AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #401 Del Skrevet 11. februar 2015 Glemte å prøve trusa jeg hadde kjøpt før jeg skulle skifte i salongen. Den var altfor liten og lav så vi måtte ut å kjøpe en ny. Heldigvis var vi midt i en by så var ikke noe problem.. Og jeg glemte også "ikke drikk for mye" utover kvelden så ble ikke mye til bryllupsnatt Anonymous poster hash: 7046a...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 11. februar 2015 #402 Del Skrevet 11. februar 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 11. februar 2015 #403 Del Skrevet 11. februar 2015 Glem det. Ser at du har svart over. Syns det er merkelig å ta med på fly osv Men forklaringen med graven til lillesøster syns jeg var veldig fin Anonymous poster hash: e5789...fac Ikke så lett å legge den på graven hvis jeg ikke hadde tatt den med, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #404 Del Skrevet 12. februar 2015 Vi giftet oss i hjembyen vår, ikke i byen vi bor i. Heldigvis giftet vi oss på en lørdag, for en time før vielsen fant vi ut at vi hadde glemt mannens skjorte og vest hjemme. Han måtte løpe ut i siste liten for å få kjøpt nytt, men vi rakk det akkurat :-)Anonymous poster hash: faff2...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #405 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser flere har skrevet det før, men felles bilder med alle mulige kombinasjoner er fint å ha Ellers var jeg forlover i et bryllup hvor de hadde alt for lite folk på kjøkkenet til servering osv. Endte med at brudens mor, jeg og flere venninner løp rundt som gale og fyllte vanni mugger, sjekket tomme kaffikanner og diverse. Må helt ærlig si at det ødela en del for oss, for etter å ha stått på det varme kjøkkenet med høye sko, sminke som rannt og oppsatt hår som datt sammen så følte vi oss ikke mye freshe. Etter kaffien var jeg mest klar for å slenge meg på en sofa 😜Anonymous poster hash: 64f3c...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhetten Skrevet 13. februar 2015 #406 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser flere har skrevet det før, men felles bilder med alle mulige kombinasjoner er fint å ha Ellers var jeg forlover i et bryllup hvor de hadde alt for lite folk på kjøkkenet til servering osv. Endte med at brudens mor, jeg og flere venninner løp rundt som gale og fyllte vanni mugger, sjekket tomme kaffikanner og diverse. Må helt ærlig si at det ødela en del for oss, for etter å ha stått på det varme kjøkkenet med høye sko, sminke som rannt og oppsatt hår som datt sammen så følte vi oss ikke mye freshe. Etter kaffien var jeg mest klar for å slenge meg på en sofa 😜Anonymous poster hash: 64f3c...764 Hvor mange var de da, og til hvor mange gjester? Er bekymret for at vi skal ha for få! Har du noe forslag til hvor mange vi bør beregne? Til treretters middag har vi ca 70, og totalt til kaffe 115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. februar 2015 #407 Del Skrevet 14. februar 2015 Glemte å kjøpe inn snacks til bordene som vi skulle servere sent på kvelden, bare litt chips og noe sånt. Men vi hadde så utrolig mye kake at det ikke gjorde noe, og hadde også nattmat. Så ingen sultet eller savnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #408 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvor mange var de da, og til hvor mange gjester? Er bekymret for at vi skal ha for få! Har du noe forslag til hvor mange vi bør beregne? Til treretters middag har vi ca 70, og totalt til kaffe 115 Til så mange vet jeg ikke. Dette var et forholdsvis lite bryllup med 50 gjester hele dagen. De hadde to stk på kjøkkenet og det var alt for få i og med maten skulle varmes, serveres osv. I mitt eget bryllup har jeg spurt ei venneinne som er utdannet kokk (jobber tiø vanlig som husøkonom på hotell) om å være "kjøkken ansvarlig". Hun ordner med å skaffe nok folk og se etter at ting går greit for seg. Jeg inbiller meg det har litt å si at man har noen med "hovedansvar" som organiserer og har oversikt så det ikke blir så mye stress. Hun har ei datter i ungomsskolen som samler inn penger til klassetur, så de er en gjeng venninner som stiller opp også har jeg ordnet noen selv, kolleger, venninner osv. Alle får betalt så klart, har ikke overslag på pris ennå, det skal også "kjøkkenansvarlig" regne ut når hun ser ca hvor mye det blir å gjøre. Vi skal være 80 Anonymous poster hash: 64f3c...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frysdog Skrevet 16. februar 2015 #409 Del Skrevet 16. februar 2015 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #410 Del Skrevet 17. februar 2015 Husk tannpirkere på bordene I finere selskap har man aldri dette på bordet. Anonymous poster hash: e6ccf...1a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. februar 2015 #411 Del Skrevet 18. februar 2015 Her må jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. februar 2015 #412 Del Skrevet 18. februar 2015 I finere selskap har man aldri dette på bordet. Anonymous poster hash: e6ccf...1a8 Bedre at folk sitter å peller seg i kjeften mener du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 13. juli 2015 #413 Del Skrevet 13. juli 2015 Dytter på denne. Noen "nye" bruder som vil dele tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bibbipus Skrevet 13. juli 2015 #414 Del Skrevet 13. juli 2015 Abonerer! Utrolig smart (og laaaang) tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #415 Del Skrevet 14. juli 2015 I finere selskap har man aldri dette på bordet.Anonymous poster hash: e6ccf...1a8 Jeg var gjest ved en bankett (regi av et departement, blant annet kongelig familie tilstede), og der var det mulighet for tannpirker i etterkant gitt. Anonymous poster hash: 6c6cc...c22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. august 2015 #416 Del Skrevet 23. august 2015 Dytter igjen. Noen sommerbruder som vil dele erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #417 Del Skrevet 23. august 2015 Dersom toastmaster er en venn av brudeparet: Bestem dere på forhånd om han skal være med på bildene av alle gjestene, eller om rollen hans faktisk skal være kun formell den dagen. Sjekk locations til festområdet mtp om det er noen større blomsteroppsatser der fra før av som kan kræsje med fargene på brudebuketten mtp hvor det er mest praktisk å ta alle bildene. Tenk nøye over på forhånd hvilke type bilder dere vil ha: brudepar med deres søsken, brudepar med sine forlovere etc. Anonymous poster hash: 578fb...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #418 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg har ikke vært med i mange bryllup som gjest, men jobber som servitør i et festlokale. I hvert eneste bryllup jeg har jobbet i har det kommet en toastmaster, brudgom eller andre gjester mot slutten av kvelden og spurt om vi kan sette frem nøtter og potetgull. Vi har kun det som blir medbrakt tilgjengelig, og har ikke et hemmelig lager med snacks. Det har alltid resultert i at en halvfull fyr i dress stresser ned på butikken nede i gata (som er åpen til 23), og kjøper masse snacks. Så hvis du eller gjestene liker slikt, bør man kjøpe det inn på forhånd Anonymous poster hash: 59fe2...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 24. august 2015 #419 Del Skrevet 24. august 2015 Glemte å ta bilde med bare mannen og forloveren, og skikkelige bilder med foreldre og søsken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. august 2015 #420 Del Skrevet 24. august 2015 Glemte å ta bilde med bare mannen og forloveren, og skikkelige bilder med foreldre og søsken... Det glemte vi også! Men vi skal heldigvis ha bryllupsfest neste år med samme fotograf, så jeg har allerede sagt det til ho pluss at jeg har skrevet det ned flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå