Gå til innhold

Pris på kastrering av kanin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kastrerte den ene kaninen i dag. Fikk et lite sjokk da jeg fikk regninga. 1600,-! Er det vanlig pris eller er min dyrelege ekstra kostbar? Vi har en til vi må kastrere. Nesten hele matbudsjettet går med. Men klart, skaffer man seg dyr må man være forberedt på at det koster. Trodde bare ikke det kostet sååå mye. 

Anonymkode: f4489...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en normal pris i følge min erfaring. 

Anonymkode: c497a...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt normalt ut. 

Anonymkode: 82fe6...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også det høres ut som normal pris :) Operasjon på dyr krever både riktig utstyr og kompetanse på den enkelte dyreart. Det er vanligvis ennå dyrere å kastrere hunnkanin, da det er en lengre og mer omfattende operasjon. 

Men flott at du tar ansvar og kastrerer kaninen din :) Blir dessverre fort uønskete kull eller slossing uten kastrering! 

Anonymkode: 82f8c...98d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kastrerte våre to jentekaniner forrige uke. 2 500,- pr stk. Fikk vel 10 % på den ene, siden vi leverte inn begge samtidlig. 

Var klar over prisen på forhånd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Greit å høre at dyrelegen ikke er overpriset. Vi har hatt flere katter og betalt rundt 1000 for både kastrering og id. merking. Tenkte det sikkert ikke var dyrere med kanin. Men det er jo mye mindre, så sikkert mer komplisert. 

Hilsen TS

Anonymkode: f4489...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...