Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan stoppe melkeproduksjon fort? Baby har kanskje interesse av puppen en gang i døgnet, og reagerer i tillegg på melk. Hvordan slutter jeg fort og skånsomt?

Anonymkode: 26b07...f91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg deg rett i at du ammer én gang i døgnet? Da hadde jeg bare kuttet tvert, og håndmelket verste sprengen, hvis den kommer. Hvor gammel er babyen? Jeg sluttet da min var 12 mnd, dvs han ville ikke mer. Vi gikk rett fra amming morgen og kveld til ingen amming. Fikk aldri spreng, så jeg var bare plutselig ferdig med det 

Anonymkode: abfb9...180

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg deg rett i at du ammer én gang i døgnet? Da hadde jeg bare kuttet tvert, og håndmelket verste sprengen, hvis den kommer. Hvor gammel er babyen? Jeg sluttet da min var 12 mnd, dvs han ville ikke mer. Vi gikk rett fra amming morgen og kveld til ingen amming. Fikk aldri spreng, så jeg var bare plutselig ferdig med det 

Anonymkode: abfb9...180

Baby er 4 mnd. Men fått flaske i tillegg hele veien. Og nå er flasken det store. Jeg får litt spreng etter 6 timer og føler jeg da må pumpe det ut... men redd dette vedlikeholder melken. Ja- siste uken har det vært 1-4 ganger i døgnet. Men da veldig lite da baby ikke er så nøgd m puppen. 

Anonymkode: 26b07...f91

AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt med ammingen og ikke pump deg mye. Håndmelk eller pump bare den verste sprengen når du må. Da vil det gå seg til fort.

Anonymkode: cbc02...9e8

AnonymBruker
Skrevet

Om du får til håndmelking, håndmelk bare til sprengen gir seg. Om du må pumpe, bare pump ett bryst om gangen, da dobbeltpumping stimulerer mer enn enkeltpumping.

Å gå med stram sportsbh hjelper også på å lure kroppen til å senke produksjonen.

Her var overgangen fra én til ingen amminger overraskende enkelt. Jeg håndmelket litt én gang, men det var alt.

Anonymkode: 57bab...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...