Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 er det noe mer man skal ha da? utenom de familien evt. lager? noen her som har noen forslag? evt sende meg på epost? sliter litt med dette! for disse sangene er det vel vi som skal stå for!? E-postadressen er slettet i henhold til våre regler. Misty (mod)
Tigi Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Dere kan jo ha disse sangene om dere vil, og om dere har lyst kan dere jo ha enda flere også. Men det er vel strengt tatt ikke noe man SKAL. Selv skal vi ikke ha en eneste sang.
Linn3c Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Me spurte foreldra vår om dei hadde lyst å laga desse songane. Festarmannen sine foreldre vart kjempeglade og ville laga to av dei. Medan mine ikkje er såå glade i å laga songar, men hadde lyst å lage den eine som var att
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 .......men får å ikke få min kommende svigemor på nakken , MÅ vi nok ha de sangene!
Miori Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 .......men får å ikke få min kommende svigemor på nakken ' date=' MÅ vi nok ha de sangene![/quote'] Ikke svigermor som bestemmer det der.... Vi skal kun ha en sang fra oss, hvor vi takker våre foreldre.. Ellers har vi taler... Og kommer det flere sanger, ja da er det opp til gjestene:=)
tommeline Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Det må da være opp til brudeparet å bestemme hva slags sanger man vi ha i bryllupet. Vi kommer ikke til å ha en typisk velkomstsang, men kommer til å velge en sang vi syns er fin som innledning på middagen. Takk-for-matensang har vi ikke tenkt på enda. Kaffesang skal vi ikke ha, men regner med at det blir et par sanger fra familien.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Vi hadde velkomstsang. Istedet for takkfor maten sang hadde vi en til å takke for maten på talevis. Det ble veldig bra. I tillegg hadde vi sanger fra bruden, brudens foreldre, søsken, brudgommens foreldre og søsken og en forlover sang som erstatning til tale. Vi hadde taffelmusikk som akkompenerte til sangene og stemningen ble suveren! Ikke for mye, ikke for lite, men helt passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå