Gå til innhold

Jeg takler ikke moderne pop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er dagens musikk slitsom? 

Anonymkode: 923cc...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er jevnt over fryktelig slitsom. Bare kjas og mas og alt for mye bass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som liker dagens popmusikk må enten være fjortiser eller voksne med mangelfullt utviklede og varig svekkede sjelsevner. Patetiske tekster, elendig, oppsvulmet produksjon og lydeffekter som mest hører hjemme i en dyrehage.

For å moderere meg litt. Jeg snakker om listemusikk. Jeg har ingenting i mot sjangeren. det finnes mesterverk i alle de fem siste tiår. Og leter man de rette stedene, finner man masse god popmusikk. Også i dag!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens listemusikk/populærmusikk er grusom. Men man finner mye god musikk som lages i dag man må bare lete på de rette stedene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint i dag er at man kan velge og velge vekk musikk. Jeg skjønner ikke at dere som ikke liker "moderne pop" i det hele tatt hører på det. Hvor blir dere utsatt for denne musikken? Jeg har aldri hørt en eneste sang av Selena Gomez eller Jonas Brothers feks. fordi jeg aldri bevisst har klikket på en video eller spilleliste av dem.

Anonymkode: d8736...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som er så fint i dag er at man kan velge og velge vekk musikk. Jeg skjønner ikke at dere som ikke liker "moderne pop" i det hele tatt hører på det. Hvor blir dere utsatt for denne musikken? Jeg har aldri hørt en eneste sang av Selena Gomez eller Jonas Brothers feks. fordi jeg aldri bevisst har klikket på en video eller spilleliste av dem.

Anonymkode: d8736...b0e

Om du aldri har hørt dem, hvordan vet du at du ikke liker dem ?

Anonymkode: 1a129...6f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgh, enig. Det er jo nesten bare masse vorspiel-musikk? Med masse lydeffekter, tåpelige og intetsigende tekster, musikk man har på vors og utesteder for å ha noe å danse til. 

Anonymkode: 81358...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du aldri har hørt dem, hvordan vet du at du ikke liker dem ?

Anonymkode: 1a129...6f6

Jeg sa ikke at jeg ikke likte dem, bare at jeg aldri har hørt på dem. Men jeg har hørt nok om dem til å skjønne at det ikke er musikk jeg ville ha likt.

Anonymkode: d8736...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye søppelmusikk. Vg-lista er et sammensurium av nakenhet, innholdsløse tekster, autotune, vocoder og noen middels fengende refrenger. Musikken er ikke målet  i seg selv, men å spy ut first price musikk i store mengder for å tjene store penger.

Anonymkode: 7e050...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...