Gå til innhold

Selbruningskrem til beina som er naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger selvbruningskrem/noe jeg kan smøre på beina for å få en fin, jevn og naturlig brunfarge på beina. Jeg har aldri brukt noe sånt før, og trenger det mest til en anledning hvor jeg skal gå med kjole og tenker det hadde vært fint med litt mer farge på beina. Det skal sies at jeg er brun naturlig (mørke trekk og mørkt hår, og jeg brunfarge fra før, er NC40-42 i mac for referanse), men beina mine er en del lysere enn armer/resten. Kan dere anbefale et godt produkt som IKKE smitter over på klær (skal ha på svart kjole)? Helst noe jeg kan få tak på hm/vita til en grei pris? Hvordan bruker man det for best naturlig resultat (må IKKE være oransj!). 

Tips til et produkt?☺️

Trenger det i morgen, så håper på raskt svar!

 

Anonymkode: 339e4...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En sel! 

Anonymkode: c49bd...168

Glemte en v der ja.

Anonymkode: 339e4...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg trenger selvbruningskrem/noe jeg kan smøre på beina for å få en fin, jevn og naturlig brunfarge på beina. Jeg har aldri brukt noe sånt før, og trenger det mest til en anledning hvor jeg skal gå med kjole og tenker det hadde vært fint med litt mer farge på beina. Det skal sies at jeg er brun naturlig (mørke trekk og mørkt hår, og jeg brunfarge fra før, er NC40-42 i mac for referanse), men beina mine er en del lysere enn armer/resten. Kan dere anbefale et godt produkt som IKKE smitter over på klær (skal ha på svart kjole)? Helst noe jeg kan få tak på hm/vita til en grei pris? Hvordan bruker man det for best naturlig resultat (må IKKE være oransj!). 

Tips til et produkt?☺️

Trenger det i morgen, så håper på raskt svar!

 

Anonymkode: 339e4...6f7

St tropez gradual tan :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dove Gradual tan, brukes 3-4 ganger for å få god farge. F.eks morgen og kveld i 2 dager.  Blir ikke skjoldete, lukter greit, og er billig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, SupaWoman skrev:

Dove Gradual tan, brukes 3-4 ganger for å få god farge. F.eks morgen og kveld i 2 dager.  Blir ikke skjoldete, lukter greit, og er billig. 

https://www.vita.no/dove-summer-dark-body-lotion-200-ml?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Dove%2BDOVE%2BSUMMER%2BMEDIUM%2BTO%2BDARK%2BBODY%2BLOT&gclid=EAIaIQobChMIw-jj5qH44gIViKgYCh0ofwuLEAQYBCABEgLkq_D_BwE

 

Er det denne du mener? 

Anonymkode: 339e4...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fås enda billigere på Normal og så det var tilbud på den til 59 på HM idag, brukt denne i åresvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SupaWoman skrev:

Ja, fås enda billigere på Normal og så det var tilbud på den til 59 på HM idag, brukt denne i åresvis. 

Takk for svar! Må man barbere seg helt før man bruker selvbruning, for at det ikke skal bli flekkete? 

Anonymkode: 339e4...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Må man barbere seg helt før man bruker selvbruning, for at det ikke skal bli flekkete? 

Anonymkode: 339e4...6f7

Barberer jo ikke armene, blir ikke sjoldete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

St.moriz fast tan. Kjempefin naturlig farge etter en time, blir mørkere jo lenger du har den på. Blir ikke skjoldete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, batcat skrev:

St.moriz fast tan. Kjempefin naturlig farge etter en time, blir mørkere jo lenger du har den på. Blir ikke skjoldete. 

Denne?   Hva gjør dere mens det virker?  Tar på dere løse, mørke klær?

https://www.vita.no/professional-fast-tanning-mousse?gclid=CjwKCAjw3azoBRAXEiwA-_64OiGYL7HYY9alZEB3wHfxTZpBN-QAcJcRJsGfbiusX5weGoPmXQdrzRoCG7wQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man bruke disse i ansiktet også? 

Anonymkode: da66f...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke disse i ansiktet også? 

Anonymkode: da66f...394

Jeg synes ansiktet blir stivt og tørt når jeg bruker selvbruning der. Eventuelt kan man blande litt selvbruningsprodukt inn i vanlig fuktighetskrem.

Anonymkode: 88a14...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke disse i ansiktet også? 

Anonymkode: da66f...394

Jeg bruker fast tan i ansiktet også. Det er bare for en time så huden min freaker ikke ut av den. 

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Ja det er den.

Tar på meg nattkjole eller morgenkåpe og ser en film/spiser middag/leser. Så får jeg en time til å sitte ned og slappe av. Bryr meg ikke om en nattkjole eller morgenkåpen min får selvbruning på seg. Bruker ikke de ute blandt folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...