AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 hvor lang tid tar det egentlig å kjøre fra JFK flyplassen til Manhattan/ Times Square? Er kjempeforvirret, for det er ulike tider som oppgis når det gjelder kjøretid. Et sted påstår det å ta ca 21 min, mens et annet står det over 1 time. Dere som har vært i New York og kjørt fra JFK til Manhattan/ Times Square, hva er deres erfaringer? Hvilke tid er riktigst? Anonymkode: 76df3...2ba
reiseglad Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Kommer an på trafikken, og når på døgnet du kommer. Rundt 30-45 minutter mener jeg å huske det tok. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 1 minutt siden, reiseglad skrev: Kommer an på trafikken, og når på døgnet du kommer. Rundt 30-45 minutter mener jeg å huske det tok. Er på en onsdagskveld jeg ankommer New York. Noen erfaringer om at onsdagskvelder kontra andre dager/ tidspunkt er bedre/ verre? Anonymkode: 76df3...2ba
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Trafikken i New York er vel generelt sett "ille". Vi ankom Newark lørdag ettermiddag og stampet i kø i Jersey city for å komme inn i Holland tunnelen og det gikk ikke akkurat unna da vi kom over til Manhattan. Anonymkode: 53cfa...fff
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 20-40 minutter vil jeg tro. Anonymkode: 8257d...b17
reiseglad Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er på en onsdagskveld jeg ankommer New York. Noen erfaringer om at onsdagskvelder kontra andre dager/ tidspunkt er bedre/ verre? Anonymkode: 76df3...2ba Mye trafikk på ettermiddag og kveld. Natt og søndager er kanskje minst trafikk, i allefall andre steder i USA hvor jeg har kjørt. Men har du noe du skal rekke, om det har betydning om du bruker 20 eller 40 minutter fra flyplassen? For er det så tight bør du vurdere noe annet. Du han fort bli stående en time i passkontrollen for eksempel.
enkefru Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Vi brukte nok mer enn en time, men det var ettermiddag og skikkelig rush...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 Vi ankom sent på kvelden og brukte vel ca 30 min. Tilbake dro vi midt i rushtrafikken og brukte halvannen time. Anonymkode: 67052...774
Pikeliten Skrevet 20. juni 2019 #10 Skrevet 20. juni 2019 On 6/17/2019 at 10:34 PM, AnonymBruker said: hvor lang tid tar det egentlig å kjøre fra JFK flyplassen til Manhattan/ Times Square? Er kjempeforvirret, for det er ulike tider som oppgis når det gjelder kjøretid. Et sted påstår det å ta ca 21 min, mens et annet står det over 1 time. Dere som har vært i New York og kjørt fra JFK til Manhattan/ Times Square, hva er deres erfaringer? Hvilke tid er riktigst? Anonymkode: 76df3...2ba Varierer som de andre sier med trafikk og tilfeldigheter. Det som du bør legge inn i tidsplanen er pass- og visumkontroll på flyplassen, kan ta utrolig lang tid noen ganger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå