Gå til innhold

Solbriller utenpå vanlige briller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette? Fungerer det greit med slike solbriller. Har i dag klips,men ser at slike solbriller dekker bedre. Men er tyngre? 

Anonymkode: e8db8...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri testa. Det funker jo greit med clip-on (ikke klips som kan vippes opp, det blir fort litt klumpete). Forøvrig leverer optikerene solbriller med styrke fx fra Rayban. Disse ble faktisk halve prisen av de vanlige brillene mine

Anonymkode: 57885...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren har det, og det fungerer og ser bedre ut enn klips. Jeg hadde klips på brillene før jeg gikk over til linser, og jeg hatet det. Men når jeg har prøvd samboeren sine solbrilleløsning, er den genial i forhold.

Anonymkode: e83d0...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det funker. Og ja, det veier jo litt mer, så kan kanskje gjøre vondt på nesa etter en hel dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det funker godt. Deilig å ha like god "dekning" som med vanlige solbriller, uten at det kommer i konflikt med brillene. Nå har jeg ikke prøvd å ha dem på en hel dag da, men det vil sikkert kjennes litt på nesa, ja. 

Anonymkode: 77da6...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere mener med "solbriller over vanlige briller".  Kan noen linke til et sted jeg kan se slike?  Jeg må bruke progressive briller til vanlig, og synes det blir veldig dyrt å skulle kjøpe et par solbriller med progressive glass (trenger ikke solbriller så ofte)

Anonymkode: eb08d...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genialt! Et rimelig alternativ til solbriller med styrke (iallefall min sære styrke), betalte 500 kr hos Interoptik. Ja, det blir litt tungt gå med to par briller i timesvis. Men helt overkommelig. Til deg over; det er litt større solbriller som man trer over brillene. Stanga er hul, slik at de vanlige brillene passer inni. 

Anonymkode: 3dd7c...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stengene er litt bredere og hule slik at de skjuler stengene under. 

D56F4D67-06CD-406A-8459-2F497425F75D.jpeg

Anonymkode: 3dd7c...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...