Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Hei! Noen som vet om vi må ta noen vaksiner før vi ferierer i Bulgaria?
Bertha Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Neppe. Men ring for sikkerhets skyld det kommunale vaksinasjonskontoret i morgen, så vet de garantert svar. :-)
Gjest Sukkerert Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Tror ikke det. Jeg måtte ikke det da jeg var der for 9 år siden. :-)
Rufus Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Vi var der ifjor uten vakseiner...fikk beskjed om at det ikke var spesielt nødvendig - og vi klarte oss bra
Milo Minderbinder Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Jeg reiser hvert eneste år til Bulgaria. Jeg ble syk en gang, men det var noe salmonella-liknende greier. Og jeg gjorde den klassiske feilen; sandwich kjøpt på et støvete market. Ta med mage-piller.........er det immodium de heter? Knask disse hver dag; ellers er det bare å kose seg. PS. Ikke kjøp røyk i tax-free. Billigere i Bulgaria
Tusenfryd Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Ta med mage-piller.........er det immodium de heter? Knask disse hver dag; ellers er det bare å kose seg. Dessuten er jo Bulgaria det stor yoghurt-landet, og denne inneholder de samme bakteriene som immodium. Når man blir dårlig er det kanksje litt ekkelt med yoghurt, men du verden som det hjelper. (mot "turistmage", fyllesyke og det meste)
Gjest Kiriiii Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Hei alle sammen! Jeg ringte vaksinasjonskontoret. De sa at det var ikke påkrevd, men ettersom det er en stund siden jeg fikk vaksiner (er i midten av 30 årene nå), så anbefalte de meg og ta slike standarvaksiner (husker ikke navnet på alle). I tillegg hadde de fått en del tilbakemeldinger på at folk hadde blitt dårlig i magen der nede, så de anbefalte en drikkevaksine. Såååå da blir det så jeg tar disse da. Tenkte bare jeg skulle informere, i tilfelle det er flere som lurer. Ha en fin dag! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå