Gå til innhold

Flaut at jeg ikke kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fått orgasme ved sex. Kun alene. Jeg kan ikke forestille meg at det går, det krever for mye "presisjon" selv alene. Selv om jeg har onanert daglig siden ungdomsskolen og kommet hver gang. Ofte flere ganger.

Sammen med noen er jeg langt fra å komme. Det kan imidlertid være sykt godt, utrolig deilig, men ikke orgasme. Uforutsigbarheten gjør det umulig ved forplay, og når vi har sex "ødelegger" følelsen av noe inni meg for muligheten til å få orgasme på utsiden.

For meg er det ikke noe problem, men jeg merker at det plager han jeg ligger med. Hver gang vi har sex har vi ganske (unødvendig) langt forplay. Han forsøker å fingre meg på alle måter, og jeg merker at han gjør det til han blir utslitt i fingrene. Jeg merker også skuffelsen. Det er derfor alltid jeg som tar initiativ til at forplay skal gå til sex. Han gir ikke opp, men det blir rett og slett flaut for oss begge å ligge der. 

Jeg tør ikke snakke om det, og han kommer ikke til å ta det opp.

 

Syntes presset på kvinnelig orgasme har blitt så stort.

 

Erfaringer? 

Anonymkode: 8b91c...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du har en flott kjæreste. Men det er viktig at dere prater sammen. Fortell han hvordan du onanerer. Å få orgasme sammen, la han hjelpe deg. Onaner sammen. Dere må heller ikke stresse for mye rundt det, for da kan det bli vanskelig. Du er ikke alene, det er noen som aldri får orgasme, det gjør jo du🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For din egen del vil jeg anbefale deg å tørre.

'Du, jeg setter stor pris på innsatsen din, men jeg er skitvanskelig å få til å komme. Det må gjøres akkurat helt riktig, og det er såpass krevende at jeg knapt klarer å få orgasme på egenhånd. Sexen med deg er helt super, og jeg savner ingenting selv om jeg ikke får orgasme.' 

Anonymkode: 2364a...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onaner sammen, det er så spesielt å se når kvinner gjør d selv. Kanskje han da ser hvordan du gjør det og kan prøve på deg etterpå?

Anonymkode: 9eace...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta mot til deg og snakk med ham! Det er nok verre for ham med denne usikkerheten om han gjør noe "feil".

I tillegg råder jeg deg til å bruke mer variasjon når du onanerer selv. Prøv om du kan få orgasme på flere måter alene. Ikke venn det til at ting må skje KUN på en bestemt måte. Kanskje eksperimenter med leketøy. 

Anonymkode: 19330...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ikke stress. Det blir vanskeligere for deg da, og det er viktig å snakke sammen selv om det et vanskelig. Finn ut av ting sammen. Hva får deg mest tent? Hva får deg til å komme alene? Å husk det er ingen tvang å komme under sex og ikke noe å være flau for. Går det ikke så går det ikke. En partner må godta det, og det tror jeg de fleste gjør. Så bare slapp av. Jeg hadde godtatt det hvis partneren ikke hadde kommet. Sexen er jo deilig for begge to likevel. Bare ikke stress.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...