Gå til innhold

Han bruker fortsatt Tinder :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann noen ganger, og det har også endt i sex. Jeg fortalte han tidlig at jeg kun fokuserer på en mann om gangen, men når jeg tenker meg om så responderte han faktisk aldri på det da jeg sa det. 

Nå når jeg skulle inn å slette profilen min, så ser jeg at han har skiftet både bilder og tekst og vært aktiv i dag:(

Jeg blir så skuffet, og vil egentlig bare kutte tvert. Men det er så vanskelig, for han virker så perfekt på alle områder. Kanskje han tenker at vi bare er fuckbuddies... Siden han aldri har sagt at han fokuserer kun på meg:(

Anonymkode: 57407...d31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stusser litt på det at han virker så perfekt på alle områder. Pass deg litt for den.

Hvor ofte er noen ganger? Det er nok vanlig å treffe mange om gangen, spesielt på tinder. Han kan forsøke å helgardere seg, være sikker på å alltid ha en date dersom d går skeis og han kan være en som bare skal k@ulle flest mulig, for eksempel. Du får spørre om han dater flere. Svarer han nei, ville jeg ha stussa ganske, siden han er aktiv der.

Anonymkode: c3024...adb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også blitt skuffet. Selv mister jeg interesse for andre om jeg er svært interessert og betatt av èn date, og hadde aldri oppdatert tinder og ordnet videre der etter etablert interesse. Lukter useriøs.

Anonymkode: 55f13...323

• Liker 7
Skrevet

Man er ikke eksklusiv med noen før man har avtalt det.. enn så lenge så vil han nok være i letemodus, for han har jo deg som han kan få sex fra om han vil. Beklager brutaliteten, men jeg tror det er sånn det er... min erfaring hvert fall.  Tror menn har lettere for å treffe fler samtidig enn det damer har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er perfekt på alle områder så må du nesten kunne tilby det samme for han? Ellers vil du vel ikke strekke til for noe annet enn sex? 

Anonymkode: 369e5...523

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde også blitt skuffet. Selv mister jeg interesse for andre om jeg er svært interessert og betatt av èn date, og hadde aldri oppdatert tinder og ordnet videre der etter etablert interesse. Lukter useriøs.

De er ikke sammen. Han er ikke forpliktet til henne og de har ikke avtalt noe. Så han kan ha både tinder og date flere samtidig. Dere damer må roe dere kraftig ned . Han er ikke forpliktet til noen ting om ikke ting er avtalt på forhånd

Anonymkode: 5eb38...627

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er ikke sammen. Han er ikke forpliktet til henne og de har ikke avtalt noe. Så han kan ha både tinder og date flere samtidig. Dere damer må roe dere kraftig ned . Han er ikke forpliktet til noen ting om ikke ting er avtalt på forhånd

Enig...

Anonymkode: e71ce...51e

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Måneskinn skrev:

Man er ikke eksklusiv med noen før man har avtalt det.. enn så lenge så vil han nok være i letemodus, for han har jo deg som han kan få sex fra om han vil. Beklager brutaliteten, men jeg tror det er sånn det er... min erfaring hvert fall.  Tror menn har lettere for å treffe fler samtidig enn det damer har.

Menn har det absolutt ikke lettere å treffe flere enn kvinner. Kvinner gjør akkurat det samme

Nå er det slik at ts og han er verken sammen, seriøse eller har avtalt noe. Hadde de avtalt på så hadde det vært en annen sak. Kvinner må roe seg litt ned.

Han utforsker vell terrenget akkurat nå slik kvinner også ville gjort. Ser om ts er en han vil npe videre med men holder øynene oppe. Ikke noe gale i det. Akkirat som kvinner gjør

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner gjør akkurat det samme

ja det kan hende, men jeg tror flertallet av damer ikke gjør det.  Det er hvert fall sånn jeg leser forskjellige tråder her og andre steder - og også det jeg hører blir sagt rundt omkring.

Og man svarer alltid som man er selv, og jeg er da den typen som ikke dater flere på en gang, akkurat som ts. Og du sier jo ikke noe annet enn meg egentlig...

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann noen ganger, og det har også endt i sex. Jeg fortalte han tidlig at jeg kun fokuserer på en mann om gangen, men når jeg tenker meg om så responderte han faktisk aldri på det da jeg sa det. 

Nå når jeg skulle inn å slette profilen min, så ser jeg at han har skiftet både bilder og tekst og vært aktiv i dag:(

Jeg blir så skuffet, og vil egentlig bare kutte tvert. Men det er så vanskelig, for han virker så perfekt på alle områder. Kanskje han tenker at vi bare er fuckbuddies... Siden han aldri har sagt at han fokuserer kun på meg:(

Anonymkode: 57407...d31

Your time is golden. Stop  giving it to someone that treat you like A bronze medal...

ikke dum den.

• Liker 3
Skrevet

Jeg merker at jeg har sluttet å finne meg i sånt tull, så jeg sier til daten om vi har god kjemi at hvis han skal date meg så dater han ingen andre, for er han interessert nok og ønsker å bli kjent så bør han ha fullt fokus på meg. Og noen har sagt at det gidder de ikke finne seg i som er fair enough, men det er ofte av de som er evig single og får sjelden en match og er livredde for å gå glipp av en match som ikke klarer det, for i tilfelle det skulle dukke opp noe bedre. Men for meg tenker jeg at det alltid går et tog, så om det feiler med han jeg dater nå, så er det bare å finne seg en ny. Ikke noe stress, og er man tydelig og de er redelige så godtar de faktisk å være eksklusive før vi møtes. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Skrev jeg hadde blitt skuffet, ikke sur... helt innafor det han gjør, men det viser jo at han ikke er særlig interessert i ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at de ikke er eksklusive, men det er likevel noe med de signalene han sender ut når han oppdaterer profilen sin og vet at du ts kan se det. Hadde han sett for seg å kanskje bli seriøs med deg på sikt, så hadde han ikke gjort noe slikt. 

Anonymkode: 86fd7...200

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...