Gå til innhold

26 år og aldri tatt fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er sånn jeg har det. På mine 26 år har jeg aldri tatt fly. De få reisene jeg har vært på har blitt med båt, tog osv. Jeg har heller aldri vært spesielt interessert i å reise, men kjenner at dette faktum at jeg aldri har tatt fly "plager" meg litt. Føler det er flaut, og at folk ser ned på meg når de får vite det.

Hva tenker dere? Er det en dealbreaker for et eventuelt forhold med en person som meg? Kjenner dere kanskje noen som meg? :)

Anonymkode: 631ba...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det at du ikke har flydd før skulle vært en dealbreaker for noen - det sier i så fall mer om dem enn om deg :) Kan ikke skjønne at det skulle vært noe tema overhodet. Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt ihvertfall.

 

Anonymkode: b7e75...535

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dealbreaker.

Vel, ikke fordi du ikke har tatt fly, men fordi du er lite bereist, lite eventyrlysten osv.

Kunne ikke tenke meg å bli sammen med ei synes den flotteste og beste byen var gøteborg,  herligste stranda var Huk, og beste villmarksopplevelsen var Nordmarka. . 

Anonymkode: 87912...95d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dealbreaker.

Vel, ikke fordi du ikke har tatt fly, men fordi du er lite bereist, lite eventyrlysten osv.

Kunne ikke tenke meg å bli sammen med ei synes den flotteste og beste byen var gøteborg,  herligste stranda var Huk, og beste villmarksopplevelsen var Nordmarka. . 

Anonymkode: 87912...95d

Så man har nødvendigvis opplevd og lært mye mer fordi man har vært ti ganger på gran canaria?

Gøteborg og Nordmarka kan gi bedre opplevelser !

Til ts: skjønner ikke at det skal være noe problem at du ikke har tatt fly før. Skjønner ikke helt hvordan slike samtaler kommer opp engang. I Norge er folk stort sett veldig reiselystne, så de fleste har jo vært på et fly når de er 26. Men hva så om man ikke har? Selve flyreisen er jo uansett ikke noe spesielt gøy, det er jo det man gjør og opplever når man er på destinasjonen som har noe å si. 

Gjør det du har lyst til! Om du vil ta en tur til utlandet eller kjøre til den lokale badestranda. Det som har noe å si er jo om du har det fint der du er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det at du ikke har flydd før skulle vært en dealbreaker for noen - det sier i så fall mer om dem enn om deg :) Kan ikke skjønne at det skulle vært noe tema overhodet. Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt ihvertfall.

 

Anonymkode: b7e75...535

Så bra at det finnes noen som tenker sånn! Takk for svaret ditt.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dealbreaker.

Vel, ikke fordi du ikke har tatt fly, men fordi du er lite bereist, lite eventyrlysten osv.

Kunne ikke tenke meg å bli sammen med ei synes den flotteste og beste byen var gøteborg,  herligste stranda var Huk, og beste villmarksopplevelsen var Nordmarka. . 

Anonymkode: 87912...95d

Ja, dette er mer den reaksjonen jeg opplever de fleste har. Det blir liksom litt uglesett, dette med å ikke være reiselysten. Jeg lever fint med meg selv, men sliter likevel med at jeg vet at flesteparten ser litt ned på meg.. Takk for at du er ærlig og ikke pakker det inn her :)

Anonymkode: 631ba...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det ikke er negativt. Du bør faktisk nesten feires med tanke på klimafokuset for tiden 🙌🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen dealbreaker, tro meg.

Anonymkode: 4f965...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen skulle ha noen grunn til å reagere på det. Hold hodet hevet TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, spinner skrev:

Kan ikke skjønne at noen skulle ha noen grunn til å reagere på det. Hold hodet hevet TS

Min erfaring er at nordmenn flest elsker å reise, og da blir jeg fort sett på som utrolig kjedelig, dessverre :vetikke:

Anonymkode: 631ba...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville kun vært en dealbreaker hvis personen samtidig hadde et snevert verdensbilde, knapt kunne engelsk, redd for "skumle Oslo", redd for å fly +++ det hadde jeg ikke giddet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ta en tur i innladet da og fly et sted? 

Anonymkode: 7a263...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo ung, så du kan jo reise mye i fremtiden 😉

Synes kanskje det er litt rart at folk under 70 aldri har vært i et fly. Tanten min nærmer seg 60, og har aldri vært i fly..

Vinner jeg i lotto, skal jeg ta henne med!

Men ser ikke ned på folk av den grunn, men jo, litt rart er det 😊

Anonymkode: 71abd...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var over 30 første gangen jeg var i fly, innenlands. Og bikket 40 før jeg reiste utenlands, men det har jeg sannelig tatt igjen, for jeg elsker å reise.😃Nå er jeg over 60, og har ikke tenkt å gi meg ennå. Men jeg kjenner flere som aldri har vært i et fly, det tenker jeg ikke noe spesielt over..Men jeg har aldri reist med tog, lite av det her jeg bor!:riste:

Anonymkode: 5fe7d...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare positivt det. Jeg ser veldig ned på folk som skryter av å fly mye. De forurenser altså noe så vanvittig. Mange tusen prosent mer enn gjennomsnittet. Jeg håper (og trur) det snart vil bli sett kraftig ned på å ta fly til feriedestinasjonen. Det er noe man gjør med skam, og helst ikke snakker om.

Anonymkode: 33744...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Så man har nødvendigvis opplevd og lært mye mer fordi man har vært ti ganger på gran canaria?

Gøteborg og Nordmarka kan gi bedre opplevelser !

Til ts: skjønner ikke at det skal være noe problem at du ikke har tatt fly før. Skjønner ikke helt hvordan slike samtaler kommer opp engang. I Norge er folk stort sett veldig reiselystne, så de fleste har jo vært på et fly når de er 26. Men hva så om man ikke har? Selve flyreisen er jo uansett ikke noe spesielt gøy, det er jo det man gjør og opplever når man er på destinasjonen som har noe å si. 

Gjør det du har lyst til! Om du vil ta en tur til utlandet eller kjøre til den lokale badestranda. Det som har noe å si er jo om du har det fint der du er. 

Tullete svar. Ingen vil si de er bereist hvis de har vært på Granka 10 ganger. Gjør de det så misbruker de begrepet bereist. 

 

Anonymkode: 87912...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...