Gå til innhold

Ble dumpa i går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min slo opp med meg i går. Det lå i lufta at vi skulle snakke om forholdet og framtida. Jeg trodde det betød at vi skulle komme i gang med å planlegge å flytte sammen, til min by. Men han sa istedet at han ikke vil vi skal være sammen mer. Så jeg kan komme til byen hans (der jeg har venner), men da ikke som hans kjæreste. 

Det siste som skjedde mellom oss var sex, frokost, pakking og litt sånn høflig småprat. Inni meg er jeg helt ødelagt. Han var en av de nærmeste i livet mitt. Kjenner familien hans godt, og vi har felles venner. Alle hadde regna med at vi skulle vare. For han var jo så forelska i meg. Sist jeg besøkte ham var vi i bryllup sammen. 

Han virker ganske lei seg. Er typen som ikke liker konfrontasjonen, og han mente det er overgang for ham også. Jeg er mer nummen og litt sint, liksom hva faen. Litt sånn pusteproblemer. Kan ikke helt fatte det. Jeg tror han bare prøvde å forklare, men noen ting han sa til meg såra ganske mye. 

Jeg skjønner jo at jeg var dum som hadde sex med ham, og enda dummere hvia jeg evt er alene med ham på et evt besøk til byen. Foreløpig vet ingen at det er slutt....Jeg er blitt handle knytta til byen hans også, og synes det er vanskelig å evt ikke dra tilbake dit. Men mye blir jo annerledes uansett. Hjembyen hans kommer jeg ikke til å dra til noen gang, det blir litt for rart (kjenner bare familien).

Tenker på alt det fine vi hadde sammen, og blir så sint. Føler meg ensom fordi vi har sett det på litt ulik måte. Selv om han også sier at forholdet har vært verdifullt for ham. Men nå vil han ikke. 

Anonymkode: f2445...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke dum fordi du hadde sex med ham. Du er sikkert både sjokkert og lei deg nå, veldig negativ overraskelse du fikk ettersom du trodde dere skulle planlegge fremtiden sammen.

Den gode tingen med kjærlighetssorg og alt som hører med er at det går over. Synes det du beskriver her høres ut som et greit brudd som du vil komme deg fint over. Skjønner at du har det jævlig nå, men det er viktig å ikke synes synd på seg selv for lenge, gi det litt tid bare. Tenk heller at du nå har alle muligheter til å møte drømmemannen, bare positivt at du har noen erfaringer med på veien dit.

trøsteklem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 9.25, keops skrev:

Du er ikke dum fordi du hadde sex med ham. Du er sikkert både sjokkert og lei deg nå, veldig negativ overraskelse du fikk ettersom du trodde dere skulle planlegge fremtiden sammen.

Den gode tingen med kjærlighetssorg og alt som hører med er at det går over. Synes det du beskriver her høres ut som et greit brudd som du vil komme deg fint over. Skjønner at du har det jævlig nå, men det er viktig å ikke synes synd på seg selv for lenge, gi det litt tid bare. Tenk heller at du nå har alle muligheter til å møte drømmemannen, bare positivt at du har noen erfaringer med på veien dit.

trøsteklem

Ja, jeg ble ganske sjokkert. Iblant tror jeg det ikke helt fortsatt. Eller jeg tror på det, men tenker at han kanskje vil angre seg.

Jeg har en del erfaringer, og blitt såra en del ganger, og trodde liksom dette var enden av veien. Har slitt for å ta videreutdanning nettopp for å sikre framtid for oss, og han har virket opptatt av det. Vet ikke om jeg synes synd på meg selv, det kjennes bare absurd alt sammen. 

Jeg vil ha ham tilbake, samtidig som jeg har begynt å henge på datingsider. Jeg er ikke helt ung lenger, så jeg vurderer også å få barn på egenhånd. 

Anonymkode: f2445...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...