AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Hei! idag har jeg for første gang fått mørke brun nesten svart mensen noen som vet hva dette kan være? Hva er grunnen til å få svart mensen? Startet om morgen da jeg har hvert på do og tørket meg da var det litt rosa aktiv blod i papiret, tenkte bare nå kommer tante og brukte bind. Litt senere så fikk jeg en mørkebrun nesten svart blødning som ikke varte så lenge 🙄 er det normalt å ha slike perioder? da har jeg hatt en veldig uvanlig kort mens periode. Burde jeg kontakte legen? Anonymkode: 76ee2...baa
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Helt normalt, har det både i startet og slutten av mensen. Noen ganger har jeg det i ukesvis når jeg har klusset med hormonprevensjon.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Normalt ja, er bare gammelt blod. Anonymkode: e8758...d61
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Det er bare fordi blodet er gammelt, altsp helt normalt Anonymkode: b77d1...99c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 10 minutter siden, SupaWoman skrev: Helt normalt, har det både i startet og slutten av mensen. Noen ganger har jeg det i ukesvis når jeg har klusset med hormonprevensjon. Har roet meg ned nå 😂 Jeg bruker ikke perversjoner er en stund siden jeg har gått på p-piller. Anonymkode: 76ee2...baa
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! idag har jeg for første gang fått mørke brun nesten svart mensen noen som vet hva dette kan være? Hva er grunnen til å få svart mensen? Startet om morgen da jeg har hvert på do og tørket meg da var det litt rosa aktiv blod i papiret, tenkte bare nå kommer tante og brukte bind. Litt senere så fikk jeg en mørkebrun nesten svart blødning som ikke varte så lenge 🙄 er det normalt å ha slike perioder? da har jeg hatt en veldig uvanlig kort mens periode. Burde jeg kontakte legen? Anonymkode: 76ee2...baa Ferskt blod er rødt, gammelt blod er brunlig opp mot svart uansett hvor i kroppen blodet opprinnelig kommer fra. Ufarlig. Anonymkode: e845d...103 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå