Gjest Kritisk Skrevet 23. juni 2019 #81 Skrevet 23. juni 2019 På 21.06.2019 den 20.00, AnonymBruker skrev: Bruker de narkotika, er de narkomane. Anonymkode: 71d1a...af9 Ja og alkiser om de tar seg en øl til grillmaten.
Gjest Kritisk Skrevet 23. juni 2019 #82 Skrevet 23. juni 2019 På 22.06.2019 den 16.28, AnonymBruker skrev: Det ødelegger mennesker og gjør dem arbeidsudyktige. Nei, jeg hevder ikke at alkohol er så mye bedre. Anonymkode: 4a20f...a23 På hvilken måte blir jeg "ødelagt" mener du?Arbeidsudyktig?Hva i all verden røyker du for noe?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #83 Skrevet 25. juni 2019 Norske myndigheter kommer MULIGENS til å akseptere cannabis, hundre år etter at alle andre land i hele verden allerede har godtatt dette... Anonymkode: 0568e...487 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #84 Skrevet 25. juni 2019 På 23.6.2019 den 22.56, Kritisk skrev: Ja og alkiser om de tar seg en øl til grillmaten. Det er jo bare å se hvor sløve de narkomane er etter at de har røkt hasj. Anonymkode: 71d1a...af9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #85 Skrevet 25. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo bare å se hvor sløve de narkomane er etter at de har røkt hasj. Anonymkode: 71d1a...af9 Det blir som å si at cannabis er en gateway drug, og at den første jointen er det samme som å sette den første sprøyta. Anonymkode: 91d0d...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #86 Skrevet 25. juni 2019 På 21.6.2019 den 11.32, Medisinsk bruker skrev: Verdens Helseorganisasjon (WHO) har nå uttalt at forbudet mot CBD-olje THC fri, og CBD-olje lav THC (0,3 % THC) må oppheves. FN har uttalt at cannabis må flyttes fra kategori 4 som er farlig og helseskadelig narkotika med liten medisinsk effekt, til kategori 1 mindre farlig narkotika med klare medisinske egenskaper. Jeg bruker cannabis som medisin mot den brutale sykdommen PTSD. som forverrer seg med alderen. Jeg fikk godkjent selv medisinering med cannabis i trygdesak i 2010. Det vil si ingen innvendinger fra to leger inkl. Diagnostiserende Lege, og til slutt Statens Psykiater. Det praktiseres likt over hele landet. Jeg måtte også gå imellom rus-testing med uanmeldte prøvetakinger i 4 Mnd. Det var ikke noe annet i prøvene enn det jeg oppga på forhånd så i mine papirer står det " Rusfri ". Nå har jeg blitt fratatt førerkortet som jeg har hatt i 25 år (og er avhengig av) av Fylkeslegen uten at jeg har hvert på veien engang. I tillegg har politikerne definert medisinske cannabisbrukere som rusmisbrukere. Men det gjelder ikke bare meg. En uverdig avslutting på et uverdig liv. Er det flere som mener noe om dette? Det finnes vel andre preparater å bruke? Men det var ikke saken. I Hellas så selges dette på supermarkedet. Fersk cannabis. Tørket. Medisinsk. I leskedrikker, godteri, kjærlighet på pinne, drinker, osv osv. Nå har ikke jeg personlig bruk for dette, men hadde vel uansett blitt en hurlumhei uten sidestykke å ta med noe hjem... Anonymkode: d71eb...883 3
Gjest theTitanic Skrevet 25. juni 2019 #87 Skrevet 25. juni 2019 På 21.6.2019 den 11.32, Medisinsk bruker skrev: Verdens Helseorganisasjon (WHO) har nå uttalt at forbudet mot CBD-olje THC fri, og CBD-olje lav THC (0,3 % THC) må oppheves. FN har uttalt at cannabis må flyttes fra kategori 4 som er farlig og helseskadelig narkotika med liten medisinsk effekt, til kategori 1 mindre farlig narkotika med klare medisinske egenskaper. Jeg bruker cannabis som medisin mot den brutale sykdommen PTSD. som forverrer seg med alderen. Jeg fikk godkjent selv medisinering med cannabis i trygdesak i 2010. Det vil si ingen innvendinger fra to leger inkl. Diagnostiserende Lege, og til slutt Statens Psykiater. Det praktiseres likt over hele landet. Jeg måtte også gå imellom rus-testing med uanmeldte prøvetakinger i 4 Mnd. Det var ikke noe annet i prøvene enn det jeg oppga på forhånd så i mine papirer står det " Rusfri ". Nå har jeg blitt fratatt førerkortet som jeg har hatt i 25 år (og er avhengig av) av Fylkeslegen uten at jeg har hvert på veien engang. I tillegg har politikerne definert medisinske cannabisbrukere som rusmisbrukere. Men det gjelder ikke bare meg. En uverdig avslutting på et uverdig liv. Er det flere som mener noe om dette? Nå er det ikke slik at cannabisbrukere er de eneste som mister førerkortet. Det gjelder da mange andre medisintyper også. Og sykdommer. Høres ut som om restriksjoner for medisinbruk og bilkjøring kun gjaldt deg..
