Gå til innhold

Boozt.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg handler aldri på Boozt til vanlig, men "måtte" det i dag, da jeg ikke fant den aktuelle varen andre steder, og det var viktig at jeg fikk skaffet akkurat denne varen. Jeg reagerte i ettertid på at noe av teksten i ordrebekreftelsen stod på engelsk. Er det slik at jeg nå kommer til å få toll på dette? Varen kostet litt under 350 kr, men med svindyr frakt ble totalsummen godt over 350. Noen andre som handler på Boozt som vet om det blir toll?

Forøvrig tror jeg aldri jeg kommer til å handle der igjen, når frakten er på 99 kr. Grensen for å få gratis frakt er 699 kr, med andre ord alt for høy. Takke meg til Nelly og Zalando som har fri frakt over 249 kr. (Kanskje enda lavere på Zalando?)

Anonymkode: 2d80e...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Arwen Undómiel

Handler man over ett visst beløp, trenger mann ikke betale toll :)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg handler aldri på Boozt til vanlig, men "måtte" det i dag, da jeg ikke fant den aktuelle varen andre steder, og det var viktig at jeg fikk skaffet akkurat denne varen. Jeg reagerte i ettertid på at noe av teksten i ordrebekreftelsen stod på engelsk. Er det slik at jeg nå kommer til å få toll på dette? Varen kostet litt under 350 kr, men med svindyr frakt ble totalsummen godt over 350. Noen andre som handler på Boozt som vet om det blir toll?

Forøvrig tror jeg aldri jeg kommer til å handle der igjen, når frakten er på 99 kr. Grensen for å få gratis frakt er 699 kr, med andre ord alt for høy. Takke meg til Nelly og Zalando som har fri frakt over 249 kr. (Kanskje enda lavere på Zalando?)

Anonymkode: 2d80e...170

Nei du vil ikke få toll/mva på dette, Boozt opererer som et norsk selskap i Norge.

Men vil nå ikke si at 99,- er svindyr frakt....  Har du f.eks sendt et brev eller ei pakke selv?

Anonymkode: 012b8...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! 

Sammenlignet med å sende en pakke er frakten kanskje ikke dyr, men sammenlignet med andre klesbutikker er den det. I tillegg er det høyere grense for gratis frakt enn hos mange andre.

Anonymkode: 2d80e...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar begge to! 

Sammenlignet med å sende en pakke er frakten kanskje ikke dyr, men sammenlignet med andre klesbutikker er den det. I tillegg er det høyere grense for gratis frakt enn hos mange andre.

Anonymkode: 2d80e...170

Jeg har handlet på Boozt utrolig mange ganger, og sørger alltid for å bestille for mer enn 699 når jeg bestiller. Da får jeg fri frakt- så bare returnerer jeg det jeg ikke skulle ha. Du trenger ikke betale noe ekstra hvis du returnerer selv om det du tilslutt beholdt kostet mindre enn 699,-.

Anonymkode: 28aec...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...