Gå til innhold

kokoko


Sidesprang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vurderte det samme som deg, men det er ikke rett. Å du kan jo egentlig bare stille deg spørsmålet. være sammen med henne, eller ikke være sammen med henne 😊 du kan gå løs med det store utstyret ditt fritt om du går fra henne 

Anonymkode: abdcd...f98

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er viktigst: sex med flest mulig eller være mest mulig med den ungen din?

Anonymkode: dc736...56a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om å utsette tid med ungen eller ha sex med flest mulig.
Sex med EN fast elskerinne. Og fortsatt like mye tid med barna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke få i pose og sekk i ditt tilfelle, det er ihvertfall sikkert. 

Så enten så går du å gjør det slutt med familien og får deg sex, eller så godtar du situasjonen og holder deg hvor du er med de du er sammen med. 
Problemet med førstnevnte er at gresset er som regel ikke grønnere på andre siden! Er det det, så har du flaks eller så er det tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sidesprang skrev:

Handler ikke om å utsette tid med ungen eller ha sex med flest mulig.
Sex med EN fast elskerinne. Og fortsatt like mye tid med barna.

Det er bare mulig for en begrenset periode. Når dama di finner det ut at du er utro, blir du alene. Kvinner er seriøst bedre enn redningshunder når det kommer til å ha nese for visse saker..

Anonymkode: dc736...56a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja om du elsker din samboer, og ønsker å være sammen med dine barns mor, slik at dere er en familie, så er du en dust. Da risikerer man rett og slett ikke forholdet på slikt. 

Jobb da heller med situasjonen dere mellom. Lokk, lek og inspirer, og ta noen samtaler med henne om behov for å sprite opp litt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sidesprang skrev:

Hei!

Jeg er en mann på 32 år med samboer og barn.
For å gå rett på sak så har ikke jeg og min minimalt med sex
Dette er et stort problem siden jeg er ekstremt seksuell av meg, og nå holder jeg på å gå på veggen.
I tillegg er jeg veldig åpen når det kommer til seksualitet, og vi møtes heller ikke der.

Er jeg helt idiot som vurderer et sidesprang??
Og hvis ikke: Hvor i helvete finner man noe slikt?

Har vurdert dette opp og ned, men jo mer jeg tenker på det jo mer sikker blir jeg.
Jeg vet ikke om jeg er noen sex-freak, men det har på en måte alltid vært min største styrke. lol
Skal ikke være cocky på noen måte, men stort utstyr og bra sex var jo grunnen til at hun i det hele tatt vurderte meg. :P

Jeg vet at mesteparten syns jeg er dust nå. Men prøv å vær saklig.

Er du dame som kan hjelpe så sender du pm haha.

Akkurat det syntes jeg du skal. Å syntes du også skal si det til den kjipe dama di.

"Gudrunn! Hvis ikke vi kan ha mer sex en dette vil jeg gjøre det slutt eller få meg en på si"

Da er det hennes valg. Er helt innafor👍🏻

Det går begge veier enten man er mann eller dame. 

Anonymkode: dae01...6ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet holder du til? ;) 

Anonymkode: 45582...a28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange dømmende svar her. 

Jeg vil anbefale en fast elskerinne. 

Selv er jeg gift og har en elsker på si. Min mann liker ikke bdsm og ekstrem sex, vi er helt ulik der. Jeg har derfor møtt min elsker i over tre år nå hvor vi utfolder oss med den beste kinky sexen du kan tenke deg.

Min mann vet litt hva det går i, men langt ifra alt. 

Derfor anbefaler jeg deg å finne den rette personen for å utfylle hverandres behov og fantasier. Det beste er jo å diskutere mulighetene for å ha en elskerinne med din samboer, men skjønner at det kan være vanskelig. 

Anonymkode: 9e749...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv veldig seksuell, har høyt libido og er veldig åpen. Kunne ALDRI blitt sammen med noen som ikke var det selv. Du har jo tatt et valg der som du egentlig bare må stå i. Hvis du er sikker på at du ikke vil bytte henne ut mot mer spennende sex så må du ta med i beregningen at det er akkurat det du risikerer når du vil være utro. Og det er jo strengt tatt mer fair å isåfall gjøre det slutt først og pule etterpå enn å gjøre det motsatt vei, at du begynner å knulle andre og blir tatt og så blir det slutt av den grunn. 

Det er jo ikke alle som blir tatt da, så det blir en risikovurdering. Men sex er viktig, særlig for sånne som oss, så jeg vet ikke om det hjelper bare å ha en affære? Det blir jo vanligvis ikke utrolig mye sex med et sidesprang når du har samboer og barn, det begrenser hvor ofte man kan møtes og blir følgelig minimalt det også.

 

Anonymkode: 89a07...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange dømmende svar her. 

Jeg vil anbefale en fast elskerinne. 

Selv er jeg gift og har en elsker på si. Min mann liker ikke bdsm og ekstrem sex, vi er helt ulik der. Jeg har derfor møtt min elsker i over tre år nå hvor vi utfolder oss med den beste kinky sexen du kan tenke deg.

Min mann vet litt hva det går i, men langt ifra alt. 

Derfor anbefaler jeg deg å finne den rette personen for å utfylle hverandres behov og fantasier. Det beste er jo å diskutere mulighetene for å ha en elskerinne med din samboer, men skjønner at det kan være vanskelig. 

Anonymkode: 9e749...57c

Denne ☝️ jeg tok vel og merke praten, og fikk forståelse. Og får ut min råskap og det behovet hos elskeren, og kan alikevel komme hjem til litt hjem. Ikke lev ulykker lig. Vi krever kun en gang. Nyt livet🤗

Anonymkode: 4e55a...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange dømmende svar her. 

 

Anonymkode: 9e749...57c

Ikke noe rart ved å dømme utroskap.

Ts har det jeg ønsker meg; dame og barn. Det provoserer meg at han vil ødelegge dette ved å være utro. Sannheten kommer alltid frem for en dag.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv veldig seksuell, har høyt libido og er veldig åpen. Kunne ALDRI blitt sammen med noen som ikke var det selv. Du har jo tatt et valg der som du egentlig bare må stå i. Hvis du er sikker på at du ikke vil bytte henne ut mot mer spennende sex så må du ta med i beregningen at det er akkurat det du risikerer når du vil være utro. Og det er jo strengt tatt mer fair å isåfall gjøre det slutt først og pule etterpå enn å gjøre det motsatt vei, at du begynner å knulle andre og blir tatt og så blir det slutt av den grunn. 

Det er jo ikke alle som blir tatt da, så det blir en risikovurdering. Men sex er viktig, særlig for sånne som oss, så jeg vet ikke om det hjelper bare å ha en affære? Det blir jo vanligvis ikke utrolig mye sex med et sidesprang når du har samboer og barn, det begrenser hvor ofte man kan møtes og blir følgelig minimalt det også.

 

Anonymkode: 89a07...f0a

Hvis du mener berettigelsen av utroskap primært handler om oppdagelsesrisiko, har du et passe skrudd moralsyn.

Anonymkode: 6ec29...612

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener berettigelsen av utroskap primært handler om oppdagelsesrisiko, har du et passe skrudd moralsyn.

Anonymkode: 6ec29...612

Tenkte jeg bare skulle belyse saken fra flere sider enn bare "du er en dust". De som flagger moral i hver tråd om utroskap blir fort veldig gjentakende og kjedelige, og jeg vet egentlig ikke om det får folk til å stoppe opp og gruble så veldig. Jeg ser iallfall på det som innlegg av begrenset verdi. Her kommer du og skal stoppe kjeften på meg som spør om det er noe poeng i å ha en affære, og at det kanskje er best å revurdere forholdet. Hva er du så sint for, er det bare fordi jeg ikke kjølhaler han? Ro deg ned. 

Anonymkode: 89a07...f0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du mener berettigelsen av utroskap primært handler om oppdagelsesrisiko, har du et passe skrudd moralsyn.

Anonymkode: 6ec29...612

Hvis du mener man universelt trenger berettigelse for noe som helst av sine egne lyster, så har du et ganske snevert verdenssyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Trolltunge said:

Ja om du elsker din samboer, og ønsker å være sammen med dine barns mor, slik at dere er en familie, så er du en dust. Da risikerer man rett og slett ikke forholdet på slikt. 

Jobb da heller med situasjonen dere mellom. Lokk, lek og inspirer, og ta noen samtaler med henne om behov for å sprite opp litt. 

Dette hørtes lite behjelpelig ut.

Hvis man liker damen sånn passe, har sånn passe lyst til å være god far, sånn passe lyst til å ikke være alene, og mer enn sånn passe lyst på god sex, men sånn passe ræva mulighet til å få det på hjemmebane - hvordan ser regnestykket ut da?

Det hadde vært interessant å høre om noen hadde klart å være utro i evigheter uten å bli oppdaget. Jeg tror det er den store vanskeligheten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Drittsekk skrev:

Dette hørtes lite behjelpelig ut.

Hvis man liker damen sånn passe, har sånn passe lyst til å være god far, sånn passe lyst til å ikke være alene, og mer enn sånn passe lyst på god sex, men sånn passe ræva mulighet til å få det på hjemmebane - hvordan ser regnestykket ut da?

Det hadde vært interessant å høre om noen hadde klart å være utro i evigheter uten å bli oppdaget. Jeg tror det er den store vanskeligheten her.

Hvis han ikke liker damen sin, og ikke er redd for å miste henne, så kan han jo bare gå fra henne og gå for hva han vil. Det vil bli et langt penere brudd enn om han blir tatt i utroskap. Spare ham for mye. Og henne. 

I utgangspunktet går jeg faktisk ut fra at de fleste foreldre ønsker å være gode foreldre, og gode forbilder. Jeg er klar over at det ikke alltid er tilfellet, men det ville være trist om det motsatte var så vanlig at det er dette man burde anta, ville det ikke? 

Det er ofte gode muligheter til å bedre sex på hjemmebane også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt om lov først. Enten får hun en oppvekker og prater med deg. Hun har sine grunner til at dere ikke har sex lengre. Alternativt får du så ørene flagrer og det blir slutt. Er du heldig? Får du et ja og muligens noen kjøreregler. 

Flrste bud er hvertfall å prate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...