AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Hvordan klarer noen å få seg kjæreste? Er det slik at de som er i lange forhold bare har tatt til takke? Jeg har vært forelska, men aldri gått videre med dem eller hatt sex pga jeg vet jeg bare blir såret. Tenker at det er like liten sjanse som å vinne i Lotto , at følelser faktisk er gjensidige. Det er en jeg har vært forelska i, som jeg tar meg i å tenke på. Han sendte meldinger hver dag etter vi så hverandre for fødte gang. Jeg svarte men sa nei til å møtes, eller pratet det bort. Så ble han gradvis mer stille. Så satte han i gang igjen litt. Deretter har han kunnet være stille i flere mnd, men plutselig spurt hva jeg driver med, fremtidsplaner og hvordan det går. Han har villet date igjen, men jeg har vare sagt nei. Så har det vært stille noen mnd før han igjen plutselig spør om hva jeg gjør... da har vi lange samtaler. Sist så prøvde jeg å ikke feige ut, men stilte oppfølgingsspørsmål så vi hadde en lang samtale. Men etter alt dette har han vært stille. Så var det en annen jeg møtte ca midt oppi dette. Han sendte mld hver dag. Jeg ble aldri interessert selv om heg møtte han nesten hver dag i flere mnd. Likevel fortsatte han å kjempe og sendte meldinger. Da han virkelig ble avvist av meg begynte han å sende bilder av at han var sløv (hasj). Hvorfor er det slik at den du ikke blir interessert i er den som kontakter deg mest? Det er så typisk. Virkeligheten er kjedelig. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal møte noen. Jeg tror jeg aldri kommer å bli lykkelig forelska.. Anonymkode: 8ded6...fad 1
artigmedsex Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan klarer noen å få seg kjæreste? Er det slik at de som er i lange forhold bare har tatt til takke? Noen har sikkert det, og noen tar livet som det kommer og gjør det beste ut av det. Du virker veldig pessimistisk og forutinntatt. Hva med å prøve og feil litt. Gi en fyr en faktiske sjanse. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Skrevet 22. juni 2019 Jeg har aldri hatt problem med å finne kjæreste. Har respekt for mennesker og deres følelsesliv, så jeg kan overse små bagateller eller klumsete ord som evig single gjerne hadde hengt seg helt opp i. Jeg elsker også meg selv, får alltid komplimenter om det når jeg treffer noen nye. Samboer ler gledelig av meg når jeg blunker til meg selv i speilet. Når jeg treffer en mann, tar jeg kontroll/initiativ, er helt ærlig, fokuserer på å være fysisk sammen og prate om viktige ting. Å sitte alene og kverulere med seg selv, gnage på sosiale medier og bekymre seg over masse dritt funker dårlig. Mange her inne lurer på "hva det betyr" når en mann sier ditt og datt, og vil ha tolkninger av samtaler og handlinger. Alt dette er VÅS. Man skal være sammen, skape minner, hjelpe hverandre, kysse og pule, spise sammen, treffe hverandres venner og familie, ta en tur på butikken eller kiosken bare for å kjøpe en ting begge plutselig fikk lyst på. Den hasjfyren gjør du rett i å holde deg unna, forhold er ikke bra om de ikke gjøres edruelige, fordi man kan ikke vite om det er følelser eller rus som snakker alltid. Alle mennesker har negative sider. ALLE. Mange av disse negative sidene kan faktisk leves med. Det er unntak som rus, vold, lyving, utroskap, åpenbare ting. Min mann er en vims, glemmer ting på jobb og mister nøkler i hytt og pine. Jeg respekterer at han jobber utrolig hardt for vår fremtid, er ikke rart han bli forvirret av og til, han er ikke en feilfri datamaskin som opererer perfekt hele tiden. Så jeg ler det bort og gir han en hjemmelaget bolle i stedet for å kjefte og sukke over at vi må kopiere husnøkkelen for femte gang. Nå skrev jeg veldig mye, vet ikke hvor mye som er relevant, men jeg våknet ekstra tidlig og kjeder meg😂 Anonymkode: bd765...f3f 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 Fordi det er bare sånn livet er. Dessuten burde du kanskje spørre deg selv hvor forestillingen om at du må være forelsket kommer fra. Jeg var også sånn før, men det klaffer jo aldri sant? At du skal møte den eneste ene og at han skal bare elske deg, er en forestilling som aller mest hører hjemme i Disney-verdenen. Anonymkode: c683f...9c3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt problem med å finne kjæreste. Har respekt for mennesker og deres følelsesliv, så jeg kan overse små bagateller eller klumsete ord som evig single gjerne hadde hengt seg helt opp i. Jeg elsker også meg selv, får alltid komplimenter om det når jeg treffer noen nye. Samboer ler gledelig av meg når jeg blunker til meg selv i speilet. Når jeg treffer en mann, tar jeg kontroll/initiativ, er helt ærlig, fokuserer på å være fysisk sammen og prate om viktige ting. Å sitte alene og kverulere med seg selv, gnage på sosiale medier og bekymre seg over masse dritt funker dårlig. Mange her inne lurer på "hva det betyr" når en mann sier ditt og datt, og vil ha tolkninger av samtaler og handlinger. Alt dette er VÅS. Man skal være sammen, skape minner, hjelpe hverandre, kysse og pule, spise sammen, treffe hverandres venner og familie, ta en tur på butikken eller kiosken bare for å kjøpe en ting begge plutselig fikk lyst på. Den hasjfyren gjør du rett i å holde deg unna, forhold er ikke bra om de ikke gjøres edruelige, fordi man kan ikke vite om det er følelser eller rus som snakker alltid. Alle mennesker har negative sider. ALLE. Mange av disse negative sidene kan faktisk leves med. Det er unntak som rus, vold, lyving, utroskap, åpenbare ting. Min mann er en vims, glemmer ting på jobb og mister nøkler i hytt og pine. Jeg respekterer at han jobber utrolig hardt for vår fremtid, er ikke rart han bli forvirret av og til, han er ikke en feilfri datamaskin som opererer perfekt hele tiden. Så jeg ler det bort og gir han en hjemmelaget bolle i stedet for å kjefte og sukke over at vi må kopiere husnøkkelen for femte gang. Nå skrev jeg veldig mye, vet ikke hvor mye som er relevant, men jeg våknet ekstra tidlig og kjeder meg😂 Anonymkode: bd765...f3f Det var et herlig innlegg. Livet bør leves lettere, men det er også stor forskjell på personligheter. Det er ikke bare å gi en innadvendt grubler beskjed om å slutte med det. Anonymkode: 2b316...a5c 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 Jeg lurer mer på hvorfor noen oppfører seg som at det er verdens ende om man ikke har kjæreste. 1
Nuith Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 Jeg lurer mest på hvorfor du mener du er så spesiell at menn faktisk skal gidde å forholde seg til flere avvisninger samt måtte mase på deg i månedsvis for å i det hele tatt få EN date. 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #8 Skrevet 22. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er bare sånn livet er. Dessuten burde du kanskje spørre deg selv hvor forestillingen om at du må være forelsket kommer fra. Jeg var også sånn før, men det klaffer jo aldri sant? At du skal møte den eneste ene og at han skal bare elske deg, er en forestilling som aller mest hører hjemme i Disney-verdenen. Anonymkode: c683f...9c3 Men jeg er slik. Jeg liker bare den ene dersom jeg liker noen. Jeg liker ikke alt og alle, men kanskje det bare er sært Anonymkode: 8ded6...fad
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #9 Skrevet 22. juni 2019 4 timer siden, Nuith skrev: Jeg lurer mest på hvorfor du mener du er så spesiell at menn faktisk skal gidde å forholde seg til flere avvisninger samt måtte mase på deg i månedsvis for å i det hele tatt få EN date. Hvorfor mener jeg at jeg er spesiell? Vet ikke? Anonymkode: 8ded6...fad
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #10 Skrevet 22. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er bare sånn livet er. Dessuten burde du kanskje spørre deg selv hvor forestillingen om at du må være forelsket kommer fra. Jeg var også sånn før, men det klaffer jo aldri sant? At du skal møte den eneste ene og at han skal bare elske deg, er en forestilling som aller mest hører hjemme i Disney-verdenen. Anonymkode: c683f...9c3 Men så ubrukelig det er? Livet klarer ikke gi oss kjæreste en gang Anonymkode: 8ded6...fad
Trolltunge Skrevet 22. juni 2019 #11 Skrevet 22. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så ubrukelig det er? Livet klarer ikke gi oss kjæreste en gang Anonymkode: 8ded6...fad Livet gir sjanser og muligheter, men man må selv gripe tak i dem. Til og med våge å feile noen ganger før det blir riktig. Fikk et slikt artig bilde i hodet av setningen din her. En slags grønn og blå "livets julenisse", som bærer rundt på menn og leverer dem med sløyfe rundt til kvinner med et "Vær så god, her er din kjæreste!" Det hadde jo vært noe det! Samtidig er jo alt det man lærer og erfarer om seg selv og andre før man finner den rette en viktig og vesentlig del av livet. Jeg er forøvrig ikke enig i at det alltid er det negative som stemmer, om du mener slik generelt i livet. Av 100 negative muligheter (bekymringer) som går gjennom hodet mitt er det kanskje bare 3-4 som slår til. Som regel går ting bra. 1
