AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Kunne du (mann) som har en profesjonsutdanning date en med «kun»fagskole? Lurer på hva han egentlig tenker om min «utdanning».. kanskje er jeg bare tidsfordriv? Anonymkode: 127c6...876
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Ja, selvsagt. Utdanning er bare viktig for kvinner når de skal velge seg en partner. Ikke den andre veien. Anonymkode: 1dde6...fc7 13
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt. Utdanning er bare viktig for kvinner når de skal velge seg en partner. Ikke den andre veien. Anonymkode: 1dde6...fc7 This. Anonymkode: 7dbf0...8ef 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Hva er det egentlig dere forstestiller dere ? Tydeligvis har det ikke vært noe problem at jeg ikke har utdannelse, bare hatt en vanlig jobb. men jeg er kvinne. Men nå er det altså også kvinner som er sammen med lastebilsjafører i Oslo/Bærum. Treffer jeg en lege så treffer jeg en lege, men er ikke følelsene der blir forholdet kjedelig. Anonymkode: 69d2c...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Min mann ble sammen med meg da jeg "kun" hadde fagbrev. Han var og er siv.ing. ++. Han var mer opptatt av empati, humor og refleksjonsevne enn økonomien min. Anonymkode: 65917...669 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann ble sammen med meg da jeg "kun" hadde fagbrev. Han var og er siv.ing. ++. Han var mer opptatt av empati, humor og refleksjonsevne enn økonomien min. Anonymkode: 65917...669 Det er helt i henhold til normalen. Det unormale ville vært hvis du var sivilingeniør og han bilmekaniker med fagbrev. Slik forhold finnes stort sett i Disney filmer. Altså fiksjon. Anonymkode: 7dbf0...8ef 3
Gjest Juks Skrevet 17. juni 2019 #7 Skrevet 17. juni 2019 Hva er galt med fagutdanning egentlig? 🧐 Personlighet, sjarm og utstråling veier for meg tyngre enn utdanning og sosial status.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #8 Skrevet 17. juni 2019 Menn har i motsetning til hva noen her inne virker å tro nesten ingen "krav" til damer. Du kan garantert date hvem du vil. For at noen skal passe sammen er det nok nødvendig at man er nogenlunde lik da. Typisk vil to personer med likt utdanningsnivå ha større sannsynlighet for å passe sammen. Det tror i alle fall jeg. Anonymkode: a6437...fea
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #9 Skrevet 17. juni 2019 Menn dater likt eller nedover. Kvinner dater likt eller oppover. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: 3d934...439
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #10 Skrevet 17. juni 2019 1 time siden, Juks skrev: Hva er galt med fagutdanning egentlig? 🧐 Personlighet, sjarm og utstråling veier for meg tyngre enn utdanning og sosial status. Egentlig ingenting, men føler forskjellen blir så stor. Usikker på om jeg er «god nok» for en med en prestisjefull jobb og utdanning. Føler og jeg har lite, eller ingenting å tilby. Men takk for fine svar 😊 Anonymkode: 127c6...876 2
Gjest Juks Skrevet 17. juni 2019 #11 Skrevet 17. juni 2019 Med tanke på hva du har å by på må du se på helheten din. Mest av betydning har utstråling og personlighet, i det å finne seg partner. Forskjeller i utdanningnivå trenger ikke å bety at det er forskjeller på det intellektuelle plan eller forskjeller i grad av sosial intelligens. I noen tilfeller er det det, men det gjenspeiles jo når man møter hverandre. Det merker man gjerne på "kjemien", men er derimot ikke entydig med utdanningsnivå. En med doktorgrad kan jo fullstendig mangle sosial intelligens for eksempel, og da er det jo ikke sikkert at vedkommende er noe for deg. Eller motsatt! Så ikke tenk på det du! Gå ut å finn drømmemannen din, uavhengig av hva han eller du jobber eller er utdannet som
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #12 Skrevet 17. juni 2019 Jeg har høy utdanning og prestisjejobb, men jeg har aldri brydd meg om kjæresters utdanning. Det eneste som betyr noe er hvordan hun ser ut;) Anonymkode: b4789...fd7 1
Atania Skrevet 17. juni 2019 #14 Skrevet 17. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt. Utdanning er bare viktig for kvinner når de skal velge seg en partner. Ikke den andre veien. Anonymkode: 1dde6...fc7 Neida, jeg har syv års universitetsutdanning og har bare vært sammen med menn med mye lavere utdanning enn meg, det betyr absolutt ingenting. Høy utdanning betyr ikke at man er ‘høyere på skalaen’ enn andre. Ekskjæresten min er en av dem jeg respekterer, liker og beundrer mest av alle menn jeg har møtt og han har knapt fullført ungdomsskolen. 6
Thyra Skrevet 17. juni 2019 #15 Skrevet 17. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn har i motsetning til hva noen her inne virker å tro nesten ingen "krav" til damer. Du kan garantert date hvem du vil. For at noen skal passe sammen er det nok nødvendig at man er nogenlunde lik da. Typisk vil to personer med likt utdanningsnivå ha større sannsynlighet for å passe sammen. Det tror i alle fall jeg. Anonymkode: a6437...fea "Kun" til utseende. Kvinner har det jo lett, de trenger "bare" å være pene. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #16 Skrevet 17. juni 2019 21 minutter siden, Thyra said: "Kun" til utseende. Kvinner har det jo lett, de trenger "bare" å være pene. Kvinner har jo og krav til utseendet? Høy, kraftig bygd, brede skuldre, maskulin.. I tillegg kommer krav om jobb, bosted, handy, mange venner, høy selvtillit, hobbyer, sosial intelligens etc. etc. De fleste menn har 1 eneste preferanse, ikke vær overvektig. Og om du er det er det fortsatt masse muligheter. Hvis du virkelig synes du blir urettferdig behandla får det bare være, poenget her er at ts kan date hvem hun vil uavhengig av utdanninga si. Anonymkode: a6437...fea 1
Ella Ellefantella Skrevet 17. juni 2019 #17 Skrevet 17. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ingenting, men føler forskjellen blir så stor. Usikker på om jeg er «god nok» for en med en prestisjefull jobb og utdanning. Føler og jeg har lite, eller ingenting å tilby. Men takk for fine svar 😊 Anonymkode: 127c6...876 Men i alle dager! Det er da ikke jobben din du skal tilby han! Det er deg selv, som person! Helt unødvendig å ha dårlig selvtillitt for det der! Børst det av deg! Jeg ville forresten tatt en snekker over en advokat når som helst! 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #18 Skrevet 18. juni 2019 Mulig dere har rett i at kvinner stort sett dater oppover i utdanning og status, men på et eller annet tidspunkt må det jo stoppe seg, ettersom kvinneandelen i høyere utdanning er såpass mye større? Jeg, mann 50, har egentlig aldri merket mye til det. Du er bare nødt å vise deg som en verdig samtalepartner fra første stund. Ellers bryr ikke fysiske og emosjonelle egenskaper seg om studiepoeng. Anonymkode: f51f1...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #19 Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev: Menn dater likt eller nedover. Kvinner dater likt eller oppover. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: 3d934...439 Fordi menn ikke tåler en kvinne med høyere utdannelse enn dem selv😉 Anonymkode: b8267...998 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #20 Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 18.40, Thyra skrev: "Kun" til utseende. Kvinner har det jo lett, de trenger "bare" å være pene. Ikke sant😂 men du må ikke være litt pen eller noe pen du må være KJEMPEPEN! Menn er sinnsykt kravstore men de ser det ikke selv da seff. Anonymkode: b8267...998 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå