Gå til innhold

Jeg har mistet mamma min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne sangen hjelper meg når jeg må få ut savnet jeg har av henne. Det er 13 år siden hun ble borte. Jeg var 16 år og hadde det helt jævlig tiden etterpå med alkohol og dritt... Trengte hyn så mye da.. Akkurat såvidt blitt en kvinne... Gutter,mensen,kropp følelser.... Mamma ikke gå nå... Men dette måtte jeg finne ut av selv og jeg er. I dag en veldig selvstendig kvinne. Stakk av med en kjæreste når hun forsvant. Taklet ikke stemoren min som bodde med pappa. Hun tenke bare på seg selv.

Det var mye jef havnet opp i og mye fyll og pollitisaker meb jeg overlevde....

Jeg har klart å reise meg så mye i dag og skulle ønske hun kunne se alt det jeg har fått til som voksen kvinne. Jeg skulle ønske hun kunne oppleve meg den dagen jeg selv blir mor, og hjelpe meg med emosjonelle utfordringer med livet....

Savner deg mamma❤Men jeg vet du er i mitt hjerte, og at du har reddet meg de gangene jeg holdt på å dø❤Vet du er der❤

Håper vi sees en dag. ... Skal snart pynte graven din med ny blomst.

Anonymkode: 9fac9...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Anonymkode: 688d3...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år så jeg hun dø sakte men sikkert. Hun ble gul og tynn og måtte ha hjelp til å gå. til slutt mistet hun stemmen før hun døde. Jeg så henne ligge foran meg dø og ingen har hjulpet meg etter dette. 

Hun var en 100% energisk dame som tok seg av alt og hjalp alle rundt seg. Det var stor kontrast fra det hun var til det  hun ble.

Dette måtte jeg leve med når jeg var 16 år. Har ikke fått noe hjelp av dette dritt landet.

Prøver hardt å få meg en fast jobb. Prøvd hardt i flere år, men utlendinger kommer foran og tar min jobb og jeg må kjempe hardere.

Norge er ikke så mye til hjelp for oss norske, men for alle andre nye som flytter hit... Jeg har gjort så måtte gjort så mye uten å få noe tilbake.

Måtte bare få ut tankene mine ett sted.... 

 

Anonymkode: 9fac9...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...