Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner enda ikke hvorfor, og hvordan hun ble kjendis? Ok, niesa til Sonja..men: hellooo :roll:

Skrevet

tenkt å gå ut å si at det er flaut å handle snop og grandis på Rimi!! Nå kommer hun sikkert IKKE til å bli beglodd på handleturen sin.... uff......

Skrevet

:ler:

Jeg er ikke overrasket. Skremmende nok...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skjønner enda ikke hvorfor' date=' og hvordan hun ble kjendis? Ok, niesa til Sonja..men: hellooo :roll:[/quote']

Hun er vel egentlig ikke niesen til Sonja. Moren hennes er gift med en som er i familie med Sonja.

Ikke at det spille noen stor rolle, synes Pia virker som en oppegående jente, hun er fortsatt ung og oppfører seg jo stort sett som andre på sin alder, men hun blir "dømt" og sammenliknet av andre i forhold til eldre "kjendiser". Mye av det hun sier/skriver virker litt naivt på meg, men hvem av oss hadde vel gullkorn på linje med de store filosofene i en alder av noen og 20?

Gjest Anonymous
Skrevet

Stefaren til Pia er nevøen til Sonja....

Skrevet

vanvittig nære slektninger da ...

Gjest gjest1
Skrevet

Synes egentlig ikke det er så håpløst teit jeg. Var en tråd her inne for ikke så lenge siden, hvor en hel del innrømmet at de dømte folk ut fra hva de hadde i handlekurven. Ble litt paranoid etter at jeg leste det.

Så at det er noe en "kjendis" også tenker på synes jeg egentlig ikke er så rart.

(når det skal være sagt at jeg ikke er noe særlig fan av Pia, men akkurat dette syens jeg ikke var så gale)

Skrevet

Jeg synes hun har litt høye tanker om seg selv. Man skal være ganske arrogant om man går rundt og tror at folk ikke har annet å gjøre enn å lure på hvor mange grandiosaer hun har i handlekurven, hvilke klær hun går med eller hva det måtte være. Jeg ville neppe kjent henne igjen en gang.

Gjest Melk
Skrevet

Så at det er noe en "kjendis" også tenker på synes jeg egentlig ikke er så rart.

(

Saken er vel at ganske så mange ikke aner hvem hun er...

Skrevet

Egentlig tror jeg hun bare sier det mange andre sikkert ville tenkt (men ikke sagt) dersom de var kjendiser.

Men at pressen gidder lage en sak på det...

Gjest Embla s
Skrevet

Syns faktisk språket til vedkommende som har skrevet denne reportasjen var hakket mer oppsiktsvekkende en selve storyen :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det med Kabballa armbåndet synes jeg virkelig var teit. Hvordan er det mulig å identifisere seg med en RELIGION ut i fra hva som er trendy for deretter å droppe det noen uker senere. Skal vedde på at hun ikke visste hva den gikk ut på en gang.

Jeg har også problemer med folk som ifører seg disse armstrong armbåndene og lignende. Det virker så påklistret, se jeg er god, jeg kjøpte et armbånd til en dollar og nå har jeg det på for å vise hvor kul og snill jeg er!

Skrevet
Det med Kabballa armbåndet synes jeg virkelig var teit. Hvordan er det mulig å identifisere seg med en RELIGION ut i fra hva som er trendy for deretter å droppe det noen uker senere. Skal vedde på at hun ikke visste hva den gikk ut på en gang.

Jeg har også problemer med folk som ifører seg disse armstrong armbåndene og lignende. Det virker så påklistret, se jeg er god, jeg kjøpte et armbånd til en dollar og nå har jeg det på for å vise hvor kul og snill jeg er!

Hun brukte det vel som en fashion-accesorie. Det er egentlig ikke så mye farligere enn at fjortisser løper rundt med kors fra h&m rundt halsen.

Jeg synes ikke noe særlig om Pia Haraldsen, da mener jeg i den forstand at jeg ikke bryr meg noe særlig. Og det forundrer meg at så veldig mange gjør det. Greit, hun kjører en "jet-set" livsstil vi ikke er vant til her i Norge, noen har gitt henne jobb i cosmopolitan og i tv3, og VG ringer åpenbart til henne hver gang de trenger å fylle opp kjendissidene sine. Er dette VIRKELIG så mye å bli provosert over?

Jeg hadde ikke ønsket meg den livsstilen hun har, og jeg synes kanskje ikke hun uttaler seg så smart i alle sammenhenger. Hun er en person som jeg nok ikke ville valgt å omgåes med.Men å gå fra det til å latterliggjøre henne ved enhver anledning synes jeg er unødvendig.

Pia Haraldsen som person er vel noe outrert i forhold til den jevne nordmann. Men har vi virkelig ikke takhøyde nok til å tåle det?

Synes dette smaker litt jantelov.

Skrevet

Men at pressen gidder lage en sak på det...

Vel, det sier vel seg selv..Det er jo åpenbart at saken engasjerer når den får en egen tråd på KG..

Ikke last avisene for at de skriver ting folk elsker å lese om.. :wink:

Skrevet

Hun brukte det vel som en fashion-accesorie. Det er egentlig ikke så mye farligere enn at fjortisser løper rundt med kors fra h&m rundt halsen.

Jeg synes ikke noe særlig om Pia Haraldsen, da mener jeg i den forstand at jeg ikke bryr meg noe særlig. Og det forundrer meg at så veldig mange gjør det. Greit, hun kjører en "jet-set" livsstil vi ikke er vant til her i Norge, noen har gitt henne jobb i cosmopolitan og i tv3, og VG ringer åpenbart til henne hver gang de trenger å fylle opp kjendissidene sine. Er dette VIRKELIG så mye å bli provosert over?

Jeg hadde ikke ønsket meg den livsstilen hun har, og jeg synes kanskje ikke hun uttaler seg så smart i alle sammenhenger. Hun er en person som jeg nok ikke ville valgt å omgåes med.Men å gå fra det til å latterliggjøre henne ved enhver anledning synes jeg er unødvendig.

Pia Haraldsen som person er vel noe outrert i forhold til den jevne nordmann. Men har vi virkelig ikke takhøyde nok til å tåle det?

Synes dette smaker litt jantelov.

Det var et klokt innlegg.

Skrevet

Ja, huff, tenk hva folk vil si! :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Melk
Skrevet

Vel, hun stilte jo opp i intervjuer og fortalte hvor flott kabbala var for hennes indre. Dessuten er hun jo ikke akkurat fjortis heller....

Er det noen her som blir provosert over "jet set livsstilen"? Jeg kjenner mange som har det slik som henne, og det gjør meg null og niks.

Det jeg syens er fjernt er at hun på en merkelig måte er blitt "kjendis" (når de fleste tross alt ikke ville kjent henne igjen på gata). Og så dukker hun opp i masse medier for å fortelle oss hvordan det er å være kjendis, når det sikkert er enormt mange mer kjente folk enn henne i Norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det jeg syens er fjernt er at hun på en merkelig måte er blitt "kjendis" (når de fleste tross alt ikke ville kjent henne igjen på gata). Og så dukker hun opp i masse medier for å fortelle oss hvordan det er å være kjendis, når det sikkert er enormt mange mer kjente folk enn henne i Norge.

Er du folk flest siden du prater for folk flest? Og skal man ikke uttale seg om noe i media, hvis det finnes andre der ute som har mer erfaring om det man uttaler seg om? Skal du helst ikke ytre din mening her inne, da sikkert andre vet mer om hva de prater om enn deg..?

Gjest Melk
Skrevet

Er du folk flest siden du prater for folk flest?

Les en gang til, du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...