Gå til innhold

spontanabort?

Fremhevede innlegg

Gjest melody20
Skrevet

hadde en voldsom mellomblødning som varte i ca 4 dager forrige uke. mensen skal jeg ikke ha før neste helg. jeg går på p-piller men lurer på om den mellomblødningen kan ha vært en spontanabort? jeg sluttet å blø på torsdag men har flere ganger om dagen sett litt brunaktig slim i min vagina denne helgen. hva tror dere? jeg pleier ikke å ha mellomblødninger og har gått på pillen i 4 år og aldri hatt noe kluss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta en tur til legen. Dersom det er en spontanabort du har hatt, kan det være greit å få sjekket at alt er kommet ut og er som det skal.

Om det ikke er det, kan de være greit å så sjekket hva det er, for noe er jo som det ikke skal?

Skrevet
Jeg synes du skal ta en tur til legen. Dersom det er en spontanabort du har hatt, kan det være greit å få sjekket at alt er kommet ut og er som det skal.

Om det ikke er det, kan de være greit å så sjekket hva det er, for noe er jo som det ikke skal?

Helt enig med Tusenfryd! Det bør du få sjekket opp. Kanskje er det ingenting - men da vet du ihvertfall at det ikke er noe alvorlig...og slipper å gå og tenke på det.

Gjest Lizzi
Skrevet

Jeg tror nå at du bare skal slappe av. Det har nok sin naturlige forklaring, og kroppen er utrolig flink til å ordne opp selv. Jeg synes vi er altfor rask til å søke legehjelp for alt mulig nå om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...