Gå til innhold

Kan noen oversette sangen «Optimist» til spansk for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg å oversette sangen «Optimist» av Jan Teigen til spansk? 

Dersom noen er uenig i første oversettelse, gjerne kom med din versjon, rettelser e.l.👍🙂 

Anonymkode: 6904e...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me paro en la oscuridad y vislumbro la luz en la distancia. Hace tanto frío que busco calor de una estrella. Estoy pensando en cuando estoy abajo porque soy un optimista

Tengo una esperanza cada vez que camino en la persiana. Hay un sol en nosotros que pronto brillará. ¿Quién me levanta cuando estoy abajo una y otra vez?

Tengo un sueño que nos cuidemos. Y dar lo mejor de nosotros mismos a todos los demás. Pienso cuando estoy abajo de nuevo

Optimista, se que va bien al final Mientras viva aquí soy un optimista. Soy un optimista

Tengo la creencia de que tengo un objetivo que encontrar Tengo un poder y es la voluntad de ganar. Me levanta cuando estoy abajo una y otra vez

¿Quieres que la vida sea un baile en la luz? Un baile para la esperanza y un baile para la alegría. Un baile en libertad y un baile por la paz. Debe ir yooooooooo

Optimista, se que va bien al final Mientras viva aquí soy un optimista.

Optimista, se que va bien al final Mientras viva aquí soy un optimista.

Optimista, se que va bien al final Mientras viva aquí soy un optimista. Soy optimista

Anonymkode: 5a011...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Kan noen hjelpe meg å oversette sangen «Optimist» av Jan Teigen til spansk? 

Dersom noen er uenig i første oversettelse, gjerne kom med din versjon, rettelser e.l.👍🙂 

Anonymkode: 6904e...f29

Hehehe, hva skal du med det?? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...