Gå til innhold

Hvordan ser en god tinder/happn-profil ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nylig blitt singel for første gang siden jeg var 22 (er nå 29), og er nysgjerrig på disse appene. Har lastet ned en, og laget meg en profil, men føler at jeg kanskje ikke har knekt koden for hvordan jeg fremstiller meg selv på beste måte. Så jeg ser derfor til dere for råd!

Litt om meg:
Jeg er kvinne. Politisk engasjert, har hund, liker mat og kake, er kreativ (og tar en kreativ utdanning med gode sjanser for jobb, er ferdigutdannet om et år), jeg er ganske attraktiv (lite jantete ting å si, men samme det) og slank, men jeg bruker briller, og har briller på profilbildene mine. 
På profilen min beskriver jeg meg stort sett bare i stikkord, har lagt ved litt musikk via spotify, har bilder fra midjen og opp sånn omtrentlig. Hørte en gang at menn/gutter ikke setter pris på det når kvinner bare har bilder av hodet sitt, at de er redd for å bli "lurt"? 

Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, jeg syns det er godt å være singel, men jeg har ingen interesse av ONS. Jeg krysser hvertfall bort menn som virker som de er på appene kun for sex. 

Så; Når dere sveiper, hva er drømmeprofilen? Jeg vil gi et realistisk, men positivt, inntrykk av meg selv, så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. 

Anonymkode: 1d15d...85c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er slank tar du med et bilde fra topp til tå, der det kommer frem at du er nettopp slank. Det er her mange menn føler seg lurt, profiler som skjuler overvekt.

Ikke fokuser på hunden din!!! Dette er et rødt flagg for mange. En hund er en hund, ikke noe mer.

Muligens ton ned det politiske, du kan fremstå som ignorant og sneversynt om du krever at andre har samme meninger som deg. 

Skriv litt om personligheten din, og hva du er på utkikk etter. Ikke skriv hva du ikke vil ha, det fremstår som negativt og bittert. 

Anonymkode: 36266...866

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fokuser på hunden din!!! Dette er et rødt flagg for mange. En hund er en hund, ikke noe mer.

Gi hunden like mye oppmerksomhet på tinder som du gir den i hverdagen. Du vil antagelig ikke ha kontakt med de som synes hund er et rødt flagg. "ikke noe mer.." Jo, så absolutt. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Muligens ton ned det politiske, du kan fremstå som ignorant og sneversynt om du krever at andre har samme meninger som deg

Like barn leker best. Engasjement og interesse sier mye om deg, og du vil trolig ikke matche med noen med motstridende politisk syn når det kommer til verdier og holdninger. 

Ellers er jeg enig med forrige at du hopper hva du ikke vil ha. Du velger jo vekk de selv. 

Du velger akkurat hvordan du vil fremstå. Du virker jordnær og reflektert, briller hadde ikke vært en deal-breaker for meg. Show, don't tell. Ikke skriv hva du er, vis det. Ta stikkordene og lag en liten sammenhengende tekst på et par linjer. 

Anonymkode: 4f31e...3cf

• Liker 3
Skrevet

Som 29-åring har du fortsatt mye å velge i, og du trenger ikke være desp.

Derimot må du være deg bevisst at det er høyst usannsynlig å finne 100% match. Ref. optimal stoppage theorem.

Du må da tenke på hvilke egenskaper du er mest ute etter i en mann, og formidle det.

Vil du ha en mann som er på venstresiden, så si det.

Vil du ha en mann som er villig til å nedtone egne interesser av sympati for andre, så skriv det.

Vil du ha en mann som er dominerende i senga, så skriv det.

Vil du ha en mann som har tørr humor, men ikke syk humor, så skriv det.

Vil du ha en mann som er litt goofball, så skriv det.

Vil du ha en mann som i det minste har master eller doktorgrad, så skriv det.

Vil du ha en mann som er over 180 høy, så skriv det.

Vil du ha en mann som prater mye, så skriv det.

Vil du ha en mann som ikke prater mye, så skriv det.

Kan du være sammen med en som er religiøs? Er du villig til å la ungen bli døpt? Er du villig til å la ungen bli skåret om? Skriv det.

Så skriver du hvordan hverdagen din ser ut. Den er sannsynligvis kjedelig, fordi de aller fleste gjør ikke så jævlig mye spennende på fritida, og har ikke ørten hobbyer. Da har de ikke tid til annet enn seg selv.

Skriv hva som er viktig for deg og hvordan du ser for deg livet.

Er det viktig for deg at du får realisere egen karriere?

Er det viktig for deg at du får mange avkom?

Er det viktig for deg at du får bruke mye tid på hobbyen din?

Sannsynligvis bruker du mesteparten av tida di på underholdning, selv om du er en kreativ sjel. Selv de mest produktive kunstnere og musikere kobler av. Da er spm om du er et PC dyr, eller om du er en TV-sjel. Kan du være sammen med en som sitter på PC mens du ser på TV?`Kan du være sammen med en som fikler med mobilen mens du ser på serier?
Kan du være sammen med en som har andre hobbyer enn deg, og dermed får dere mindre tid sammen?

Så tar du bilder. Dersom du er ute etter akkurat den mannen som vil ha deg utelukkende pga egenskaper, og er så seksuelt altetende at utseendet ditt ikke spiller noen rolle, så ta jævlige bilder, eller omtrent ingen. Vær da klar over at du luker vekk de som ser på deg som en god seksuell match, og som fyller mange av de andre kravene på lista di.

Ta bilder som viser hofte-midjeforhold.

Ta bilder som viser ansiktet ditt fra et par vinkler, uten for mye lys.

Ta bilder som viser rumpa di.

Ta bilder som demonstrerer om du har en fin kløft.

Ta bilder som viser størrelsen på lårene.

For menn: ta bilder av hendene og underarmene.

Lykke til.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har nylig blitt singel for første gang siden jeg var 22 (er nå 29), og er nysgjerrig på disse appene. Har lastet ned en, og laget meg en profil, men føler at jeg kanskje ikke har knekt koden for hvordan jeg fremstiller meg selv på beste måte. Så jeg ser derfor til dere for råd!

Litt om meg:
Jeg er kvinne. Politisk engasjert, har hund, liker mat og kake, er kreativ (og tar en kreativ utdanning med gode sjanser for jobb, er ferdigutdannet om et år), jeg er ganske attraktiv (lite jantete ting å si, men samme det) og slank, men jeg bruker briller, og har briller på profilbildene mine. 
På profilen min beskriver jeg meg stort sett bare i stikkord, har lagt ved litt musikk via spotify, har bilder fra midjen og opp sånn omtrentlig. Hørte en gang at menn/gutter ikke setter pris på det når kvinner bare har bilder av hodet sitt, at de er redd for å bli "lurt"? 

Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, jeg syns det er godt å være singel, men jeg har ingen interesse av ONS. Jeg krysser hvertfall bort menn som virker som de er på appene kun for sex. 

Så; Når dere sveiper, hva er drømmeprofilen? Jeg vil gi et realistisk, men positivt, inntrykk av meg selv, så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. 

Anonymkode: 1d15d...85c

Med profiltekst vil du skille deg ut fra mengden. I hvert fall i min radius er det håpløst mange som ikke sier noe om seg selv. 

Ikke tenk at du skal ha en drømmeprofil og fortelle mest mulig. Profilen er bare første steg, og dessverre vil du oppleve å ikke matche med noen du gjerne vil matche med. Sånn er det bare. 

Fremstill deg selv med de egenskaper og interesser det er viktigst for deg å matche med på en partner. Og velg bilder etter hvor viktig det er for deg at menn finner deg mer tiltrekkende av utseende enn deg som menneske. Uansett hvor attraktive andre er, så går vi jo ikke på kompromiss med oss selv? Da er det bedre å være alene litt til. 

Jeg sveiper på kvinner jeg opplever har like verdier, god humor, jenter jeg opplever som avslappa og jordnære. Og et ekte, flott smil. 

Skrevet (endret)

Vær ærlig, vær kresen, møt fysisk så raskt som mulig.  Følg 37% regelen.

Endret av artigmedsex
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bilde med skjerf.  
Ikke bilde med hund. 
Ikke bilde med det eneste gang med fallskjerm eller prekestolen
Ikke filter som skjuler hvordan huden din ser ut
Ikke bilde med tømme filosofi istedefor deg

Ikke nærbilde med blomstre osv. med mindre du har natufotografi som hobby

Anonymkode: 71c7a...d77

• Liker 1
Skrevet

Bra tekst er en som ikke inneholder 10+ av disse små bildene 🍷🌷🎣🌏🎶 , ikke inneholder noe "lol so random xd" svada, ikke inneholder setningen "blid og omsorgsfull frøken", ikke inneholder setningen "X som har rotet seg bort i Y", ikke inneholder setningen "du må X", ikke inneholder link til noe sosial media-profil, ikke inneholder setningen "ta meg med på eventyr" (wtf?)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del bilder av meg selv, både helkropp og hode.

Skriver i bio at jeg er bi, ikke en typisk jente-jente og at de kanskje får snapchatten min hvis de er snille. haha. Og skriver at jeg har et barn. Funker tydeligvis - Har vel til sammen hatt ca 1000 personer som har likt meg. Har også link til instagram og anthem fra spotify. 

Anonymkode: 76459...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...