solmåneogstjerner Skrevet 19. juni 2019 #41 Skrevet 19. juni 2019 6 minutter siden, Goodolddays skrev: Ved ikke hvad jeg skal sige til dette,men nogengange må man bare tilgi og håbe at de klare sig! Haha 😂😂 1
Gjest Paramount Skrevet 19. juni 2019 #42 Skrevet 19. juni 2019 Det er bare i Skandinavia vi kan finne på så latterlige navn. Typisk Trond Viggo Torgersen og radikalerne i NRK, som synes det er så viktig, og naturlig, å involvere barn i diskusjoner rundt sex, da dukker det opp slike tullete navn. Jeg synes, at for barn er "tissen" nok, for begge kjønn. Synes voksne bør bruke noe bedre.
Goodolddays Skrevet 19. juni 2019 #43 Skrevet 19. juni 2019 Tissekone: Kneppedåse,pik magnet, makrel, citron, tryk på knappen og kør ind i tunnelen, fisse, splatter med bind og min favorit som har git mig mange lussinger"Gi lidt fisse,jeg ved du har" eller skal vi ikke hygge os, din lille søde kneppekasse. Av!Beklager tøser😈 Tissemand: Den lader vi stå!
Goodolddays Skrevet 19. juni 2019 #44 Skrevet 19. juni 2019 Det værste som jeg har oplevet,når det gælder Tissekone og Tissemand er: Åbner døren til mine forældres soveværelse og min Mor skriger at jeg skal lukke døre, for din Far har Tissemanden i min Tissekonen og jeg er lige ved og komme! Hun sagde at vi kunne snakke om 5min, men det føltes som en evighed . God samtale og hun virket afslappet!
Goodolddays Skrevet 19. juni 2019 #45 Skrevet 19. juni 2019 20 minutter siden, Paramount skrev: Det er bare i Skandinavia vi kan finne på så latterlige navn. Typisk Trond Viggo Torgersen og radikalerne i NRK, som synes det er så viktig, og naturlig, å involvere barn i diskusjoner rundt sex, da dukker det opp slike tullete navn. Jeg synes, at for barn er "tissen" nok, for begge kjønn. Synes voksne bør bruke noe bedre. Ville le og pisse i bukserne af grin,hvis jeg gik i New York og der kom en hen til mig og sagde: Gi mig dine penge Tissemand,ellers blæser jeg hovedet af dig, Tissekone!
Goodolddays Skrevet 19. juni 2019 #46 Skrevet 19. juni 2019 3 minutter siden, Goodolddays skrev: Ville le og pisse i bukserne af grin,hvis jeg gik i New York og der kom en hen til mig og sagde: Gi mig dine penge Tissemand,ellers blæser jeg hovedet af dig, Tissekone! Undskyld, det er min minMor
Goodolddays Skrevet 19. juni 2019 #47 Skrevet 19. juni 2019 1 minutt siden, Goodolddays skrev: Undskyld, det er min minMor Undskyld, det er min mors skyld at jeg er sådan og hun siger hele tiden, at jeg skulle ha fået mer af hendes disiplin, da jeg var ung. Når hun læser det jeg har skrevet i dag,siger hun at jeg kunne ha kørt den længere ud,men hun synes stadigvæk at jeg gjore det ok🙂
Gjest Warrior Skrevet 19. juni 2019 #48 Skrevet 19. juni 2019 Tissemann blir da ofte brukt, men tissekone? Fyttigrisen🤣 Jeg sier som oftest kuk og fitte/mus.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #49 Skrevet 19. juni 2019 2 hours ago, Kvelertak said: Tissemann blir da ofte brukt, men tissekone? Fyttigrisen🤣 Jeg sier som oftest kuk og fitte/mus. Tissekone er veldig søtt, men ikke akkurat turn-on. Greit å bruke til barn. Jeg sier mus fordi det også er delvis uskyldig, «fitta mi» kunne jeg sagt 😨 Anonymkode: cc315...8bc
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #50 Skrevet 19. juni 2019 5 timer siden, Elizabeth89 skrev: Her går det i pikk og mus. du snakker som en mann Anonymkode: c003b...21e
Elizabeth89 Skrevet 19. juni 2019 #51 Skrevet 19. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: du snakker som en mann Anonymkode: c003b...21e Ja, jeg vet det.
heipådegsann Skrevet 20. juni 2019 #52 Skrevet 20. juni 2019 9 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Siden vi er på seksualitetsforumet, se for dere: Mannen: nå er tissemannen veldig klar for tissekone! Dama: ååå for en fin tissemann du har! Mannen: har du lyst til å suge litt på tissemannen? Dama: Ja! Jeg elsker tissemannen din. Mannen: ååå så deilig når du suger tissemann. Kan jeg smake litt på tissekona di? Dama: ja, det er så deilig når du slikker tissekona mi! Og slik har vi det gående, kveld etter kveld 😂😂😂😂 Haha! Men denne akten blir jo like ille uavhengig av om man sier tissemann, tissekone, kuk, fitte, pikk eller mus 1
heipådegsann Skrevet 20. juni 2019 #53 Skrevet 20. juni 2019 Jeg vokste opp med tisse-mann og tisse-sjura her i Norge. Altså brukt til barn. Sier stort sett bare tissen til barn selv, men tiss-mann og tiss-sjura kan nok dukke opp en gang i blant. Har inntrykk av at det er sånn disse ordene blir brukt i Danmark også. De har andre alternativer å bruke når det kommer til sexualitet.
solmåneogstjerner Skrevet 20. juni 2019 #54 Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, heipådegsann skrev: Haha! Men denne akten blir jo like ille uavhengig av om man sier tissemann, tissekone, kuk, fitte, pikk eller mus Haha, ja men jeg syntes det var litt morsomt. Kan se det for meg 😂
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #55 Skrevet 20. juni 2019 12 hours ago, Goodolddays said: Du har helt ret,vi bruger bare Tissemand og tissekone når det gælder barn og vil være lidt ordentlige🙂 Jeg har sett mye Klovn og der snakker de som tissekoner hele tiden. Anonymkode: 565f6...a53 1
Gjest Warrior Skrevet 20. juni 2019 #56 Skrevet 20. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: du snakker som en mann Anonymkode: c003b...21e Har menn egen snakke måte? Jøss🤣 Fins mange jenter og kvinner som snakker som en mann da🤣
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #57 Skrevet 21. juni 2019 På 19.6.2019 den 22.50, Goodolddays skrev: Undskyld, det er min mors skyld at jeg er sådan og hun siger hele tiden, at jeg skulle ha fået mer af hendes disiplin, da jeg var ung. Når hun læser det jeg har skrevet i dag,siger hun at jeg kunne ha kørt den længere ud,men hun synes stadigvæk at jeg gjore det ok🙂 Var det du som var "Dansken" her inne før? Anonymkode: 51dbe...50f
Goodolddays Skrevet 21. juni 2019 #58 Skrevet 21. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det du som var "Dansken" her inne før? Anonymkode: 51dbe...50f Hvorfor spørg du om det?
Goodolddays Skrevet 21. juni 2019 #59 Skrevet 21. juni 2019 På 20.6.2019 den 9.49, AnonymBruker skrev: Jeg har sett mye Klovn og der snakker de som tissekoner hele tiden. Anonymkode: 565f6...a53 Frank vil jo være lidt ordentlig🙂
Tøytigern Skrevet 21. juni 2019 #60 Skrevet 21. juni 2019 På 19.6.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev: Sier de i Danmark. Er ikke det mye penere ord enn de stygge ordene vi bruker her i landet? Anonymkode: 565f6...a53 Wuut? Hvilke ord bruker vi "her i landet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå