Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Var i et bryllup hvor jeg hadde fått tildelt et par arbeidsoppgaver. Ikke store oppgavene. Men da det skulle bli tatt gruppebilde av alle sammen o.l. så var jeg opptatt med disse oppgavene og hadde ikke fått beskjed av brud/forlover/fotograf/toastmaster eller hvem som hadde peiling, om at bilde skulle bli tatt. Litt dumt å gå glipp av synes jeg. 
Derfor: Prøv å sett opp tider for slikt. Slik alle får vært med :) Litt dumt å føle seg glemt når man tross alt hjelper brudeparet med oppgaver. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte:

 

- halskjede og øredobber..

- å organisere hvem som skulle fjerne ting fra kirken etter vielsen, som blomstene og anlegget

- å ta bilder av nøkkelpersoner og ulike sammensettinger

- mannens knapphullsblomst

- å ta av prislappen og salgslappen som lyste opp i oransje at jeg hadde kjøpt de på 50%. Kom spesielt    frem da vi knelte for presten

- å smile på en mengde av bildene

- å skrive ferdig talen, så det ble en del improvisering

- å levere inn heeelt ferdig plan til festlokalet, så borplasseringa var ikke helt ferdig da vi kom dit

- å ordne skyss fra festlokalet til hotellet for meg og mannen etter endt fest, så vi haiket.

- å snakke med en god del av gjestene under festen

- å spise i det hele tatt.. Gikk ned 2 kilo av den uka med forberedelser+fest!

 

Alt i alt, herregud så vimsete vi var. Men FOR en fest, vi storkoste oss! Eneste som sitter igjen nå som vi virkelig angrer på er bildene vi tok, eller ikke tok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg dytter på denne, siden jeg og flere nok planlegger bryllup i disse dager. :hoppe:

Tror jeg har alt på stell i planleggingen så langt, så nå må jeg huske Å HOLDE BRUDEBUKETTEN LAVT. :blomst:

Do-kurver trenger vi ikke.

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

eh... 

Anonymkode: 1bb7b...83b

Så dette i en annen mer passende tråd, så det er nok feilskrevet.

Loading gif

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å gå gi servitørene ansvar for å hente ut drikke og ikke bare mat. Har vært i en del bryllup hvor de kun serverer drikken til selve måltiden (altså vin), også står all ølen og brusen urørt i et kjøleskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste vi glemte var å skaffe oss et sånnt brudepar som skulle stå på toppen av bryllupskaka. Hvor er brudeparet..?? spurte de på hotellet, og jeg sto der som et spørsmålstegn :fnise: Men det gikk jo helt fint uten. 

Anonymkode: cebac...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som er glemt, men det er så utrolig viktig at stolene er gode å sitte i! Blir ofte veldig mye og lange sitteøkter i bryllup :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg gifter meg neste uke, så fint om de som giftet seg i løpet av de siste ukene kan dele sine erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å møte opp.
 

Anonymkode: e38eb...0a6

Oj, var du brud eller brudgom, eller "bare" gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, sofie777 skrev:

Oj, var du brud eller brudgom, eller "bare" gjest?

Brudgom

Anonymkode: e38eb...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎14‎.‎04‎.‎2016 at 20.34, Sheherasade skrev:

nå må jeg huske Å HOLDE BRUDEBUKETTEN LAVT. :blomst:

Hvor lavt må den holdes?

Anonymkode: e8f79...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lavt må den holdes?

Anonymkode: e8f79...52b

Lavere enn du føler for. Ca hoftehøyde

Anonymkode: 1bb7b...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å gi pappa en klem da han hadde ført meg opp kirkegulvet :( Var så rørt og opptatt av mannen min at jeg glemte det rett og slett! 

Anonymkode: c9b87...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.6.2016 at 11.45, AnonymBruker skrev:

Glemte å gi pappa en klem da han hadde ført meg opp kirkegulvet :( Var så rørt og opptatt av mannen min at jeg glemte det rett og slett! 

Anonymkode: c9b87...454

Tviler på at noen kommer og anklager deg for å ha fokus på rett mann på bryllupsdagen din! :) 

Anonymkode: 90b49...e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta bilder med familie, glemte å slappe av og kose meg. Husk å ha en god fotograf, vår var elendig og har ingen fine bilder fra bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...