Gå til innhold

Anbefal meg en telefon!


Ginavn

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny telefon, og lurer på om noen her har noen tips til en som passer meg.

Jeg har Lenovo K6 som jeg har hatt i litt over to år og jeg begynner å bli misfornøyd

Batteriet begynner å bli dårlig, den er treg særlig når det gjelder å åpne Google maps, Bluetooth slår seg av etter lading. Den var i sin tid en budsjettelefon, visstnok, og det vises nå. Enten har jeg pølsefingre, eller så hater tastaturet meg. Det som jeg liker er at den har falt i bakken MANGE ganger, og fortsatt er like fin!

Viktig for meg er en rask telefon med godt batteri. Kamera er mindre viktig. Kalender som viser hendelser rett på skjermen (på denne telefonen kan jeg bare legge det til som en hendelse med vanlig alarm og det er bare knotete)

Det er også et pluss om den er enkel/har mulighet å tilpasse med bakgrunnsfarge etc, å gjøre det litt mer personlig. Kanskje Lenovoen min har det, men de valgmulighetene ligger vel gjemt bort. Ah, jeg savner de gamle Nokiaene. Det er også viktig at det ikke er en pingletelefon som går i stykker om den faller i bakken

Det trenger heller ikke være en toppmodell med tilsvarende pris, og den bør være liten nok til å kunne håndteres med ei hånd 

Lest litt om Nokia 7, ja/nei? 

(Det er fint med smarttelefoner, men herregud, nå ble jeg nostalgisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en oneplus 6 som jeg er megafornøyd med. Den er nå litt over 1 år gammel og er fortsatt lynrask og god batterilevetid. Den har også en fantastisk, sylskarp amoled skjerm som gjør telefonen en drøm å bruke. Den er laget av plast så den knuser ikke av å miste den i bakken.

Nå er 7eren her til ca samme pris, med bedre batteri og specs, veldig mye telefon for pengene.

 

 https://www.komplett.no/product/1129541/mobiler-klokker/mobiltelefoner/oneplus-7-6gb128gb-graa?gclid=CjwKCAjwuqfoBRAEEiwAZErCsvG3JkdkVR2PMM_cTKBqE7aethGzO0wEmHOof0vEiEA7GRO4oZEcNhoCVoUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 22606...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en oneplus 6 som jeg er megafornøyd med. Den er nå litt over 1 år gammel og er fortsatt lynrask og god batterilevetid. Den har også en fantastisk, sylskarp amoled skjerm som gjør telefonen en drøm å bruke. Den er laget av plast så den knuser ikke av å miste den i bakken.

Nå er 7eren her til ca samme pris, med bedre batteri og specs, veldig mye telefon for pengene.

 

 https://www.komplett.no/product/1129541/mobiler-klokker/mobiltelefoner/oneplus-7-6gb128gb-graa?gclid=CjwKCAjwuqfoBRAEEiwAZErCsvG3JkdkVR2PMM_cTKBqE7aethGzO0wEmHOof0vEiEA7GRO4oZEcNhoCVoUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 22606...ed7

Leste litt om OnePlus 7, virker som en solid telefon, takk for tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Xiaomi 👏

Anonymkode: 7949b...9bc

Hvorfor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Xiaomi Mi 9 SE. Ca 2800 kr fra kinesisk nettbutikk. Veldig rask lading. Skjermen dekker mesteparten av forsiden. 

Kalender slik du vil ha det kan du få til med hvilken som helst smarttelefon, i hvert fall med Android. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone. De beste telefonene synes jeg. Kommer aldri til å kjøpe noe annet. Har nå iphone X. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 90124...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone er ikke noe bedre enn andre toppmodeller. Lav verdi for pengene. Ville heller valgt en prisgunstig Android. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cat phone

Anonymkode: 78e11...a57

Broren min er på sin andre Cat. Han har vært veldig fornøyd. Og den av alle burde i det minste være trygg når det gjelder å falle i bakken :P Mulig jeg skal se litt på han sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, OnFire skrev:

Jeg har Xiaomi Mi 9 SE. Ca 2800 kr fra kinesisk nettbutikk. Veldig rask lading. Skjermen dekker mesteparten av forsiden. 

Kalender slik du vil ha det kan du få til med hvilken som helst smarttelefon, i hvert fall med Android. 

Er du fornøyd med din? Hva liker du, hva er mindre bra? 

Ja, mulig jeg bare må se litt mer gjennom kalenderen jeg har (det er Google sin). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iphone. De beste telefonene synes jeg. Kommer aldri til å kjøpe noe annet. Har nå iphone X. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 90124...722

Hva er bra med iPhone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samsung s9.  God telefon. Finnes mange tester.

Anonymkode: 67a74...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Ginavn skrev:

Er du fornøyd med din? Hva liker du, hva er mindre bra? 

Ja, mulig jeg bare må se litt mer gjennom kalenderen jeg har (det er Google sin). 

Hatt den i under en uke. Bare lagt merke til at den lades raskt. Generelt fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...