Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig singel etter at kjæresten min, eller ekskjæresten da, i stedet for å gjøre forholdet vårt sterkere, valgte å gå ut av det. 

Jeg har ikke vært singel på lenge og føler meg litt "lost" angående hvor jeg kan finne en partner. Tidligere kjærester har jeg møtt på byen eller via venner. Men jeg går nesten ikke ut lenger, og mange av venners venner er gift med unger nå. Finnes det noen bra sjekkeapper som går på personlighet og ikke bare utseende? Eller er dansekurs et bra sted å møte noen? Har noen prøvd date-arrangementer? 

Jeg er i 30-årene, normalt pen og slank med former, høyere utdanning, ønsker barn 

Anonymkode: 2ca43...b17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å beskrive seg selv utseendemessig...hva hjelper det? Du er på KG, ikke på date arena her...

Anonymkode: f1112...1ed

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen bra sjekkeapper som går på personlighet og ikke bare utseende? Eller er dansekurs et bra sted å møte noen? Har noen prøvd date-arrangementer? 

kan anbefale en datingside, hvilke finner du ved å google. De mest brukte er Match,sukker  og Møteplassen. Dette er ikke det viktigste, det er å lage en god gjennomtenkt profil med tekst og bilder. Se på dette som plasser der du treffer andre du kan møte raskt. Det er ikke forskjell på dette og det å møte noen på byen. Samme spillet, men du kan sortere ut de useriøse mye lettere lettere faktisk. For det er på datingsider som på byen mye rart ute å går. Det må du bare ta høyde for.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2019 den 5.27, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å beskrive seg selv utseendemessig...hva hjelper det? Du er på KG, ikke på date arena her...

Anonymkode: f1112...1ed

Vitsen er at noen skal anbefale hva som kan passe. 

Har endt opp med 2 datingapper for litt spesialinteresse. Ikke de store som Tinder  og sukker. 

AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2019 den 4.17, AnonymBruker skrev:

i stedet for å gjøre forholdet vårt sterkere

elsker uttrykket, elsker når kvinner bruker dette karaktersterke uttrykket i et samhold. Glad du ser det. 

Det er sånn kvinne jeg vil ha i livet mitt. 

Anonymkode: 7ef4d...199

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig singel etter at kjæresten min, eller ekskjæresten da, i stedet for å gjøre forholdet vårt sterkere, valgte å gå ut av det. 

Jeg har ikke vært singel på lenge og føler meg litt "lost" angående hvor jeg kan finne en partner. Tidligere kjærester har jeg møtt på byen eller via venner. Men jeg går nesten ikke ut lenger, og mange av venners venner er gift med unger nå. Finnes det noen bra sjekkeapper som går på personlighet og ikke bare utseende? Eller er dansekurs et bra sted å møte noen? Har noen prøvd date-arrangementer? 

Jeg er i 30-årene, normalt pen og slank med former, høyere utdanning, ønsker barn 

herregud, dopp for Gud skyld sjekke apper, for det første blir avhengig, og du blir såret. 

Kan du ikke ringe naboen din på kaffe og kake, jeg tror han er interessert i deg. Blir så mye hyggeligere metode å sjekke på, lite stress. 

AnonymBruker
Skrevet

dansekurs

da er det bli kjent du vil først, hva om du ender med å danse med kvinner? 

Uansett hvor du en går, så vil du treffe noen, så er det kun tidsspørsmål når du finner noen. 

Men en annen ting er at du tror ikke det blir litt stress plutselig få en ny "fremmed" i livet helt plutselig etter ditt eget brudd....

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

herregud, dopp for Gud skyld sjekke apper, for det første blir avhengig, og du blir såret. 

Kan du ikke ringe naboen din på kaffe og kake, jeg tror han er interessert i deg. Blir så mye hyggeligere metode å sjekke på, lite stress. 

Er ikke så redd for å bli såra. Den eneste som kan såre meg nå, er eksen. 

Tror ikke jeg som medlem av styret i borettslaget skal sjekke beboerne våre. Er ellers engasjert i mange ting og møter både gamle og nye folk, og har mange venner. Men mange på min alder er opptatt og har allerede familie. Kan ikke regne med å møte folk via kjente denne gangen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

elsker uttrykket, elsker når kvinner bruker dette karaktersterke uttrykket i et samhold. Glad du ser det. 

Det er sånn kvinne jeg vil ha i livet mitt. 

Takk for det. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....en annen ting er at du tror ikke det blir litt stress plutselig få en ny "fremmed" i livet helt plutselig etter ditt eget brudd....

Kanskje, men jeg må jo nesten prøve og se hvordan det går. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så redd for å bli såra. Den eneste som kan såre meg nå, er eksen. 

Tror ikke jeg som medlem av styret i borettslaget skal sjekke beboerne våre. Er ellers engasjert i mange ting og møter både gamle og nye folk, og har mange venner. Men mange på min alder er opptatt og har allerede familie. Kan ikke regne med å møte folk via kjente denne gangen. 

jeg tror det akkurat er en person mitt i mellom klyngen som er der... Du trenger bare å bevege deg mer.... og tror du virkelig ryktene går nå venninnene vet du er singel? selvsagt kommer dem til anbefale deg.... Og hvem vet en dag en ringer en fra blokka og trenger noe tips... :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

jeg trodde ikke kvinner startet å leite etter partner, trodde hun tenkte at når man minst venter det, så er han plutselig der. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg trodde ikke kvinner startet å leite etter partner, trodde hun tenkte at når man minst venter det, så er han plutselig der. 

Jeg har aldri leita etter partner, de har stort sett kommet - men også gått...

AnonymBruker
Skrevet

Det er spørs hvor mange kvartaler unna du bor meg? 

Skrevet

Nysingel og attraktiv? 

How you doin'? 

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker ikke unnskyldningene dine, men for å oppmuntre deg, de er der ikke langt unna deg, du trenger bare legge litt lokk fordi du må få litt avstand fra det siste forholdet. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vedkommende ikke bli skuffet? Du vet ikke hva du snakker om, datingapper er bare et kontaktpunkt mot andre mennesker som ønsker et forhold, der finner du alt fra de dønn seriøse til de som er ute etter et eventyr og driter i andre. De er ikke ærlige. Det samme vil skje uansett hvor du treffer andre mennesker og vil innlede et forhold. Det tar tid, det er vanskelig og treffe den rette. Jo eldre man blir jo verre er det. For mer ballast man har med seg, jo mer må man tilpasse seg. Det er ikke bare at du skal klaffe sammen med en ny partner, man skal så ta det videre og treffe med interesser og verdier. Så er det å bli kjent med hele familien, ja hele rukla. Gjøre dette er ikke lett, og det er mange skjær i sjøen på den ferden.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Da kan vedkommende ikke bli skuffet? Du vet ikke hva du snakker om, datingapper er bare et kontaktpunkt mot andre mennesker som ønsker et forhold, der finner du alt fra de dønn seriøse til de som er ute etter et eventyr og driter i andre. De er ikke ærlige. Det samme vil skje uansett hvor du treffer andre mennesker og vil innlede et forhold. Det tar tid, det er vanskelig og treffe den rette. Jo eldre man blir jo verre er det. For mer ballast man har med seg, jo mer må man tilpasse seg. Det er ikke bare at du skal klaffe sammen med en ny partner, man skal så ta det videre og treffe med interesser og verdier. Så er det å bli kjent med hele familien, ja hele rukla. Gjøre dette er ikke lett, og det er mange skjær i sjøen på den ferden.

spørr du meg så er det kun tynnflytende. Har man ikke gått i betong vegg før så er det der man skal få oppleve det, og orker man ikke snakke til en vegg, så kan man assossiere seg ved at man bruker veggen til dating app. 

Å bruke tid å snakke visa verca frem og tilbake uten en stemme, er rett og slett useriøst.  

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nysingel og attraktiv? 

How you doin'? 

Har det ganske fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...