AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Hvordan stoppe melkeproduksjon fort? Baby har kanskje interesse av puppen en gang i døgnet, og reagerer i tillegg på melk. Hvordan slutter jeg fort og skånsomt? Anonymkode: 26b07...f91
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Forstår jeg deg rett i at du ammer én gang i døgnet? Da hadde jeg bare kuttet tvert, og håndmelket verste sprengen, hvis den kommer. Hvor gammel er babyen? Jeg sluttet da min var 12 mnd, dvs han ville ikke mer. Vi gikk rett fra amming morgen og kveld til ingen amming. Fikk aldri spreng, så jeg var bare plutselig ferdig med det Anonymkode: abfb9...180
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår jeg deg rett i at du ammer én gang i døgnet? Da hadde jeg bare kuttet tvert, og håndmelket verste sprengen, hvis den kommer. Hvor gammel er babyen? Jeg sluttet da min var 12 mnd, dvs han ville ikke mer. Vi gikk rett fra amming morgen og kveld til ingen amming. Fikk aldri spreng, så jeg var bare plutselig ferdig med det Anonymkode: abfb9...180 Baby er 4 mnd. Men fått flaske i tillegg hele veien. Og nå er flasken det store. Jeg får litt spreng etter 6 timer og føler jeg da må pumpe det ut... men redd dette vedlikeholder melken. Ja- siste uken har det vært 1-4 ganger i døgnet. Men da veldig lite da baby ikke er så nøgd m puppen. Anonymkode: 26b07...f91
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 Bare slutt med ammingen og ikke pump deg mye. Håndmelk eller pump bare den verste sprengen når du må. Da vil det gå seg til fort. Anonymkode: cbc02...9e8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 Om du får til håndmelking, håndmelk bare til sprengen gir seg. Om du må pumpe, bare pump ett bryst om gangen, da dobbeltpumping stimulerer mer enn enkeltpumping. Å gå med stram sportsbh hjelper også på å lure kroppen til å senke produksjonen. Her var overgangen fra én til ingen amminger overraskende enkelt. Jeg håndmelket litt én gang, men det var alt. Anonymkode: 57bab...157
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå