedre. Jeg har flydd før, og det har jeg gått bra, men...redd er jeg. Er det noen som har noen råd å komme med? Jeg vil så gjerne til syden i sommer, men flyskrekken har fått meg fra å bestille, og nå begynner det å haste. I tillegg, et spørsmål til: Noen som har noen tips mot øreverk under flyreisen? Det pleier jeg å få pga lufttrykket. Og tyggegummi, nesetråper/spray fungerer minimalt. Vann har jeg også øst innpå, men hjelper ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 gå til legen og forklar og han skriver ut noe beroligende til deg... jeg fikk sobril og det skal visstnok hjelpe.. har ikke prøvd, men har samme problem som deg, og har unndratt sydentur hver sommern, men denne sommern er jeg overtalt...
sixx Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Pilotene har også noen som er glade i dem (og som de vil hjem til).
LilleBille Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Jeg trøster meg alltid med at flyverne sikkert gjerne også vil hjem ... og har også hatt stor nytte av Bachs blomstermedisin - Rescue Remedy. Vet også at mange har hatt nytte av Tankefeltsterapi (ryktene sier at det var det som hjalp Mette Marit). Når det gjelder øreverk har jeg desverre ikke noe annet å foreslå enn sukkertøy eller annet som gir mye vann i munnen - som må svelges unna - synes det virker bedre enn tyggegummi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå