Gjest Veldig utlogget nå Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Det skjedde nå i helgen. Vi har hatt en lang modningsprosess oss to mellom i forkant, og hvor vi blant annet har hatt en dialog om temaet med et par vi kjenner, som har vært i miljøet noen år, og som inviterte oss til kubben. Vi har på et tidlig tidspunkt vært enige med venneparet, om at vi to parene ikke skal "kjøre swingers" sammen. Til det har vi et så personlig forhold, at det blir feil. Men vi har lenge vært informert om at de har vært swingers, og at de har hatt mange fine opplevelser med andre på denne klubben, pluss hjemme, og på turer, med par/single de har truffet der. Det var med ganske "høye skuldre", vi ble med dit nå i helgen. Overraskende nok, så gikk det veldig fint, og vi fant oss fort til rette. Det var rett og slett et "utested", en bar, veldig pene lokaler, der folk hørte musikk, og satt rundt bordene og snakket om alt mellom himmel og jord. Barn, jobb, utdannelse, boligkjøp osv. I underetasjen var det fine, velstelte rom til "benyttelse" for de som ønsket det. Vårt vennepar viste oss rundt(noen av rommene var lukket...) Vi kom i snakk med et par oppe i baren, og etterhvert så forsvant vårt vennepar med et par de hadde vært mye sammen med før, og vi fortsatte praten med det paret vi hadde truffet. Vi ble etterhvert ganske åpne i praten, likte de godt, og med en viss grad av nervøsitet, ble vi enige om å være med de til et ledig rom. Trenger ikke gå i detalj, men det var faktisk veldig koselig, nært, opphissende, og uten noen "prestasjonskrav". Vi tok det som det kom. Vi hadde ikke laget noen "regler" på forhånd, ville føle litt på utviklingen. Først hadde vi sex med vår faste partner, deretter hadde vi oralsex med det motsatte kjønn i det andre paret. Det andre paret hadde på forhånd sagt at gutte- jentesex ikke var deres greie, og det er heller ikke vår. Vi stoppet der, det falt helt naturlig. Når vi kom hjem, var vi ganske enige om at dette ga mersmak, og vi var uten barn hjemme, så helgen videre var ganske så erotisk. Dette var neppe vårt siste besøk i klubben, vi tegnet oss som medlemmer, og neste gang har vi kanskje mot til å gå dit uten venneparet som "guider".
Gjest Principessa Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 :-? ikke helt min greie det der... men opp for at det funker for dere!
Gjest OutsideTown Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 :-? ikke helt min greie det der... men opp for at det funker for dere! Det er vel ikke så veldig mange andre det er "greia" for heller, når man er i en fase der man har noen korte måneder igjen til sin bryllupsdag? Men det kan absolutt være en "greie" i andre faser av livet/parforholdet. Virker veldig spennende, må jeg innrømme. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Æsj, det kunne jeg aldri vært med på! Elsker parneren min så høyt at det aldri ville vært aktuelt, uansett hvor kjedelig sexlivet vårt hadde vært. 2
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #5 Skrevet 3. mai 2005 Høres ut som en flott opplevelse! Misunnelsesverdig at dere har et så tett og tillitsfullt forhold at det tåler slike ting. Nyt det, dere, spiller ingen rolle hva andre her mener!
Gjest Veldig utlogget nå Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 Æsj, det kunne jeg aldri vært med på! Elsker parneren min så høyt at det aldri ville vært aktuelt, uansett hvor kjedelig sexlivet vårt hadde vært. Jeg tror tvert i mot at det er par som nettopp elsker hverandre slik som dere, og som har et spennende sexliv, som deltar i swingerskvelder. Slik er det med oss, og har inntrykk av at det også gjelder andre som går der. Men forholdet må ha en sterk grad av trygghet og harmoni.
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Jeg tror ikke at det er slik at de som har det best i parforholdet hiver seg på swinging. Jeg tror heller ikke at det er de som har det best som tar avstand fra det. Det jeg derimot tror, er at man om være trygge på hverandre om det skal fungere og at begge parter må være sikre på at de takler et slikt opplegg også i ettertid. Jeg tror ikke et forhold blir bedre av å swinge eller å lavær å swinge. Jeg tror det viktigste er at man bare rett og slett er enige om hva man ønsker på seksualfronten. Om det er swinging som tenner noen, kan det like gjerne være en romantisk elskov på roseblader som er riktog for andre par. Takhøyde for forskjelligheter, det savner jeg. 2
Gjest Formosiss Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Jeg kunne aldri gjort det der *rys*. Men for all del, det er sikkert deilig for de som klarer det
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 Det å ha sex med partneren sin, mens et annet par har sex i samme rom og samme seng, er ganske pirrende. Har prøvd det en gang. Da er man ganske nære også å bytte partnere egentlig, kanskje ikke første gangen, men hvis dette skjer flere ganger? Kanskje det faller veldig naturlig, uten noen sperrer fra noen av deltagerne? Tror man må være oppe i situasjonen, før man kan være for skråsikker på hvor ens grenser går.
