Gå til innhold

En mote jeg kan like!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns faktisk den trenden er litt sexy, så lenge det er gjort litt diskret. J.Lo sitt antrekk var grusomt, men de andre viste stringtrusa på en diskret måte. Om resten av antrekket var diskret, kan dog diskuteres.

Anonymkode: af98a...2ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Det var vel på mote da jeg var rundt 19-20, gikk ikke med det da og kommer ikke til å gjøre det nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke så harry kledd på 90 tallet og går ikke så harry kledd nå, ingen MÅ kle seg i noe bare fordi det er trendy.  Kulottebulser er også trendy men er dritstygt på de fleste, folk er som sauer. De følger flokken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper skulderputer snart blir in igjen, får både midje og hofter til å se smalere ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å være anonym nå men ombestemte meg. Jeg digger faktisk dette, ikke spør hvorfor. Syns dette er ganske sexy og samtidig en slik don't care - attitude. Eneste problemet er at jeg finner ikke slike truser med sånt tynt bånd på hoftene og som går høyt nok opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, SupaWoman skrev:

Gikk ikke så harry kledd på 90 tallet og går ikke så harry kledd nå, ingen MÅ kle seg i noe bare fordi det er trendy.  Kulottebulser er også trendy men er dritstygt på de fleste, folk er som sauer. De følger flokken. 

 

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Håper skulderputer snart blir in igjen, får både midje og hofter til å se smalere ut. 

Her motsier du jo deg selv. Først driter du i trender, så håper du at en trend du liker kommer tilbake. Kan du ikke gå med skulderputer da selv om det ikke er trendy?

Anonymkode: c28bf...e6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns faktisk den trenden er litt sexy, så lenge det er gjort litt diskret. J.Lo sitt antrekk var grusomt, men de andre viste stringtrusa på en diskret måte. Om resten av antrekket var diskret, kan dog diskuteres.

Anonymkode: af98a...2ac

Jeg er egentlig litt enig. Så lenge den er diskre og subtilt kan det være fint. Som det første bilde med Bella Hadid. Men JLo altså.. det er bare feil..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Her motsier du jo deg selv. Først driter du i trender, så håper du at en trend du liker kommer tilbake. Kan du ikke gå med skulderputer da selv om det ikke er trendy?

Anonymkode: c28bf...e6c

Er ikke slik at de selger det på hvert gatehjørne, har ikke sett det i butikk på sikkert 30 år.  Dessuten er det jo litt jobb og sy det inn i alle jakker og topper man har. Litt kjekkere å kjøpe en bluse med puter innsydd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Altså jeg kan ta på meg en sexy string under joggebuksa og bevisst bøye meg ofte ned foran typen slik at han blir vill i trusa men å gå slik offentlig er ikke my cup of tea. Syns hverken det er sexy, pent, tøft eller noe som helst. Ikke harry for den saks skyld heller, det er bare... Meeeeeh. 

Anonymkode: 9acfa...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...