Gå til innhold

Dater en lavere mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn skjer lite i dagens instasamfunn. I dag har pappa ikke store nok lømmeboka må han regne med å sikte kun nedover - bokstavelig talt. 

Anonymkode: 653bc...85a

Jeg vet. Det var nok bedre tider før. Har møtt flere par i 50 års alderen og oppover som har vært sammen i mange år der kvinnen er høyere enn mannen. Med noen er det snakk om bare noen cm mens andre kan det være over 10 cm. 

Anonymkode: 3489e...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har begynt å datet en mann som er lavere enn meg. Jeg er cirka 1.70 høg, han er vel noen centimeter lavere enn meg. Jeg har aldri tenkt over høyde på menn før, og heller ikke brydd meg om dette, men med tanke på kroppspress og utseende siste åren har jeg blitt mer obs på dette.  Har noen av dere vært sammen med en mann som har vært lavere enn deg?

Anonymkode: 33907...0c3

Godt at noen bryr seg lite om høyde, men du er nok en minoritet blant damene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 163, så jeg har aldri møtt på den problemstillingen. Er generelt veldig lite opptatt av høyde og tenker nesten aldri over hvor høye eller lave folk er, med mindre de er veldig høye eller veldig lave (type 150). Hvis jeg hadde møtt noen lavere hadde jeg kanskje tenkt "oi, vi er omtrent like høye", men det hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Vi hadde vel blitt et søtt lite par med god beinplass på flyet

Anonymkode: 1f1d7...2b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn skjer lite i dagens instasamfunn. I dag har pappa ikke store nok lømmeboka må han regne med å sikte kun nedover - bokstavelig talt. 

Anonymkode: 653bc...85a

Tull, ikke nok med at mannen min er mye lavere, han tjener mindre også. Veldig mange mennesker ser hva de de omgåes er innvendig, ikke hva de har eller kun utseende. Man bør gå i seg selv litt, hvis man selv opplever at folk ikke vil ha en, det er kanskje ikke den grunn du tror.

Anonymkode: 66a32...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lave menn er jo superhotte! Jeg liker følelsen av å ikke måtte strekke meg langt opp for et kyss f.eks. Har ingenting mot lange menn, men kikker ekstra på de på +/- 170 cm. 

Anonymkode: 9420f...bf7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere vært sammen med en som var noen cm lavere.

For meg funket det dårlig. Det plaget meg veldig. Jeg følte meg ikke så kvinnelig akkuratt.

Nå har jeg heldigvis en høy mann som i tillegg er kraftig og sterk. Det er det som er mandig tenker jeg.

Jeg er 1.65 høy hvis det har noe å si.

Anonymkode: 0860e...336

Da er det du som har et problem ikke han. Høyde har ingenting å si i et forhold. Kvinner som mener dette er et så stort problem at det overveier alt har seriøse problemet

Anonymkode: 68991...e46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det du som har et problem ikke han. Høyde har ingenting å si i et forhold. Kvinner som mener dette er et så stort problem at det overveier alt har seriøse problemet

Det trenger ikke være noe galt med noen. Vi er bare forskjellige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 183 cm og vært betatt av både høyere og lavere menn.

Men de mennene som har vært lavere har som regel sett på meg som en potensiell «erobring» enn med reel interesse. Ihvertfall har det føltes slik.

Anonymkode: 57751...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være noe galt med noen. Vi er bare forskjellige.

Jo kvinner som treffer menn som er helt perfekte på alle mulige måter men er 175 istedenfor 180 da er du utrolig smålig. Gå hjem og mat alle de 32 kattene dine

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo kvinner som treffer menn som er helt perfekte på alle mulige måter men er 175 istedenfor 180 da er du utrolig smålig. Gå hjem og mat alle de 32 kattene dine

De er ikke perfekte på alle mulige måter om ikke de er høye nok. Ikke for min del ihvertfall. Men som sagt så har vi alle forskjellig smak. Noen vil ha det ene mens andre vil ha det andre. 

Det som er viktig er at vi respekterer hverandres mening. Heldigvis er ikke alle som meg, og heldigvis er ikke alle som deg. 

Det er bra at vi er forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke perfekte på alle mulige måter om ikke de er høye nok. Ikke for min del ihvertfall. Men som sagt så har vi alle forskjellig smak. Noen vil ha det ene mens andre vil ha det andre. 

Det som er viktig er at vi respekterer hverandres mening. Heldigvis er ikke alle som meg, og heldigvis er ikke alle som deg. 

Det er bra at vi er forskjellige. 

Anonymkode: 0860e...

Du kan forsette med at vi har forskjellige meninger argumentet ditt. det virker ikke

Om du får hele pakken men en bitteliten detalj ikke stemmer så skal du lempe hele mannen over bare for den lille lorten av en detalj, da har du virkelige problemer. Slike damer tenker alt for høyt om seg selv. Skal ha en brad pitt men ser ut som hulken

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan forsette med at vi har forskjellige meninger argumentet ditt. det virker ikke

Om du får hele pakken men en bitteliten detalj ikke stemmer så skal du lempe hele mannen over bare for den lille lorten av en detalj, da har du virkelige problemer. Slike damer tenker alt for høyt om seg selv. Skal ha en brad pitt men ser ut som hulken

Det er ikke bare en liten detalj for meg. Derfor hadde det aldri gått i lengden.

Jeg blir tiltrekt av høye kraftige menn. Og heldigvis har jeg en sånn mann. Han har både utseende og en flott personlighet.

Hvorfor er det galt at jeg blir tiltrekt den typen framfor en lav mann? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...