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #88 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir som å si at cannabis er en gateway drug, og at den første jointen er det samme som å sette den første sprøyta. Anonymkode: 91d0d...dd1 Det er faktisk porten til narkotikamisbruk. Anonymkode: 71d1a...af9 1
Gjest Kritisk Skrevet 25. juni 2019 #89 Skrevet 25. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk porten til narkotikamisbruk. Anonymkode: 71d1a...af9 omtrent som en øl til grillmaten på st.aften kan føre til alkohilsme?Er jo inngangsporten til puben!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #90 Skrevet 25. juni 2019 På 23.6.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev: Ja, hvis du velger å ruse deg på disse. Anonymkode: 71d1a...af9 Er en alkoholiker om en velger å ruse seg på alkohol? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å se hvor sløve de narkomane er etter at de har røkt hasj. Anonymkode: 71d1a...af9 Har du sett folk i alkoholrus? Anonymkode: a8e06...25e 5
Medisinsk bruker Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #91 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, theTitanic skrev: Nå er det ikke slik at cannabisbrukere er de eneste som mister førerkortet. Det gjelder da mange andre medisintyper også. Og sykdommer. Høres ut som om restriksjoner for medisinbruk og bilkjøring kun gjaldt deg.. Kan se den. Jeg burde sa 1 time siden, theTitanic skrev: Nå er det ikke slik at cannabisbrukere er de eneste som mister førerkortet. Det gjelder da mange andre medisintyper også. Og sykdommer. Høres ut som om restriksjoner for medisinbruk og bilkjøring kun gjaldt deg.. Kan se den. Jeg burde tatt med i innledningen eller noe en orientering om hva saken gjaldt på landsbasis, omfanget, at Politiet bryter Norges Lover på en graverende måte, " Når overmakten er lovbryteren. " konsekvensene, tragediene. Og Fylkeslegene sine gigant beslag i i samme sak som også er korrupsjon og et graverende overgrep mot landets befolkning Statens feildiagnostisering av sin egen befolkning med en diagnose med nye politiske retningslinjer for hvordan cannabis skal vurderes i sammenhengen, og den store oppgraderingen av farlighetsgrad og virkningistid av landets ufaglærte Helseminister på Staten reseptbelagte utvalg av narkotika. Og alt dette igjen som ble tilpasset Helseministere sin alkohol-promillereform på narkotika. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å se hvor sløve de narkomane er etter at de har røkt hasj. Anonymkode: 71d1a...af9 Mener du at du kunne se på Norges mest kjente og en av Europas mest kjente Professorer, Professor og Statsviter Frank Aarebrot , at han var en sløv narkoman når han hadde tatt seg en joint? Det er fint om du kan forklare oss symtomene og hvor sløv han egentlig var, og hvor høy intelligens han hadde mens han var rusmisbruker. Ta samtidig en sammenligning av narkissen med deg som er rusfri. " RIDDER AV GOD FORMIDLING. " 3
Atania Skrevet 25. juni 2019 #92 Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, theTitanic skrev: Nå er det ikke slik at cannabisbrukere er de eneste som mister førerkortet. Det gjelder da mange andre medisintyper også. Og sykdommer. Høres ut som om restriksjoner for medisinbruk og bilkjøring kun gjaldt deg.. MS-pasienter som bruker sativex mister ikke førerkortet. 3
Medisinsk bruker Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #93 Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, theTitanic skrev: Nå er det ikke slik at cannabisbrukere er de eneste som mister førerkortet. Det gjelder da mange andre medisintyper også. Og sykdommer. Høres ut som om restriksjoner for medisinbruk og bilkjøring kun gjaldt deg.. Hvis du leser en gang til så ser du at jeg har fått cannabis godkjent av Staten ved Statens Psykiater uten at det skal få konsekvenser for mitt førerkort. Det kan ikke overprøves av Helseministeren, Fylkeslegen eller Politiet. Det også irrelevant om medisinen inneholder mye eller lite THC. Det har ingen betydning siden det ble regulert av veitrafikkloven på en trygg måte. Man kan ikke si at det ikke fungerte siden det aldri har blitt påvist at cannabis alene har drept i trafikken. Det blir det samme som å frata MS pasienter førerkortet ved neste påtroppende vingleregjering selv om de har fått det godkjent av Staten. 3
Medisinsk bruker Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #94 Skrevet 25. juni 2019 11 minutter siden, Atania skrev: MS-pasienter som bruker sativex mister ikke førerkortet. Tusenvis av PTSD. pasienter har heller ikke i sin villeste fantasi trodd at de skulle miste førerkortet uten å ha kjørt i rus-påvirket tilstand. MS pasientene bør få det skriftlig at de ikke skal miste førerkortet ved Regjeringsskifter. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #95 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er en alkoholiker om en velger å ruse seg på alkohol? Har du sett folk i alkoholrus? Anonymkode: a8e06...25e Nå er alkohol lovlig. Det er ikke narkotika. Anonymkode: 71d1a...af9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #96 Skrevet 25. juni 2019 50 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Kan se den. Jeg burde sa Kan se den. Jeg burde tatt med i innledningen eller noe en orientering om hva saken gjaldt på landsbasis, omfanget, at Politiet bryter Norges Lover på en graverende måte, " Når overmakten er lovbryteren. " konsekvensene, tragediene. Og Fylkeslegene sine gigant beslag i i samme sak som også er korrupsjon og et graverende overgrep mot landets befolkning Statens feildiagnostisering av sin egen befolkning med en diagnose med nye politiske retningslinjer for hvordan cannabis skal vurderes i sammenhengen, og den store oppgraderingen av farlighetsgrad og virkningistid av landets ufaglærte Helseminister på Staten reseptbelagte utvalg av narkotika. Og alt dette igjen som ble tilpasset Helseministere sin alkohol-promillereform på narkotika. Mener du at du kunne se på Norges mest kjente og en av Europas mest kjente Professorer, Professor og Statsviter Frank Aarebrot , at han var en sløv narkoman når han hadde tatt seg en joint? Det er fint om du kan forklare oss symtomene og hvor sløv han egentlig var, og hvor høy intelligens han hadde mens han var rusmisbruker. Ta samtidig en sammenligning av narkissen med deg som er rusfri. " RIDDER AV GOD FORMIDLING. " Narkotikamisbruk ødelegger hjernen. Enkelt og greit. Anonymkode: 71d1a...af9 1
Atania Skrevet 25. juni 2019 #97 Skrevet 25. juni 2019 14 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Tusenvis av PTSD. pasienter har heller ikke i sin villeste fantasi trodd at de skulle miste førerkortet uten å ha kjørt i rus-påvirket tilstand. MS pasientene bør få det skriftlig at de ikke skal miste førerkortet ved Regjeringsskifter. Det har du rett i, alle pasient-grupper burde nok fått fritak når det gjelder sativex og bilkjøring i hvert fall, jeg kjenner ikke til de andre preparatene. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #98 Skrevet 25. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er alkohol lovlig. Det er ikke narkotika. Anonymkode: 71d1a...af9 Prøver du å si at alkohol er ufarlig? 11 minutter siden, AnonymBruker said: Narkotikamisbruk ødelegger hjernen. Enkelt og greit. Anonymkode: 71d1a...af9 For det første: Hva mener du med "narkotika" i dette innlegget? For det andre: Det er forskjell på bruk og misbruk - akkurat dét gjelder mye. Anonymkode: 84cad...c2e 2
Gjest theTitanic Skrevet 25. juni 2019 #99 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, Medisinsk bruker skrev: Hvis du leser en gang til så ser du at jeg har fått cannabis godkjent av Staten ved Statens Psykiater uten at det skal få konsekvenser for mitt førerkort. Det kan ikke overprøves av Helseministeren, Fylkeslegen eller Politiet. Det også irrelevant om medisinen inneholder mye eller lite THC. Det har ingen betydning siden det ble regulert av veitrafikkloven på en trygg måte. Man kan ikke si at det ikke fungerte siden det aldri har blitt påvist at cannabis alene har drept i trafikken. Det blir det samme som å frata MS pasienter førerkortet ved neste påtroppende vingleregjering selv om de har fått det godkjent av Staten. Å godkjenne noe for så å forby det og dermed kriminalisere de som brukte dette i den godkjente perioden er selvsagt feil. Det skal jeg være enig i. Poenget mitt var at mange medisinbrukere mister førerkortet, ikke bare cannabis brukere.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #100 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøver du å si at alkohol er ufarlig? For det første: Hva mener du med "narkotika" i dette innlegget? For det andre: Det er forskjell på bruk og misbruk - akkurat dét gjelder mye. Anonymkode: 84cad...c2e Narkotika er ulovlig. Anonymkode: 71d1a...af9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå