Gå til innhold

Forbanna overbefolkning, gir meg angst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ikke rart det blir sykdommer, når det blir så mange mennesker. Det blir så utrolig mye stress og press, og det merker vi nå. Det er for mange om jobbene, det er ikke nok ressurser snart rett og slett. Man merker det i køer også! helsekøene blir lengre!! Da er vi faen meg syke her, når helsekøene er så lange at det tar månedsvis! 

Anonymkode: 9f60b...72a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Og mange vil gjøre abort ulovlig.. Fatter det ikke. 

Anonymkode: 8731e...539

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff. nei ikke jeg heller. 
Hater mennesker. ikke alt og alle liksom, men jævla mødre som skal drive å bære frem barna sine hele tiden. samme faen hvor fattig hun er. om hun ikke finner mann drar hun til danmark.

men er det noe som er felles for de fleste, så er det at de vil redde seg selv.

Skrevet

I vesten har vi utryddet de aller fleste dødelige sykdommer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

I vesten har vi utryddet de aller fleste dødelige sykdommer.

kanskje det ikke var så bra... er for mange om det meste her. 
Og noen burde faktisk vike med vilje , de som vet de bærer mye dårlige gener.

Skrevet

Greta Thunberg, er dette deg?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Tøytigern skrev:

Greta Thunberg, er dette deg?

Barnslig.

Anonymkode: d4ce3...0db

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke rart det blir sykdommer, når det blir så mange mennesker. Det blir så utrolig mye stress og press, og det merker vi nå. Det er for mange om jobbene, det er ikke nok ressurser snart rett og slett. Man merker det i køer også! helsekøene blir lengre!! Da er vi faen meg syke her, når helsekøene er så lange at det tar månedsvis! 

Rart at foreldrene dine ikke tenkte det samme da.

Anonymkode: bfb81...2f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La oss heller abortere "våre egne" fostre for deretter å importere folk fra Afrika og Midt-Østen. Det er sannsynligvis oppskriften på suksess. Hvis dere ikke har fulgt med i timen så er mangfold en styrke. Hvorfor kan ingen forklare, i og med at de mest homogene, hvite landene er de mest suksessfulle og fredelige, men ikke heng dere opp i det da. For (((de))) sier at det er sant, så da er det nok det. 

Anonymkode: 31149...be7

AnonymBruker
Skrevet

Ok, men det hjelper ikke å banne.

Anonymkode: d7399...259

AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt med ro. Neste verdenskrig vil nok løse problemet.

Anonymkode: 1b210...0b2

Skrevet

Vesten er ikke overbefolket.

Med et fødesnitt på under 2 er vi faktisk i ferd med å dø ut som rase.

Når det prates om overbefolkning gjelder det kontinenter som Asia og Afrika.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2019 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Ok, men det hjelper ikke å banne.

Anonymkode: d7399...259

Jo, det gjør det, for svarte faen! Kan ikke se at Ts har bannet heller, å si forbanna er faen ikke å banne. Ikke søren klype heller. 

Anonymkode: e7b1d...2f6

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Overbefolkning er ikke lenger noen trussel mot fremtiden. Fødselstallene er på vei ned i nesten alle land i hele verden. Grunnen til at verdens befolkning fortsetter å stige, er ikke at det blir født flere barn, men at flere overlever og blir gamle. Noe som jo tross alt er en god ting. Og etter hvert kommer verdens befolkning sakte, men sikkert å synke.

Les denne, så kanskje du blir litt mindre bekymra: https://forskning.no/ny-afrika-demografi/bor-vi-bremse-befolkningsveksten-for-a-redde-verden/260005

Ville heller bekymret meg for naturkatastrofer eller klimakrise. Overbefolkningen har vi sånn halvveis kontroll på, det har vi ikke på klimaet.

Skrevet
På 22.6.2019 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Nå har vel helsekøene blitt kortere og kortere? 

Skrevet

Da har jeg et godt forslag til deg: Kjemp for tilgjengeligheten for prevansjon i land der dette er uvanlig. Folk vil ikke ha 10 barn som de ikke kan, eller sliter med å ta vare på i Mali eller Rwanda.

Jeg kan også gi deg litt trøst, fødselsratene har faktisk gått nedover, stort sett i hele verden https://no.m.wikipedia.org/wiki/Liste_over_land_og_territorier_etter_fertilitetsrate

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2019 den 2.07, AnonymBruker skrev:

huff. nei ikke jeg heller. 
Hater mennesker. ikke alt og alle liksom, men jævla mødre som skal drive å bære frem barna sine hele tiden. samme faen hvor fattig hun er. om hun ikke finner mann drar hun til danmark.

men er det noe som er felles for de fleste, så er det at de vil redde seg selv.

Huff for en holdning, folk skal da vel få barn om de har lyst til det, fattig, rik, uansett legning osv.

Anonymkode: 195ab...eb2

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare et tegn på at jordas opprinnelse tar slutt om noen milliarder av år. Den er allerede begynt ved  at færre føder barn. Flere er infertile enn tidligere . Tilslutt vil sola brenne opp jorden og vi overlever ikke på denne kloden mer. Så begynner en ny syklus med mikrober som overlever, kanskje på en annen planet

AnonymBruker
Skrevet

Verden er jo veldig stor, men problemet er at alle vil være på samme sted! Og da blir det jo overbefolket... Som vi f.eks ser i byene. Alle vil være der stortsett, fordi mulighetene er større enn der hvor det bare er fjell og daler...

Anonymkode: c50d6...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Rart så mange skal være i Oslo egentlig? Lukter litt rart der? 

18/23 over og ut

Anonymkode: 94905...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...