Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pia er jo Norges svar på Britney når det gjelder glupe kommentarer iallefall.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Les en gang til, du....

Les selv en gang til hva du har skrevet. hoho, hovmod står alltid for fall :ler:

Skrevet

Les selv en gang til hva du har skrevet. hoho, hovmod står alltid for fall :ler:

Nå har de fleste som har skrevet her inne sagt at de ikke ville kjent henne igjen på gata da.. ;) Både her og i en lignende debatt et annet sted på KG.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå har de fleste som har skrevet her inne sagt at de ikke ville kjent henne igjen på gata da.. ;) Både her og i en lignende debatt et annet sted på KG.. :wink:

Interessant. De vet nok om henne til å skrive om henne i flere tråder her inne, men ville ikke ha kjent henne igjen. Hvem er hun? Vi vet ikke, men la oss diskutere henne :ler:

Skrevet

Interessant. De vet nok om henne til å skrive om henne i flere tråder her inne, men ville ikke ha kjent henne igjen. Hvem er hun? Vi vet ikke, men la oss diskutere henne :ler:

:ler: Jeg håper ikke du er så dum som du gir deg ut for å være... ;)

Les en gang til det jeg nå har skrevet med uthevet skrift. ;) Siden du tilsynelatende ikke har lest tråden(e) skal du få vite at det ble i utgangspunktet diskutert ut i fra en artikkel med bilde og intervju av henne. Og hvis du leser enda mer finner du også ut at de fleste har nok hørt navnet, men de hadde ikke kjent henne igjen om de så a på gata. Ble det klart nå? ;)

Og for ordens skyld det er nettopp det som diskuteres, at hun later til å være en kjendis, men strengt tatt er det ingen som aner hvem hun egentlig er, bortsett fra at hun plutselig dukket opp her og der og prater om hvor forferdelig det er å være kjendis. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Jeg håper ikke du er så dum som du gir deg ut for å være... ;)

Jeg er såpass dum at jeg regner med at de fleste som gidder å diskutere henne hadde kjent henne igjen ;)

Jeg antar at du er såpass dum at du virkelig tror at noen som engasjerer seg i hennes eskapader ikke vet hvordan hun ser ut ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Og for ordens skyld det er nettopp det som diskuteres' date=' at hun later til å være en kjendis, men strengt tatt er det ingen som aner hvem hun egentlig er, bortsett fra at hun plutselig dukket opp her og der og prater om hvor forferdelig det er å være kjendis. ;)[/quote']

Hadde ikke folk visst hvem hun var hadde de ikke diskutert henne. Det folk ikke helt vet er bakgrunnen hennes, men de fleste her inne vet nok hvem hun er. De bare later som om de ikke gjør det. Hvorfor, det vet jeg ikke, men jeg tipper det har noe med at jenter ikke liker at andre jenter som er like anonyme som dem ikke har det samme selvbilde som dem. Hvorfor skal en anonym Pia gå rundt og tro hun er noe, når andre anonyme jenter ikke føler at de er noe dritt, eller kanskje det er nettopp det de føler de er..? Dritt altså.

Skrevet

Jeg er såpass dum at jeg regner med at de fleste som gidder å diskutere henne hadde kjent henne igjen ;)

Jeg antar at du er såpass dum at du virkelig tror at noen som engasjerer seg i hennes eskapader ikke vet hvordan hun ser ut ;)

:ler:

Skrevet

Hadde ikke folk visst hvem hun var hadde de ikke diskutert henne. Det folk ikke helt vet er bakgrunnen hennes, men de fleste her inne vet nok hvem hun er. De bare later som om de ikke gjør det. Hvorfor, det vet jeg ikke, men jeg tipper det har noe med at jenter ikke liker at andre jenter som er like anonyme som dem ikke har det samme selvbilde som dem. Hvorfor skal en anonym Pia gå rundt og tro hun er noe, når andre anonyme jenter ikke føler at de er noe dritt, eller kanskje det er nettopp det de føler de er..? Dritt altså.

:ler:

Gjest Kari N
Skrevet

Må si at jeg hadde aldri i verden visst hvem hun var om det ikke var for kg (og at hun hadde "irritert" på seg folk for å være PR-kåt eller kjendis-wannabee i media).

Så til dere som irriterer dere over hennes rare og ufortjente (?) kjendisstaus: Ikke skriv tråder om henne. All PR er god PR.

Er ellers enig med visse andre at jeg bryr meg lite om hvem hun er eller hva hun gjør. Men vil ikke si meg enig med Sienna at folk blir irritert fordi det er janteloven. Det kan være det, men folk/publikum bør da vitterlig få lov til å kreve kvalitet av media (slik jeg har forstått etter litt søk, er hun både i aviser, tv og blad).

Skrevet

Stor bombe at denne tråden kom til å bli dreiet over på jantelov etterhvert. Happens everytime.. :roll:

Hvis jeg noen gang møter Pia (og det gjør jeg jo sikkert..) så skal jeg i hvertfall huske å kikke opp i handlevogna hennes.. :ler:

Forøvrig, er ikke kabbalah moderne nå lenger?

Gjest Kari N
Skrevet

Forøvrig, er ikke kabbalah moderne nå lenger?

Ble ikke det ut for nesten et år siden da? Eller henger moten litt etter i Norge? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke så veldig begeistret for frøken Haraldsen. For min del må hun bare handle akkurat det hun vil. :ler:

Skrevet
Må si at jeg hadde aldri i verden visst hvem hun var om det ikke var for kg (og at hun hadde "irritert" på seg folk for å være PR-kåt eller kjendis-wannabee i media).

Så til dere som irriterer dere over hennes rare og ufortjente (?) kjendisstaus: Ikke skriv tråder om henne. All PR er god PR.

Er ellers enig med visse andre at jeg bryr meg lite om hvem hun er eller hva hun gjør. Men vil ikke si meg enig med Sienna at folk blir irritert fordi det er janteloven. Det kan være det, men folk/publikum bør da vitterlig få lov til å kreve kvalitet av media (slik jeg har forstått etter litt søk, er hun både i aviser, tv og blad).

De som venter å få kvalitet når de kjøper VG har misforstått et eller annet. :wink:

Skrevet

Synes det er litt rart at hun "stod fram" sånn. Det må jo være mye flauere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...