AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Del Skrevet 17. juni 2019 Hei! Jeg har nettopp flyttet til ny by og ønsker å finne en ny hobby da min gamle (seiling) ikke kan gjøres der jeg bor nå. Jeg bor på Østlandet i nærheten av skog og mark. Uten om dette er jeg en passe aktiv jente på 22 år. Jeg har en liten (og lat) hund på 10 år som kan delta i hobbyen men absolutt ikke et krav. Har en kjæreste som driver med sykling og fotball, så ikke noe av dette, og heller ikke fiske da dette er «vår» hobby. Åpen for masse forslag, gjærne noe som ikke koster skjorta men som man kommer seg ut av huset, treffer folk osv Anonymkode: 080f2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Del Skrevet 17. juni 2019 Droneflyging og foto driver jeg nye med:-) Anonymkode: 281ba...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Del Skrevet 18. juni 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Droneflyging og foto driver jeg nye med:-) Anonymkode: 281ba...ab6 Foto har jeg som hobby i perioder, særlig vår, sommer og høst, men vil ha en hobby der jeg er mer i aktivitet. Anonymkode: 080f2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Del Skrevet 18. juni 2019 Terrengsykling. Anonymkode: 89c5e...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Del Skrevet 18. juni 2019 Eller svømming. Anonymkode: 89c5e...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Del Skrevet 18. juni 2019 Pokémon go Anonymkode: f4b0e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Del Skrevet 18. juni 2019 Geocaching. Kjempeallsidig, kan cache overalt, i byer og i terreng, fins klatrecacher, padlecacher, rusleturcacher... Noen cacher krever hjernetrim av ulik grad, andre er rett fram og superenkle å finne. Gøy! Anonymkode: 1401b...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #8 Del Skrevet 18. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Geocaching. Kjempeallsidig, kan cache overalt, i byer og i terreng, fins klatrecacher, padlecacher, rusleturcacher... Noen cacher krever hjernetrim av ulik grad, andre er rett fram og superenkle å finne. Gøy! Anonymkode: 1401b...f8a Takk for tips! Har prøvd GC, men mange av cachene i nærområdet er sabotert på ulike måter. Går stolpejakt så ofte jeg kan, nesten det samme som GC 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Terrengsykling. Anonymkode: 89c5e...c2e Sykling driver samboer med så jeg vil prøve å finne noe annet Anonymkode: 080f2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie1985 Skrevet 18. juni 2019 #9 Del Skrevet 18. juni 2019 Bueskyting er morsomt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saks Skrevet 19. juni 2019 #10 Del Skrevet 19. juni 2019 Dans? Kampsport? Lære deg et instrument? Nytt språk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #11 Del Skrevet 19. juni 2019 Hvis du drev med seiling, kanskje burde du prøvd windsurfing ? Meget populært på Østlandet, flere plasser man kan dra for å surfe, men da bil og utstyr koster litt i innkjøp. Anonymkode: 98e4c...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popstar Skrevet 20. juni 2019 #12 Del Skrevet 20. juni 2019 Orientering? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie1985 Skrevet 20. juni 2019 #13 Del Skrevet 20. juni 2019 Panfløyte som meg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #14 Del Skrevet 20. juni 2019 Padling? Masse fine padlevann på østlandet 😊 Ellers friluftsliv generelt. Anonymkode: 0f75d...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 20. juni 2019 #15 Del Skrevet 20. juni 2019 Jeg svømmer. En blanding av hobby og trening da jeg er gammel konkurransesvømmer. Jeg har nettop startet med stolpejakten. Kjempet gøy. Idag var jeg ute å syklet i 3 timer på leit etter stoler. Jeg har tenkt på å starte med boxing til høsten. God trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #16 Del Skrevet 21. juni 2019 Golf eller skyting Anonymkode: bfccb...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #17 Del Skrevet 24. juni 2019 For eksempel YouGov eller lignende, for å svare på spørreundersøkelser. Så får jeg en del poeng, og etter hvert gavekort hos mange forskjellige nettbuikker. Skrive på Wikipedia, om ting og tang som jeg mener er interessant. Andre debatt-forum enn Kvinneguiden, for dette forumet er stort sett ganske kjedelig og trøtte greier. Eller jeg kan spille en del dataspill. Anonymkode: 4e3d2...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #18 Del Skrevet 24. juni 2019 Padling/roing kunne kanskje vært noe for deg som liker seiling + det kan kombineres med fiskehobby? På vinteren er det jo ski, alpint og skøyting som alternativer. Kiting? Det er nok litt dyrt da. Orientering er gøy Via DNT kan man være med på diverse turgrupper. Rulleski? Jakt? Kickboksing eller annen kampsport? Ridning er morsomt og passer bra å ta med hund på, men igjen kan være ganske dyrt om du må ha timer og ikke kan feks være forrytter eller liknende. Anonymkode: 46dc8...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå