Gå til innhold

Trampoline fra Europris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er trampolinene fra Europris noe tess? Jeg tenkte å legge 2—3 000 i en trampoline til ungene, men jeg vil jo gjerne ha best mulig kvalitet/størrelse for pengene. Europris har 3,6 m for 2000 nå.

Noen med erfaringer eller tips?

Anonymkode: 01af2...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en trampoline fra Europris i fire år før jeg solgte den. Var i hvertfall bra kvalitet, var ikke noe som var ødelagt etter fire år. Husker ikke hvor stor den var, men den var stor!

Anonymkode: a305d...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en trampoline fra Europris i fire år før jeg solgte den. Var i hvertfall bra kvalitet, var ikke noe som var ødelagt etter fire år. Husker ikke hvor stor den var, men den var stor!

Anonymkode: a305d...e6e

Så bra! Da er den jo veldig aktuell. Ser jula har 4 m til 1900, kanskje de matcher litt kvalitetsmessig. Jammen en jungel av trampoliner der ute.

Anonymkode: 01af2...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Da er den jo veldig aktuell. Ser jula har 4 m til 1900, kanskje de matcher litt kvalitetsmessig. Jammen en jungel av trampoliner der ute.

Anonymkode: 01af2...a98

Har bare prøvd den ene så jeg kan ikke si noe om de andre dessverre. Men den jeg hadde var ihvertfall bra 😊

Anonymkode: a305d...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er trampolinene fra Europris noe tess? Jeg tenkte å legge 2—3 000 i en trampoline til ungene, men jeg vil jo gjerne ha best mulig kvalitet/størrelse for pengene. Europris har 3,6 m for 2000 nå.

Noen med erfaringer eller tips?

Anonymkode: 01af2...a98

Tror de har gode tilbud på trampisser fra Lekekassen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte på Europris for fire år siden. Like god fremdeles 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JYSK sin kom godt ut på tester. Kun den av billigmerkene som var på lista.

Anonymkode: 0b099...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ny matte til vår fra europris i år. Har den største og hatt den i fem år. At matta var slitt er nok litt fordi det har vært mye foreldre på den, og pappaen er en stor mann 😛. Vi har bestemt oss for å la barna hoppe alene fra nå av, så denne ikke rakner. :) Den gamle holdt godt, men begynte såvidt å rakne i kanten i fjor høst. 

Anonymkode: b9212...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt ikke kjøpt en billig trampoline. Du får det du betaler for. Dårlig sprett, evig knirking og en kantbeskyttelse og sikkerhetsnett som blir fort ødelagt. Det absolutt verste med en billig trampoline er knirkingen. Her har hele nabolaget kjøpt kvalitetstrampoliner og jeg har ikke hørt et eneste knirk i gata.

Bruk heller noen tusen ekstra og kjøp en trampoline fra et anerkjent merke. Har selv trampoline fra Berg som jeg kan anbefale. Jumpking har også bra trampoliner, men mulig de har sikkerhetsnettet på innsiden av fjærene. Ville gått for en med sikkerhetsnettet på utsiden av fjærene da det minsker risikoen for å sette seg fast i fjærene fordi kantbeskyttelsen ligger lengre inn på duken. Du bør også se etter en med sikkerhetsnett som er selvlukkende.

Anonymkode: fd7dc...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også den fra Europris. Den er fin!

Anonymkode: 822f8...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB...c33, ikke kjøp billig søppel. 

Kvalitet og sikkerhet er viktigst, ikke pris.

Kjøper du en trampoline som er av bra kvalitet så er det enklere å få kjøpt reservedeler, du får også solgt den på bruktmarkedet når barna har gått lei.

Anonymkode: 57285...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en trampoline fra Europris i fire år før jeg solgte den. Var i hvertfall bra kvalitet, var ikke noe som var ødelagt etter fire år. Husker ikke hvor stor den var, men den var stor!

Anonymkode: a305d...e6e

Sikkert den på 4,2m.

De har større også, noen firkantede megasvære. Men de må muligens bestilles.

Anonymkode: d42d8...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert den på 4,2m.

De har større også, noen firkantede megasvære. Men de må muligens bestilles.

Anonymkode: d42d8...cfb

Var ikke firkantet og ikke megastor. Men var nok en av de største vanlige runde. 

Og til dere som snakker om at man ikke skal kjøpe disse: det var ikke noe bråk fra denne. Den knirket litt, men det ble enkelt løst med litt smøring. Absolutt bra nok kvalitet 

Anonymkode: a305d...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er trampolinene fra Europris noe tess? Jeg tenkte å legge 2—3 000 i en trampoline til ungene, men jeg vil jo gjerne ha best mulig kvalitet/størrelse for pengene. Europris har 3,6 m for 2000 nå.

Noen med erfaringer eller tips?

Anonymkode: 01af2...a98

Vi kjøpte trampoline på tilbud hos europris i 2009, da ungene begynte på skolen. Den kostet 2000 kr, ca 3,5 meter. Den har vært oppe hver sommer siden da, til og med i fjor. 9 sesonger. I år ville de ikke ha den opp mer, så vi kastet den. Bortsett fra endel støv/skitt her og der, og ødelagt glidelås i sikkerhetsnettet var trampolina fortsatt like god i fjor sommer. Vil tro fjærene kanskje var litt mindre sprettne, men ellers like god. 

Men om kvaliteten er like god idag vet jeg ikke.

Anonymkode: 7f929...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår knirker heller ikke. Med 4 år gamle fjærer. Naboen har trampoline som Kozmozkjeden fører og den knirker mer. Men jeg tror det kan ha med bruk å gjøre. De har flere barn enn oss og de har større barn enn oss. 

Med to barn under 8 er vår knirkefri selv om vi voksne har tatt noen runder på den. Fjærer, sikkerhetsnett og stativ er 5 år gamle nå i vår. Vi har tatt inn alt i garasjen om høsten bortsett fra den store stålramma. Vi byttet som nevnt matten, men pappaen er over anbefalt makskilo 🙈

Anonymkode: b9212...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hos Europris og har selv trampoline der i fra, sesong nr. 5 er i gang hjemme. Ingenting å si på den. Vi pakker den bort mellom november og februar/mars. Mulig spretten kunne vært bedre, det har jeg ikke tenkt på, men på en 3,6-4,2 trampoline så holder det med spretten som er. Da ville jeg anbefalt en king size størrelse heller om sprett var viktig. Her hopper flere barn om ganger også så de trenger ikke å fly vegg i mellom 😄

Europris sine nye modeller fra i år har også 5 års garanti. 

Anonymkode: 4e218...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser at alle trampolinene fra Europris har nettet slik at fjærene er på innsiden. Har noen opplevd at dette er et problem? Ungene lærer seg vel fort at de ikke må hoppe helt ute i kanten? Er en 4 og 5— åring som skal bruke trampolinen, selvfølgelig under oppsyn.

Anonymkode: 01af2...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at alle trampolinene fra Europris har nettet slik at fjærene er på innsiden. Har noen opplevd at dette er et problem? Ungene lærer seg vel fort at de ikke må hoppe helt ute i kanten? Er en 4 og 5— åring som skal bruke trampolinen, selvfølgelig under oppsyn.

Anonymkode: 01af2...a98

Barna lærer fort at det er på matten man skal hoppe og ikke på beskyttelseringen

Anonymkode: 4e218...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fra Europris. Ikke noe galt med den altså! 

Anonymkode: 5b1bc...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Europris, aldri har jeg hørt en klage på trampolinene våre, mange fornøyde kunder med de. 

flere kollegaer som har de til sine unger og er fornøyde. Hadde de vært dårlige hadde jeg nok visst om det:)

Anonymkode: 862d9...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...