Duftavsommerregn Skrevet 22. juni 2019 #12 Skrevet 22. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men så ubrukelig det er? Livet klarer ikke gi oss kjæreste en gang Slutt å syt Det er ikke livet som nekter deg et forhold, det er deg selv isåfall, kravliste så lang som et vondt år, og total mangel på vilje til å forsøke ender ikke alltid like bra når det gjelder forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #13 Skrevet 22. juni 2019 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Slutt å syt Det er ikke livet som nekter deg et forhold, det er deg selv isåfall, kravliste så lang som et vondt år, og total mangel på vilje til å forsøke ender ikke alltid like bra når det gjelder forhold. Hvordan vet du hva lista er da? Anonymkode: 8ded6...fad
Trolltunge Skrevet 22. juni 2019 #14 Skrevet 22. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du hva lista er da? Anonymkode: 8ded6...fad Det er ikke sikkert at det er lista som er problemet. Det kan like gjerne være dine egne hemninger og restriksjoner. Alt fra skam til frykt. Den som ikke våger vinner ikke.
Duftavsommerregn Skrevet 22. juni 2019 #15 Skrevet 22. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du hva lista er da? Det vet jeg av situasjonen du beskriver, men selv når kravlisten er oppfylt? Så tar du ikke sjansen. Da er det bare å være singel og alene resten av livet, for forhold får du ikke på blå resept. Du må selv ta tak, og endre din egen tankegang og gi ting en sjanse. Drit i det forelskelsefølesespisset Prøv og se hva som skjer, gi det tid. Når du har gitt det en fair sjanse kan man syte, ikke før.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #16 Skrevet 22. juni 2019 5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Det vet jeg av situasjonen du beskriver, men selv når kravlisten er oppfylt? Så tar du ikke sjansen. Da er det bare å være singel og alene resten av livet, for forhold får du ikke på blå resept. Du må selv ta tak, og endre din egen tankegang og gi ting en sjanse. Drit i det forelskelsefølesespisset Prøv og se hva som skjer, gi det tid. Når du har gitt det en fair sjanse kan man syte, ikke før. Jeg kommer ikke til å ta kontakt med han jeg liker. Føler så på meg at han kommer til å bli sur. Han forstår nok ikke problemet mitt. Men neste? Anonymkode: 8ded6...fad
Duftavsommerregn Skrevet 22. juni 2019 #17 Skrevet 22. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: eg kommer ikke til å ta kontakt med han jeg liker. Føler så på meg at han kommer til å bli sur. Han forstår nok ikke problemet mitt. Men neste? Jepp, men lær av dine feil, ellers gjør du bare det samme flere ganger Det er derfor vi mennesker har den evnen til å ta lærdom av erfaringer andre og oss selv gjør, og ikke gjøre samme tingen 100 ganger og forvente et annet resultat, det er selve definisjonen på idioti
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #18 Skrevet 22. juni 2019 2 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Jepp, men lær av dine feil, ellers gjør du bare det samme flere ganger Det er derfor vi mennesker har den evnen til å ta lærdom av erfaringer andre og oss selv gjør, og ikke gjøre samme tingen 100 ganger og forvente et annet resultat, det er selve definisjonen på idioti mest av alt vil jeg det skal være han jeg tenker på nå. men tenker at livet er direkte for kjedelig for slik? Anonymkode: 8ded6...fad
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #19 Skrevet 22. juni 2019 3 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Det vet jeg av situasjonen du beskriver, men selv når kravlisten er oppfylt? Så tar du ikke sjansen. Da er det bare å være singel og alene resten av livet, for forhold får du ikke på blå resept. Du må selv ta tak, og endre din egen tankegang og gi ting en sjanse. Drit i det forelskelsefølesespisset Prøv og se hva som skjer, gi det tid. Når du har gitt det en fair sjanse kan man syte, ikke før. :) Anonymkode: 6050b...5e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå