Gå til innhold

singlet i andre farger enn svart og hvit?


K@tt

Anbefalte innlegg

Jeg har noen singleter som er helt supre, men nå er jeg lei av svart og hvitt! Den ene er fra Vero Moda og den andre fra H&M, men jeg finner ingen i andre farger enn svart og hvitt og jeg finner ikke igjen de jeg har! Det kan hende det er noen år siden jeg kjøpte de. Jeg foretrekker singleter som ikke er for lange, men ikke for korte slik at de blir magetopp heller. Får man kjøpt singleter i farger nå for tiden?

Ikke for tettsittende men heller ikke for vide, mer tettsittende enn vide for å si det slik. Helst ikke nettbutikk, vil gjerne kjenne på og prøve før kjøp. En helt enkel, men grei singlet ala noe som det her:singlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

De har i mange farger på Cubus.

Vet du om de er noe gode?

Jeg har én fra Cubus, og den har alt for lange stropper slik at jeg viser mye av bh-en min. Kan være fordi singleten er gammel eller noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, K@tt skrev:

Vet du om de er noe gode?

Jeg har én fra Cubus, og den har alt for lange stropper slik at jeg viser mye av bh-en min. Kan være fordi singleten er gammel eller noe da.

De er helt ok, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt de Cubus har nå. De har to lengder da, så vær obs på å ikke ta den lengste(den som heter super long og koster 99 kr), den kan dras nesten helt ned til knærne. De har ikke for lange stropper.

Jeg snakker om denne: https://cubus.com/no/p/overdeler/basic-singlet/7227797_F941

Anonymkode: 28aa7...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus anbefaler jeg også. Har ikke problemer med at bh-stroppene vises.

Anonymkode: d0007...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med disse?

Tror jeg har noen av de andre fra før, foretrekker singleter med tynne stropper, og så er de så lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er litt kortere, men bh-stroppen vil jo vises da. Kan bruke mine slike hjemme, men ikke på jobb. Hvor lang ønsker du singleten?

Anonymkode: d0007...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De der er litt kortere, men bh-stroppen vil jo vises da. Kan bruke mine slike hjemme, men ikke på jobb. Hvor lang ønsker du singleten?

Anonymkode: d0007...88c

at bh-stroppen vises gjør ikke noe, men hvis den blir for utringet så bh-en min vises er det et problem. Tenkte til hverdags under genser på jobb osv. Vet ikke hvordan jeg kan forklare hvor lang jeg vil ha den, men ikke så lang at den går til låra og ikke så kort at det blir magetopp om jeg strekker meg. 🧐

Endret av K@tt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, K@tt skrev:

at bh-stroppen vises gjør ikke noe, men hvis den blir for utringet så bh-en min vises er det et problem. Tenkte til hverdags under genser på jobb osv. Vet ikke hvordan jeg kan forklare hvor lang jeg vil ha den, men ikke så lang at den går til låra og ikke så kort at det blir magetopp om jeg strekker meg. 🧐

Er denne for utringet? https://www.zalando.no/jdy-jdyappa-singlet-topper-jy121e05e-j12.html

Her er flere modeller i flere farger https://www.zalando.no/dame/_bla.flerfarget.groenn.gul.gull.lilla.oliven.oransje.rod.rosa.solv.turkis/?q=singlet

 

Anonymkode: 8ec70...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, K@tt skrev:

at bh-stroppen vises gjør ikke noe, men hvis den blir for utringet så bh-en min vises er det et problem. Tenkte til hverdags under genser på jobb osv. Vet ikke hvordan jeg kan forklare hvor lang jeg vil ha den, men ikke så lang at den går til låra og ikke så kort at det blir magetopp om jeg strekker meg. 🧐

Bruker jeg den på rett side blir den ikke utringet på meg, men så har jeg heller ikke stor byste :) Lurte på lengde fordi den andre som ble linket til lengre oppe ikke er lang på meg, men jeg er lang i overkroppen. Den du linker til kan bli litt kort på meg om jeg strekker meg.

Anonymkode: d0007...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Cubus sine, de varer lenge og finnes i mange farger. Noen ganger kan de bli litt lange i stroppene over tid, men det trengs bare to små sømmer for å løse problemet.

Anonymkode: a9d0e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil ikke ha fra nettbutikk. 

Anonymkode: cd11d...add

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker jeg den på rett side blir den ikke utringet på meg, men så har jeg heller ikke stor byste :) Lurte på lengde fordi den andre som ble linket til lengre oppe ikke er lang på meg, men jeg er lang i overkroppen. Den du linker til kan bli litt kort på meg om jeg strekker meg.

Anonymkode: d0007...88c

Jeg har heller ikke stor byste på noen som helst måte. ;) Vet ikke om jeg er lang i overkroppen eller ikke, men hater overdeler som kryper oppover magen. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Cubus sine, de varer lenge og finnes i mange farger. Noen ganger kan de bli litt lange i stroppene over tid, men det trengs bare to små sømmer for å løse problemet.

Anonymkode: a9d0e...acc

Det er sant, kan prøve det om det blir et problem.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er gode https://www.stormberg.com/no/hellerdal-lossittende-singlet-dame

10025120004.jpg

 

Anonymkode: 8ec70...463

Takk for tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De beste singletene jeg har, er fra Kappahl (som jeg egentlig aldri handler på, men så fant jeg disse da). Det er de som heter "Best basics", finnes i alle mulige farger. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...