Gå til innhold

Men - jeg kan jo ikke noe for det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Intelligente mennesker kan ikke noe for at de er intelligente.

Hvorfor blir det straffet i dagens samfunn?

Hadde du selv ønsket deg en tilværelse hvor livet går sakte - hele tiden - og ingen forstår at tiden går sakte, fordi de har tilpasset tiden til seg selv? Alle de små sekundene, de små minuttene, har middelmådighetene tilpasset seg. Slik at de nå er tomme for innhold. Siden de ikke hadde noe å bidra med i utgangspunktet ... Bare tomse-ord, som mistet sin glans over tid, etter at "det nye" var over.

Faen, jeg er så mektig lei av slike mennesker.

De bare står der. Men det er alt de klarer. Også kanskje de klarer å bevege munnen sin. Og det var det.

Hvorfor er det slik at det er så få mennesker som faktisk er genuint interessante, og de minst interessante har en motsatt trang til å prakke seg på verdenen?

Og nå som det nye er er ... Hva er nytt med det? Det er bare det samme på repeat. Det er ekkelt og vemmelig å se på.

Det MÅ jo være noen som kjeder seg grusomt her i verden og som leker med oss slik vi leker oss når vi ser på paradise hotel.

Og nå har vi ingen unnskyldning heller, for vi hevdet oss aldri over det. Vi sa, oj snappzichatzi, så gøy, facebooook, ååååh se der, nå kan jeg forvakre meg selv til det ugjenkjennelige og få masse falske likes. JAI VIL BLOGGE OM MITT LIV, MITT LIV SOM MAUR. Så vi er like ille som dem. Vi sank ned til deres nivå.

Og lenger ned skal vi ;)

 

Anonymkode: eee20...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi med høy IQ blir jo ikke straffet i dagens samfunn. Vi har jo muligheter til å skaffe oss mer lærdom, mer enn noensinne. Men ofte har vi de som tror de er bedre enn andre, og at de fortjener mer, helt uten selv å gjøre noe med det. Hvor er du TS?

Anonymkode: 78a0b...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...