AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Hei dere, jeg trenger noen andre syn på saken: Var på date med en kar på fredag. Vi møttes over en middag og praten fløt raskt. Han er en del yngre enn meg, men likevel mye mer moden enn alderen skulle tilsi (jeg er 28 og han er 23). Matchet på Tinder for 1,5 år siden, og har fulgt hverandre blant annet på Instagram og snap, men vi gikk inn i hvert vårt datingforhold - derfor ble det ikke noen treff før nå nylig. (Jeg vet at han har vært i et forhold med ei jente frem til mars i år, men vi har ikke snakket om det) Vanligvis holder jeg meg unna yngre karer av dårlig erfaring fra tidligere, men jeg ville gi fyren en sjanse. Med andre ord: En ordentlig fyr med mål og ambisjoner i livet (han snakket til og med om når han ønsket å ha barn (!)). Tiden fløy og vi synes begge at det var hyggelig. Ettersom jeg bor i nærheten spurte jeg om han hadde lyst til å slå følge med meg da det var dags for å dra derifra, og det ville han. Det var på ingen måte en shady invitasjon, heller hadde ingen av oss drukket og det var mer for pratens skyld. Vi fortsatte naturligvis å prate da vi kom hjem til meg. Vi lo mye sammen og hadde mye til felles. Det ble såpass sent og vi var begge trøtte at han til slutt sa fleipete "Du kan ikke sende meg hjem nå..." og han initierte at han ville bli over. (han hadde fortsatt ikke rørt meg på noen måte). Vi la oss for å sove, og ble liggende og stryke på hverandre. Jeg fikk inntrykk av at han kanskje var litt forsiktig. Men jeg valgte å vise at jeg hadde sansen for ham og kyssing ble til sex. Jeg tviler på at jeg er alene om å synes det var bra. Men da det var over friket han litt ut (over mangel på prevensjon). Det varte vel i ti sekunder, før det var null stress. Vi sovnet og hele natten holdt han rundt meg (men fortsatt forsiktig). Morgenen etter var tonen fortsatt god. Vi lo og lå i senga og pratet før han dro i tolv-tiden. Etter noen timer fant jeg headsettet hans som han hadde glemt igjen, og jeg sendte ham naturligvis et bilde av det og spurte om han hadde glemt noe. Så spurte jeg om han ville joine meg på en joggetur på søndag så kunne jeg ta det med. Han svarte "Haha, må se an formen!". Greit, tenkte jeg. Han skulle naturligvis ut den kvelden. Men - siden har jeg ikke hørt noe. Jeg vet det bare er mandag i dag, men likevel. Han har sett på alt jeg har lagt ut i sosiale kanaler, men har ikke gitt noen lyd. (jeg har heller ikke sendt noe mer enn etter siste melding). Er det noe jeg har misset? Bør jeg skrive til ham igjen eller la hele greia være? (Ja, jeg vet at sex på første date ikke alltid er like heldig, men det finnes nok av unntak som har fått en positiv slutt, så tror ikke nødvendigvis det er tilfellet her). Hilsen meget forvirret Anonymkode: 5472b...6c1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Jeg synes det hadde vært naturlig med tett kontakt etter sex, pga at det er en stor greie for meg. Det er det kanskje for deg og, men det blir ikke spesielt når det er etter første date da rett og slett. Det er nok et litt dårlig tegn at han ikke har gitt lyd fra seg. Du får nesten senke forventningene et lite hakk, men ikke gi opp. Anonymkode: 328f0...4cf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 Litt dårlig tegn. Jeg lå med min siste date andre gangen vi traff hverandre. Og han sendte melding når han kom hjem samme natten og neste dag.. For meg er det helt klart et dårlig tegn å ikke ta kontakt etter sex første gang. Helt ok av deg å høre med han om han har interesse av å treffes igjen. Gjør det, man trenger jo ikke drive dette dumme spillet der man ikke skal mase etc. Anonymkode: 9c344...798
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Jeg tenker at han er 23 og umoden. Enten ville han ha et ligg, eller så leker han viktig. Turn off. Hadde droppet han Anonymkode: 959eb...69c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå