Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Noen som vet om vi må ta noen vaksiner før vi ferierer i Bulgaria?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe. Men ring for sikkerhets skyld det kommunale vaksinasjonskontoret i morgen, så vet de garantert svar. :-)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Tror ikke det.

Jeg måtte ikke det da jeg var der for 9 år siden. :-)

Skrevet

Vi var der ifjor uten vakseiner...fikk beskjed om at det ikke var spesielt nødvendig - og vi klarte oss bra :)

Skrevet

Jeg reiser hvert eneste år til Bulgaria. Jeg ble syk en gang, men det var noe salmonella-liknende greier. Og jeg gjorde den klassiske feilen; sandwich kjøpt på et støvete market.

Ta med mage-piller.........er det immodium de heter? Knask disse hver dag; ellers er det bare å kose seg.

PS. Ikke kjøp røyk i tax-free. Billigere i Bulgaria

Skrevet
Ta med mage-piller.........er det immodium de heter? Knask disse hver dag; ellers er det bare å kose seg.

Dessuten er jo Bulgaria det stor yoghurt-landet, og denne inneholder de samme bakteriene som immodium. Når man blir dårlig er det kanksje litt ekkelt med yoghurt, men du verden som det hjelper. (mot "turistmage", fyllesyke og det meste)

• 2 uker senere...
Gjest Kiriiii
Skrevet

Hei alle sammen! Jeg ringte vaksinasjonskontoret. De sa at det var ikke påkrevd, men ettersom det er en stund siden jeg fikk vaksiner (er i midten av 30 årene nå), så anbefalte de meg og ta slike standarvaksiner (husker ikke navnet på alle). I tillegg hadde de fått en del tilbakemeldinger på at folk hadde blitt dårlig i magen der nede, så de anbefalte en drikkevaksine. Såååå da blir det så jeg tar disse da. Tenkte bare jeg skulle informere, i tilfelle det er flere som lurer. Ha en fin dag! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...