Gå til innhold

Så talentløse folk er...Hva feiler oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare starte med å si at dette er ikke en "jeg er bedre enn dere" tråd. Jeg er ikke høyt oppe selv altså, men jeg føler meg grusomt talentløs.

Vi skal gjøre som "de fleste". Vi er livredde for å ikke være som "de fleste". Vi er opphengt i hva som er vanlig. Noe så lite selvstendig. 

Vi klarer ikke å få livene vi ønsker. Vi er styrt at penger. Vi rekker å jobbe, betale, jobbe, betale, jobbe, betale.
Talentløst som bare faen. Og vi har knapt råd til det vi har lyst...hvordan er det mulig å bare ha råd til noen reiser i året? man rekker liksom bare å gå hjemme, jobbe, hjemme...og så må man spare til alt annet. 

"1000 er ikke småpenger" , jeg blir skremt. Jo, det er småpenger sånn egentlig, men for fattigfolk er der mye. Jeg blir irritert nrå jeg hører noen si "den koster 500!" , da tenker jeg at dette er et fattigmenneske. Det er irriternede når en såpass liten sum, faktisk blir mye. 

Jeg blir helt imponert over hva noen får til og. Noen har ting så på stell at de nesten er frie hele livet.
Men så har vi nekene nederst på rangstigen.... som aldri gar råd.

 

Anonymkode: d50db...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med deg, jeg vil jobbe, og jeg vil jobbe med det jeg er utdannet som. Det er det som gir hverdagen min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie1985

Ja, ser den, de fleste ville ikke klart å stå på egen ben så de skaffer seg utdanning og jobber isstedet for å gi hverandre nærhet, krever sitt å for eksempel være musiker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...