Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Etter en krasj på pc'en min prøver jeg å innstallere programmer på nytt. Problemet mitt nå er at jeg ikke får pakket ut emacs. Jeg har prøvd med winzip men får bare feilmeldinger. Noen som vet hva jeg må gjøre?
Cronos Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Kanskje det er noe feil på Emacs-filen og du må laste den ned på nytt.
hilli Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Det var meg over. Jeg har lastet ned mange filer, men det samme skjer med alle, jeg får feilmeldingen "Error reading header....."
Cronos Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Ok. Tror det er en feilmelding fra WinZip. Vet ikke helt hva det kan være. Du laster ned filen gjennom Internet Explorer, og velger "lagre til disk"? Og så får du feilmelding når du da prøver å åpne den?
hilli Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror det var winzip som var problemet. Jeg har lastet ned UltimateZip som funket bedre. Nå har jeg endelig emacs igjen:) Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå