Gå til innhold

Svart Mensen Hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! idag har jeg for første gang fått mørke brun nesten svart mensen noen som vet hva dette kan være? Hva er grunnen til å få svart mensen?

Startet om morgen da jeg har hvert på do og tørket meg da var det litt rosa aktiv blod i papiret, tenkte bare nå kommer tante og brukte bind.
Litt senere så fikk jeg en mørkebrun nesten svart blødning som ikke varte så lenge 🙄 er det normalt å ha slike perioder? da har jeg hatt en veldig uvanlig kort mens periode. 

Burde jeg kontakte legen?

Anonymkode: 76ee2...baa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, har det både i startet og slutten av mensen. Noen ganger har jeg det i ukesvis når jeg har klusset med hormonprevensjon.  

AnonymBruker
Skrevet

Normalt ja, er bare gammelt blod.

Anonymkode: e8758...d61

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare fordi blodet er gammelt, altsp helt normalt

Anonymkode: b77d1...99c

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SupaWoman skrev:

Helt normalt, har det både i startet og slutten av mensen. Noen ganger har jeg det i ukesvis når jeg har klusset med hormonprevensjon.  

Har roet meg ned nå 😂 Jeg bruker ikke perversjoner er en stund siden jeg har gått på p-piller.  

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! idag har jeg for første gang fått mørke brun nesten svart mensen noen som vet hva dette kan være? Hva er grunnen til å få svart mensen?

Startet om morgen da jeg har hvert på do og tørket meg da var det litt rosa aktiv blod i papiret, tenkte bare nå kommer tante og brukte bind.
Litt senere så fikk jeg en mørkebrun nesten svart blødning som ikke varte så lenge 🙄 er det normalt å ha slike perioder? da har jeg hatt en veldig uvanlig kort mens periode. 

Burde jeg kontakte legen?

Ferskt blod er rødt, gammelt blod er brunlig opp mot svart uansett hvor i kroppen blodet opprinnelig kommer fra. Ufarlig. 

Anonymkode: e845d...103

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...