Gjest Vestfoldgirl Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Vi er et par som er veldig nysgjerrige på å ha sex i samme rom som et annet par, for kanske etterhvert å se hvordan det utvikler seg med partnerbytte. Vi blir kåte av å fantasere og snakke om det, hvertfall. Er disse klubbene "hemmelige"? Hvor finner man de?
Cand alt Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror ikke at det er slik at de som har det best i parforholdet hiver seg på swinging. Jeg tror heller ikke at det er de som har det best som tar avstand fra det. Det jeg derimot tror, er at man om være trygge på hverandre om det skal fungere og at begge parter må være sikre på at de takler et slikt opplegg også i ettertid. Jeg tror ikke et forhold blir bedre av å swinge eller å lavær å swinge. Jeg tror det viktigste er at man bare rett og slett er enige om hva man ønsker på seksualfronten. Om det er swinging som tenner noen, kan det like gjerne være en romantisk elskov på roseblader som er riktog for andre par. Takhøyde for forskjelligheter, det savner jeg. Bra skrevet. Enig i disse betraktningene.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #12 Skrevet 8. mai 2005 Er disse klubbene "hemmelige"? Hvor finner man de? Ja, hvor finner man de??
Laina Skrevet 8. mai 2005 #13 Skrevet 8. mai 2005 Vi menn hadde en artikkel om en swingersklubb i Oslo for en tid tilbake. Det hørtes veldig seriøst ut, faktisk. Husker ikke hva klubben het... Adam og Eva, kanskje?
Gjest Spenning og Glede Skrevet 8. mai 2005 #14 Skrevet 8. mai 2005 Her: http://www.swingersnorge.com/ Ja, klubben heter Adam & Eva.
Gjest engelX Skrevet 8. mai 2005 #15 Skrevet 8. mai 2005 Det var tøft av dere..virker som dere har et nært og åpent forhold,innstilt på det å nyte..bare vær forsiktige,så forholdet ikk blir ødelagt etter at spenningen kanskje blir borte,og en sitter igjen og vil og ikke den andre. Kjæresten min har snakket mye om klubb,men en klubb som gir meg nytelse...det tenner han å se jeg nyter..tror ikke jeg hadde klart swingers,men det er flott at andre tørr :-) Lykke til neste gang også
lillesky Skrevet 8. mai 2005 #16 Skrevet 8. mai 2005 Så fint at det var en hyggelig opplevelse! Det virket veldig naturlig og fint. Men jeg klarer likevel ikke å bli fortrolig med at det går an liksom... Hva hvis mannen din blir forelsket i den andre jenta f.eks.? Nei, huff, jeg hadde nok ikke klart det der. Hadde svirret for mye tanker oppi topplokket. Men flott at du delte dette med oss!
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #17 Skrevet 8. mai 2005 synes det høres veldig spennende ut jeg! selv om jeg tviler på at jeg kunne klart å være med på noe sånt i et forhold... :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #18 Skrevet 9. mai 2005 Reagerte litt på prisene til klubben "Adam og Eva". Medlemspris for et halvt år: Damer kr. 300,- , For par kr. 1000,-, for single menn kr.1.500,-. Mer for en singel mann enn for par?! Menn betaler 5 ganger mer enn kvinner?! Hva er dette for noe?
Gjest swingingbluejeans Skrevet 9. mai 2005 #19 Skrevet 9. mai 2005 Reagerte litt på prisene til klubben "Adam og Eva". Medlemspris for et halvt år: Damer kr. 300,- , For par kr. 1000,-, for single menn kr.1.500,-. Mer for en singel mann enn for par?! Menn betaler 5 ganger mer enn kvinner?! Hva er dette for noe? Det bidrar vel til en viss balanse i fordelingen kjønnene i mellom. Single jenter er litt vanskeligere å få med, selv om lysten er der, pga deres noe reserverthet. De syns vel ikke at de som har lyst, og tør, bør ha et økonomisk motiv for å la være.
Gjest sadyah Skrevet 10. mai 2005 #20 Skrevet 10. mai 2005 Nei vet du hva. Dette blir for meg helt søkt...og sykt!! Fint for deg trådskriver at du fant det spennende. Men, jeg mener at det å swinge og å "freake" ut på sånne måter i sexlivet er UNORMALT! Kikket inne på hjemmesiden http://www.swingersnorge.com/newweb/www/kl...ri/igallery.asp Og det virker helt klart som at dette er stedet for de spesielle... Fysj og fy fy fy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå