AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Del Skrevet 20. juni 2019 Jeg har nødt til å tette et hull i en murvegg, for så å stikke inn en sånn plugg til å ha en skru i. Har prøvd tec 7 og det stod at det skulle tørke i 24 timer, men det bare løsnet. Blir tec 7 hardere etterhvert? Skulle vi ventet lenger? Trenger noen råd om evt. andre fugemasser som blir hardere som jeg kan bruke? Skal henge opp en gardinstang og må ha skruen akkurat der dette hullet er. Anonymkode: a1558...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Del Skrevet 20. juni 2019 Hvorfor fester ikke fasadepluggen du brukte? For du valgte en borstørrelse som passet og puttet inn en fasadeplugg ikke sant? Anonymkode: 2f130...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Del Skrevet 20. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fester ikke fasadepluggen du brukte? For du valgte en borstørrelse som passet og puttet inn en fasadeplugg ikke sant? Anonymkode: 2f130...647 Pluggen trykte vi inn i tec 7 mens den fortsatt var myk. Noe boring er ikke nødvendig. Der er allerede et hull jeg skal tette. Problemet er at selve tec 7'en løsnet fra hullet. Anonymkode: a1558...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 21. juni 2019 #4 Del Skrevet 21. juni 2019 Gipsvegger kan renoveres med et slags finmasket metallnett. Forsøk det først. Mulig det kan være lurt å flytte skruen, enten litt til siden eller opp for å få feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Del Skrevet 21. juni 2019 På 20.6.2019 den 19.50, AnonymBruker skrev: Pluggen trykte vi inn i tec 7 mens den fortsatt var myk. Noe boring er ikke nødvendig. Der er allerede et hull jeg skal tette. Problemet er at selve tec 7'en løsnet fra hullet. Anonymkode: a1558...d21 6 mm Tec7 herder på 24 t. Et tykkere lag trenger lenger tid. Et skruehull vil jeg tro trenger ganske lang tid til å herde, men det kommer jo an på hvor stort hullet er og hvor stor den nye pluggen er. Var forresten hullet i muren rent, eller lå det igjen murstøv fra forrige skrue? Anonymkode: 8101f...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 21. juni 2019 #6 Del Skrevet 21. juni 2019 Hvis helle hullet i skruens lengde er Tec 7 trenger du jo ikke pluggen. Du kan sette skruen rett i Tec'en. Når det er sagt høres det ikke ut som Tec 7 er riktig løsning i mur eller for et dypt hull. Hva med Husfix e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå