Gå til innhold

Har du blitt urettmessig beskyldt for noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av stort eller smått? Jeg ble en gang beskyldt for butikktyveri. De fant selvsagt ingenting, men utrolig pinlig uansett. I tillegg har jeg blitt beskyldt for feil på jobben som var gjort av en annen. Skuffende at vedkommende lot som ingenting.

Ellers har jeg her på kg blitt beskyldt for å være blant annet

a) veldig ung (er over 50)

b) være dum (i en tråd der jeg hadde beviselig rett)

c) være lite bereist (etter et "dumt" spørsmål i reiselivsforumet (jeg har vært i 40 land))

Anonymkode: 023a3...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt beskyldt for butikktyveri og for å ha tatt penger i kassa i butikken jeg jobbet i. (Viste seg å være noen som stjal fra kassa mens jeg hjalp andre kunder, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om de ikke hadde blitt tatt på fersken!)

Anonymkode: dbbe2...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hanket inn av politiet fordi en ungdom hadde blitt brutalt slått ned på gata. En av gjerningspersonene gikk med hettegenser/hettejakke over hodet. Skjedde ikke så veldig langt fra der jeg bodde på den tiden, så politiet begynte å dra inn folk som bodde innenfor en viss radius av åsted. At offeret ikke kom fra dette området, og at gjerningspersonen ble avbildet fra mange forskjellige  overvåkningskamera på rask vei langt VEKK fra dette området. Nei, det var tydeligvis overhodet ikke "relevant" for politiets etterforskning.    

Hva jeg som "hviting" på 30+ år i så fall holdt på med i samme gjeng / miljø som en gjeng mørkhuda innvandrer-ungdom fikk jeg heller aldri noen som helst svar på. Men de påstod i alle fall at jeg var en av disse gjerningspersonene som gikk med hettegenser eller hva det nå var, og angrep folk. Dette var visst en gjeng som politiet hadde fulgt med på en god stund, og flere av dem allerede hadde en rekke lovbrudd på rullebladet fra før.    

Etter en stund fikk jeg ett brev i postboksen fra politiet med " Intet straffbart forhold bevist" eller hva det nå var, og hele greia førte selvfølgelig aldri til noe som helst konsekvenser for min del. Temmelig absurd og latterlig hele greia. 

Anonymkode: 1a4cc...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

På Kg, for å utgi meg som anonymbruker og brukernavn i samme tråd, noe som ikke var tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie1985

Naboen sa til folk at jeg brukte narkotika for ikke så lenge siden, jeg sa ingenting, men en dag så begynte han å lage bråk igjen så da ble det et oppgjør likevel sa hva jeg mente om oppførselen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha kastet en kano over en annen så hun ødela foten sin. Klin gæren dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en hvit mann, så nei, aldri.

Anonymkode: b96fe...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...