Gjest Pet Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Lurer på å ta en uke i Nidri på Lefkas i sommer. Noen som har vært der og kan fortelle litt?
Amber Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Jeg var der for noen år siden. Hadde det kjempefint! Det er en ganske rolig og liten plass, romantisk... Anbefaler på det sterkeste å reise rundt på øya, vi gjorde det med moped. Litt slitsomt, men fikk jo sett mye, og ble brun på samme tid Du kan jo evt ha leiebil. Vassiliki og Porto Katsiki er et must på Lefkas! Vi bodde på et hotell som het tropicana et lite stk utenfor sentrum, og var kjempefornøyd med det. Lite stk å gå da, men helt ok. Ikke spesielt fine strender i Nidri, vi var mye på bassenget. Anbefales! Kort transfer tid er det og.
Gjest lmari Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Jeg var der i 2001 - det er en fin øy, og ikke så mye turister som i resten av Hellas. Men det er ganske rolig der, så hvis du har lyst til å dra på party-ferie, så hadde jeg nok villet finne et annet sted!
Gjest Pet Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Ikke spesielt fine strender i Nidri Hva mener du med det? At det ikke var langgrunt eller at bunnen var dårlig? Vi liker at det ikke er så langgrunt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå