Gjest melody20 Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 hadde en voldsom mellomblødning som varte i ca 4 dager forrige uke. mensen skal jeg ikke ha før neste helg. jeg går på p-piller men lurer på om den mellomblødningen kan ha vært en spontanabort? jeg sluttet å blø på torsdag men har flere ganger om dagen sett litt brunaktig slim i min vagina denne helgen. hva tror dere? jeg pleier ikke å ha mellomblødninger og har gått på pillen i 4 år og aldri hatt noe kluss!
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Jeg synes du skal ta en tur til legen. Dersom det er en spontanabort du har hatt, kan det være greit å få sjekket at alt er kommet ut og er som det skal. Om det ikke er det, kan de være greit å så sjekket hva det er, for noe er jo som det ikke skal?
Trampe Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Jeg synes du skal ta en tur til legen. Dersom det er en spontanabort du har hatt, kan det være greit å få sjekket at alt er kommet ut og er som det skal. Om det ikke er det, kan de være greit å så sjekket hva det er, for noe er jo som det ikke skal? Helt enig med Tusenfryd! Det bør du få sjekket opp. Kanskje er det ingenting - men da vet du ihvertfall at det ikke er noe alvorlig...og slipper å gå og tenke på det.
Gjest Lizzi Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror nå at du bare skal slappe av. Det har nok sin naturlige forklaring, og kroppen er utrolig flink til å ordne opp selv. Jeg synes vi er altfor rask til å søke legehjelp for alt mulig nå om dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå